וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוגים השונים של רשתות לחלונות

בשיתוף סקרין מש

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 9:50

חלונות הם רכיב הכרחי בכל בית ומבנה אך הם פתח לחרקים ומזיקים שונים. אבל יש פיתרון - אילו סוגי רשתות עומדים לרשותינו?

חלון. ShutterStock
חלון/ShutterStock

חלונות הם מרכיב הכרחי בכל בית ובכל חלל באופן כללי. בזכותם ישנה זרימת אוויר נעימה והם גם אלה שמאפשרים כניסת אור לחדר וגם מחברים את הפנים עם החוץ ובמיוחד כשיש נוף יפה. הבעיה היא שביחד עם האור והאוויר החיוניים נכנסים גם אורחים פחות רצויים - חרקים שונים. מדובר ביתושים טורדניים, צרעות, זבובים, ג'וקים ועוד. הוספת רשת לחלון מאפשרת לנו ליהנות מהצד החיובי שלו בלי לסבול מתופעות הלוואי, וכדי לבחור נכון כדאי להכיר את כל הסוגים של הרשתות שיש כיום.

רשת שקופה ורשת אולטרה שקופה

רשתות לחלונות אמנם פותרות את בעיית חדירת החרקים לבית או לעסק, אבל אחרי שמתקינים רשת עלולה להיווצר בעיה אחרת: חסימה של הנוף היפה שנשקף מהחלון. בהקשר זה כדאי לזכור שיתושות הן בעלי חיים קטנים מאוד ולכן הרשת צריכה להיות צפופה.

הפתרון: רשתות שקופות שלא מפחיתות את כמות האור שנכנסת לחדר ובנוסף לא מונעות את האפשרות להשקיף מהחלון ולהתמוגג מהנוף. בנוסף יש גם רשתות אולטרה שקופות לחלונות - אופציה מתקדמת במיוחד למקומות שבהם ישנה חשיבות רבה לשמירת הקשר עם הסביבה.

רשת אקורדיון

רשת אקורדיון לחלון מזכירה בקונספט שלה דלת הזזה - כשאין צורך לחסום את הגישה לחרקים או כשרוצים לאוורר את החדר, פשוט מזיזים אותה. השם "רשת אקורדיון" נובע מדרך ההזזה - כמו האקורדיון, גם רשתות לחלונות מסוג זה מתכווצות לתוך עצמן וכך תופסות מעט מאוד מקום כשמחליטים לסגור אותן.

בפרט מתאימות רשתות האקורדיון לחלונות צרים שבהם רשת הזזה "רגילה" עדיין תתפוס הרבה מקום יחסית. רוחב המסילה שעליה נעה הרשת הוא לרוב 6-8 מ"מ. כמו כן ניתן לבחור את הצבע של הרשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

רשת דלת

במפתחים גדולים ובפרט ביציאה למרפסת רשתות לחלונות מתפקדות למעשה גם כדלתות (בנוסף לחלון עצמו שגם הוא מהווה כמובן דלת). באופן טבעי רשת גדולה תהיה מעט יקרה יותר ובנוסף היא חייבת להיות איכותית יותר כדי להחזיק מעמד שנים רבות. עוד יתרון של התקנת רשת דלת הוא שהיא חוסמת את הדרך לא "רק" בפני חרקים אלא גם בפני חולדות ועכברים.

רשתות לחלונות בבית עם חיות מחמד

בבתים רבים חיים בעלי חיים, ובעיקר כלבים וחתולים שאותם למדנו לחבב וגם הם הסתגלו לאורך האבולוציה לקרבה אל בני האדם. כל חיית מחמד תורמת המון לשמחת החיים בבית - אבל יש לה גם הרגלים שעלולים לפגוע ברשתות שעל החלונות ובפרט ברשתות דלתות. כלב או חתול שישרטו את הרשת או ינסו לפתוח לעצמם פתח פוגעים כמובן ביכולת של אותה רשת למנוע כניסת בעלי חיים לא רצויים - ולכן בבתים כאלה חשוב לבחור רשתות לחלונות חזקות במיוחד.

המלצה נוספת היא לפנות בכל מקרה לחברה בעלת ניסיון רב שתדע לספק לכם את המענה הנכון ביותר לכל צורך, וגם תבצע את ההתקנה באופן מקצועי.

בשיתוף סקרין מש
  • עוד באותו נושא:
  • רשתות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully