וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תהפכו את העסק שלכם למותג ברשת ואיך זה קשור למנשה בטיטו שכבש את האינטרנט?

בשיתוף יעקב צדק

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 8:52

רבים הבחינו בפעילות של אלמוני בשם מנשה בטיטו בגוגל וברשתות. הגיע הזמן לשים סוף לתעלומה - מנשה בטיטו הוא אדם שלא קיים, שם רנדומלי שנבחר על ידי חברת BUYPOST כדי לבחון מי ממקדמי האתרים ומנהלי מותג ברשת יכבוש את המקום הראשון בביטוי חדש בגוגל תוך 30 ימים בלבד

מנשה בטיטו - האיש שלא היה. יעקב צדק,
מנשה בטיטו - האיש שלא היה/יעקב צדק

תחרות ה-SEO של ישראל

את התחרות יזם גל חזיזה, הבעלים של חברת BUYPOST, אשר מספקת שירותי כתיבת תכנים שיווקיים ופרסומם בעשרות אתרי תוכן הגדולים בישראל. "המטרה הייתה לייצר תחרות שנתית של מקדמי האתרים - לקחת ביטוי חדש, ביטוי שלא קיים ולקדם אותו בכל הדרכים המקובלות", מסביר חזיזה. "למעשה מדובר בבן אדם פיקטיבי ומקדמי האתרים היו צריכים לפעול בדרכים מאוד יצירתיות על מנת לקדם אותו ולבנות מותג על שמו בתוך זמן מוגדר של 30 ימים. הגדרנו מספר חוקים אשר יבטיחו תחרות הוגנת, בניהם שהאתר הזוכה יהיה זה שיופיע ראשון בתוצאות גוגל לאחר חודש ימים והוא חייב לשבת על דומיין חדש שנפתח ביום תחילת התחרות, כאשר פעולות קידום הביטוי יעשו בהתאם לדרכי הפעולה הנבחרות של משתתפי התחרות - בניית אתרים, שימוש בפלטפורמות שונות, החלפת קישורים, כתיבת תכנים, יצירת סרטוני וידאו ועוד".

הזוכה המאושר - יעקב צדק, הבעלים של חברה המספקת שירותי פעילות אורגנית ברשת

יעקב צדק שהשתתף בתחרות וכבש את המקום הראשון בגוגל הוא בעלים של חברה המספקת שירותי פעילות אורגנית ויראלית בארצות הברית, מייצר מוניטין חיובי ויצירת שיח ברשתות חברתיות וכן מייצר מוצרים טכנולוגים ואפליקציות לבעלי עסקים ומשווקים. פנינו אליו בניסיון להבין כיצד הגיע למקום הראשון ואילו טיפים יכול לחלוק עם יזמים ובעלי עסקים אשר מעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם ברשת.

כיצד הצלחת להגיע למקום הראשון בביטוי תוך זמן כ"כ קצר?

"בגדול יש המון שיטות של מקדמי אתרים שנועדו להביא אתר למקום ראשון", מסביר יעקב. "אני לא איש של SEO וכך גם פעלתי - כמו יזם אינטרנטי. מה שעשיתי זה בעצם בניית מותג מאפס, כמו שהייתי בונה למישהו שהוא באמת מנשה בטיטו. ממש הפכתי את יעקב להיות מנשה בטיטו והתחלתי לבנות את המותג על פי סדר פעולות מסוים, צ'ק ליסט שאני בניתי לאורך השנים - סדר פעולות של בניית מותג מאפס. מדובר על בניית רשתות חברתיות חזקות, יצירת פודקאסט, עמודים בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב וכו.

בעצם אמרתי 'גוגל הרי לא מנסה לקדם רק מקדמים, כי אם זה היה המצב אז כל מי שבונה עסק ורוצה לשים את עצמו בתוצאות, לא יכול היה להגיע למעלה.' זו היתה נקודות ההנחה שלי ומשם התחלתי.

"אמרתי לעצמי שאני אנסה לראות אם אני צודק או לא ובסוף זה כן עבד וגוגל אכן שם את האתר שלי במקום הראשון וזה באמת מעניין כי זה נותן בעצם אפשרות לכל בעל עסק או כל מי שרוצה להכנס לעולם הדיגיטלי את האפשרות שהוא יכול ליצור לעצמו ניהול מוניטין או בניית מותג בצורה חכמה ונכונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

איזה תכנים העלת?

"לקחתי כיוון כאילו מנשה בטיטו זה יעקב צדק והפכתי להיות סוג של יזם דיגיטלי - העליתי פוסטים של יזמות דיגיטלית, העלתי את הקורסים הדיגיטליים שאני משווק בתוך האתר, העלתי באתר כתבות תוכן רלוונטיות, מדריכים, סרטונים ופודקאסטים ועשיתי את כל פעולות כמו אדם אמיתי - כאילו מנשה בטיטו הוא יזם אינטרנט".

מה המסקנות שלך מהתחרות?

"בגדול המטרה שלי הייתה לבדוק עד כמה הצ'ק ליסט שבניתי באמת עובד ואכן הצלחתי. בעקבות ההצלחה והזכייה בתחרות החלטתי לבנות קורס ניהול מוניטין ובניית מותג ברשתות חברתיות, קורס קצר באורך שעתיים שאני משווק בימים אלו, בו אני מסביר בתכלס מה עשיתי. הקורס בעצם אני מסביר את כל התהליך - איך ליצור מותג ולנהל את המותג בדיגיטל, איך לפתוח גוגל מי ביזנס ואיך לנהל את הרשתות החברתיות, איך לייצר אסטרטגיית תוכן ועוד. כל הערך של קורס שווה ערך לכמה עשרות אלפי שקלים והוא נמכר ב-2500 שקלים".

קורס חובה לכל בעל עסק ומקדם אתרים. יעקב צדק,
קורס חובה לכל בעל עסק ומקדם אתרים/יעקב צדק

מיהו קהל היעד של הקורס ומהם התכנים הנלמדים בו?

"קהל היעד של הקורס הוא כל מי שרוצה להופיע באינטרנט, כל מי שרוצה לנהל לעצמו את המוניטין באינטרנט, כל מי שרוצה לדעת איך לבנות מותג באינטרנט - גם בעלי עסקים וגם מי שרוצה להיות מקדם אתרים.

"בקורס תלמדו איפה כדאי לפרסם, על החשיבות של גוגל מי ביזנס ואיך להפיץ את החומרים במגוון צורות שונות, כיצד להגדיל את הטראפיק לאתר, איך ליצור פודקאסט אפילו אם אין תוכן בעסק ובגדול - איך ליצור מותג חזק ברשת. כל מי שרוכש את הקורס מקבל גם צ'ק ליסט לניהול מוניטין - רשימת אתרים ורשתות חברתיות שחובה להצטרף אליהם".

אילו עוד קורסים וכלים דיגיטליים אתה משווק ללקוחותיך?

"אני משווק מספר קורסים דיגיטליים וכן מוצרים דיגיטליים לבעלי עסקים ומשרדי פרסום - כרטיס ביקור דיגיטלי פיקס קארד (סטארטאפ שמחבר בין העולם הישן לבין העולם הדיגיטלי שמייצר אלפי חשיפות לכל עסק בחודש), אפליקציה לעריכת עיצובים באינסטגרם ומערכת להגדלת המרות שמלמדת איך להגדיל את ההמרות ברשתות חברתיות ועוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי - חשיפה לאלפי גולשים בחודש. FIX CARD,
כרטיס ביקור דיגיטלי - חשיפה לאלפי גולשים בחודש/FIX CARD

לסיכום, עם ההצלחה של יעקב צדק לא ניתן להתווכח והגעתו למקום הראשון בתחרות מול עשרות מקדמי אתרים מכל הארץ מראה כי שיטות העבודה שלו אכן עובדות. רוצים שהעסק שלכם גם יפרוץ ויצבור מוניטין חיובי ברשת? חייגו 0503672598 וקבלו פרטים ומידע נוסף.

בשיתוף יעקב צדק
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully