וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף קונדיטור אילת - אימפריית חומרי הגלם לאפייה

בשיתוף שף קונדיטור אילת

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 14:59

"שף קונדיטור אילת" הוא המותג המוביל את 'עולם' האפייה הביתית בארץ, עם המגוון הגדול ביותר לחומרי גלם ומוצרי אפייה ברמת סופר פרמיום, למעצבי/ות עוגות וכל העוסקים באפייה ביתית ומהווה ספק מרכזי לכ-250 חנויות אפייה ברחבי המדינה

מגוון עצום של קרמים וממרחים לאפייה. שף קונדיטור אילת,
מגוון עצום של קרמים וממרחים לאפייה/שף קונדיטור אילת

בשנים האחרונות התפתח תחום הקונדיטוריה והאפייה הביתית בצורה משמעותית הן מבחינת כמות קונדיטורים ומעצבי עוגות שאופים מהבית והן מבחינת חומרי גלם ומוצרי אפייה ייחודיים אשר נועדו לשדרג כל עוגה, קינוח ומאפה

"שף קונדיטור אילת" היא חברה המתמחה בייצור, אריזה ושיווק של חומרי גלם לקונדיטוריה ולמטבח המקצועי. המפעל החדיש והמתקדם של החברה ממוקם באילת, ומייצר בהליך פיקוח קפדני ברישיונות משרד הבריאות ובכשרויות גבוהות. "עם ניסיון עשיר של שנים רבות, ידע מקיף וחזון... חזון להפוך את החברה הצנועה לחברה המובילה בתחומה. החזון קרם עור וגידים בזכות עבודה קשה, נחישות, חדשנות, יצירתיות ויותר מהכל הפרגון, ההערכה ושיתוף הפעולה שלכם הלקוחות, החזון הפך למציאות"

אבי אלמקיס עובדים קשה כדי להוכיח את מה שרשם בתמונה לפני שנים. שף קונדיטור אילת,
אבי אלמקיס: עובדים קשה כדי להוכיח את מה שרשם בתמונה לפני שנים/שף קונדיטור אילת

"המוטו שלנו בתחילת הדרך היה - 'אם תל אביב יכולה למכור לאילת... אילת יכולה למכור לתל אביב!!' ואכן יישמנו אותו בנחישות, מקצועיות ובהתמדה." מסביר אבי אלמקיס. "הקמנו מפעל מושקע ברמה גבוהה מאוד בהיבט הטכנולוגי והפיתוחי. הגיוון של המוצרים, העומק, הירידה לפרטים הובילו אותנו להתמחות בתחום הקונדיטוריה הביתית וכן בבתי מלון, בשוק מוסדי מקצועי וחנויות אפיה בכל רחבי הארץ. במהלך השנים צברנו הרבה ידע וניסיון, עבדנו עם שפים ושף קונדיטורים מהארץ ומאירופה ובזכות כל הידע והניסיון הצלחנו לפתח, להנגיש ולחשוף מוצרים קמעונאים לאופה הביתית ולמעצבי/ות עוגות. צוות העובדים הכי מקצועי ומוביל שכבר מזמן הפכו להיות משפחה שעושים את העבודה מתוך אהבה ענקית לתחום, האפייה וליצירה מתמדת."

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
צוות עובדים שכבר מזמן הפכו למשפחה. שף קונדיטור אילת,
צוות עובדים שכבר מזמן הפכו למשפחה/שף קונדיטור אילת

מעבר למפעל היצרני באילת, ישנה גם חנות מקצועית גדולה אליה מגיעים כל מי שמבקרים בעיר, כדי ליהנות מהמגוון הרחב של המוצרים וכמובן, להרוויח את העובדה שניתן לבצע קנייה מאסיבית של חומרי גלם ללא מע"מ.

וכמובן חנות אינטרנטית: מה תמצאו בחנות אונליין

שף קונדיטור הוא מותג מאוד מוכר ומבוקש בתחום מעצבי/ות עוגות ואפייה ביתית ומספק המון חומרים וממרחים מאוד ייחודיים ומיוחדים. באתר, אשר מוציא שליחויות לכל בית בישראל ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי אפייה וחומרי גלם, ביניהם ניתן למנות:

● קרמים ומליות לאפייה: קרמים וממרחים חלביים ופרווה, מליות פרי, מחיות מרוכזות ופייסט, רטבים מתוקים, ציפויים וגלסאז', קרמים למילוי מקרון וקונפיטורות.
● חומרי גלם שונים כגון אגוזים, טארטלטים וחצאי מקרון, בצק סוכר, צבעי מאכל, תמציות טעם, אבקות, מוצרים ללא סוכר, פנינים וקישוטים ועוד.
● שוקולד ומוצריו: שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד בטעמים, קישוטי שוקולד, שוקולד ללא סוכר וצימקאו.
● מוצרי גלידה: אבקות להכנת גלידה, פייסט מחית מרוכזת לגלידה, תוספות לגלידה, רטבים מתוקים ותבניות לארטיקים.
● תבניות ואביזרי אפייה: תבניות סיליקון תלת מימד, תבניות סיליקום אישיות, תבניות פרלינים, תבניות שקעים כתומות, תותי פרוטי, תבניות גדולות, תבניות אפיה מיוחדות, תבניות קישוטים, רינגים, כלים לבצק סוכר, אביזרים וכלים שונים וכן תבניות אותיות ומספרים ועוד.

הקרם בייגלה הכי טעים בארץ. שף קונדיטור אילת,
הקרם בייגלה הכי טעים בארץ/שף קונדיטור אילת

חנות מטריפה שאסור לכם לפספס בביקור הבא באילת

חנות המפעל באילת הינה חנות אפייה מאוד מיוחדת ומאוד מקצועית, ומגוונת ברמה מאוד גבוהה אשר מציגה את כל מגוון המוצרים במקום אחד. כל אחד ואחת שנכנסים לחנות מגיב ב 'וואו' ענק על המיוחדות של המקום.

למדנו כי מעבר לקהל הפרטי, אלו הם גם השפים והקונדיטורים המפורסמים ביותר שנעזרים במוצרי הגלם השונים של "שף קונדיטור אילת", וכמוהם גם עושים רשתות של בתי מלון, בעלי מסעדות, בתי קפה ועוד.

עד לקורונה, בכל שנה היתה נערכת באילת תערוכה ברמה אירופית מטעם "שף קונדיטור אילת", אליה נוהרים כל המי ומי בתעשייה, על מנת ללמוד ולהיחשף למוצרי החברה.

בסיום השיחה אבי אלמקייס הבטיח לנו כי ברגע הראשון שאפשר יהיה לארח מאות אנשים מחדש, הוא יחדש את המסורת הזו, נמשיך לעקוב ולדווח.

לסיכום, מדובר במפעל שמוביל את 'עולם' האפייה בארץ, מטמיע טרנדים ומנגיש חומרי גלם איכותיים לכל בית בישראל והמהווה ספק מוביל לקונדיטוריות וחנויות אפיה בכל הארץ. המפעל פועל בפיקוח משרד הבריאות, בעל רישיון יצרן ואריזה, בקרת איכות וכשרות רבנות ובד"צ בית יוסף.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 08-6332505

כתובת: רח' החרש 18/7 ת.ד.9074 אילת 8819001

לרשימת חנויות משווקות לחצו כאן

פייסבוק

בשיתוף שף קונדיטור אילת
  • עוד באותו נושא:
  • אפייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully