וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח איזון לפיתוח טווח ומיומנות תנועה

בשיתוף זן בורד

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 14:23

תרגול באמצעות לוח איזון - באלאנס בורד עוזר לשפר את הבריאות, למנוע פציעות ולעבוד על שרירי הליבה. וזה גם פריט עיצובי לכל דבר לבית

זן בורד. מוזס דוד,
זן בורד/מוזס דוד

באלאנס בורד הוא הדבר החם. חם בקרבת חובבי ספורט ואורח חיים בריא שממש רוצים לשפר את שיווי המשקל שלהם ולחזק את שרירי הליבה, בין אם למטרות תרפויטיות, אתלטיות או פשוט כפעילות כיפית של ספורט ביתי. ישנם סוגים שונים של גלשני איזון, ביניהם זן בורד (מוצר ישראלי), המאפשרים לתרגל ולהפעיל שרירים הקשורים לאיזון ובכך לתמוך בתפקודים גופניים שונים.

שיווי משקל עם באלאנס בורד

אם נרצה לומר מילה או שתיים לגבי באלאנס בורד, נוכל בנקל לספר שהוא מעניק למתאמן את האפשרות לעבוד על שיווי המשקל שלו. בסוף האימון, ולאחר תקופה - הוא יכול להרגיש מאוזן, יציב, חזק ובריא יותר. בריא יותר על שום מה? ובכן, זו פשוט תופעת לוואי, או אפילו תוצאה ישירה של אימון שרירי הליבה, אימון שרירי הרגליים ולימוד הגוף תנועות פיזיות מורכבות. כך שהגוף יכול לנשוא את עצמו בזקיפות ובחן, ביתר קלות.

הדבר יכול להתבטא בשפת גוף אחרת, ביכולת משופרת לבצע אי אילו תרגילים הדורשים שיווי משקל ובאופן כללי לתמוך את הגוף לבריאות איתנה הן במכון ובמגרש והן מחוצה לו. וזאת עקב פיתוח שרירי הליבה והשרירים השונים האחראיים על איזון ויציבות.

זן בורד: מבחר נהדר

יש כל מיני פריטי בורד איזון שניתן לבחור מבניהם, ביניהם כמובן גם Zenboard, שגם עבורו ניתן לגלות סוגים נוספים באתר הרשמי של החברה בארץ. כמו דגם ה-BAHAI, BLUE LAGOON, RIO ואחרים באתר. הבאלאנס בורד יכול לעזור לספורטאים, אתלטים כמו גם אנשים מן המניין לפתח את היציבות הפנימית שלהם.

הדבר יכול להתבטא בביצועים הספורטיביים שלהם, בין אם הם גולשים, מדוושים באופניים, עושים יוגה, מרימים משקולות או כל אימון אחר שיכול לערב את השרירים הרלוונטיים. הדבר יכול להתבטא גם בצורה בה אדם מהלך, יושב ונושם - משהו יכול להרגיש אחרת בגוף שמודע לעצמו ולתנועותיו.

גם אם קיים מבחר ומגוון לוחות איזון, סביר להניח שיש לוח איזון שמתאים לך יותר או פחות מאחרים - ועל כן החכמה תהיה פשוט לבדוק מה מתאים לך ברגע נתון. בין אם זה אומר לקרוא ביקורות, המלצות, לשאול חברים ולהבין מה הפריטים השונים במפרט לוח שיווי משקל מעניקים לך ובין אם זה אומר למצוא דרך להרגיש את הדגמים השונים באופן פיזי כדי לבדוק התאמה.

אחד ההבדלים הברורים בין לוחות איזון, הוא החומר והצורה מהם עשויים. למעשה, הזן בורד מיוצר בעבודת יד, והגליל עליו נשען "הקרש", עשוי פולימר צפוף, עמיד וקל בקוטר 15 ס"מ. לא כל באלאנס בורד נראה כמו זן בורד, שכן הזן בורד הוא מוצר מקורי המעוצב ומיוצר בישראל. ישנם גלשני איזון שיכולים להיראות אחרת לחלוטין, או במידת מה.

החשיבות בעיצוב הבאלאנס בורד היא משמעותית. קודם כל, חשוב לבחור לוח איזון שמתאים לכל גיל וגובה ובקיצור, לכל המשפחה. כשהמוצר יהיה בבית שלכם או של האהובים שלכם כולם ירצו לעלות עליו. בנוסף, זהו פריט עיצובי ייחודי שמכניס את האווירה של הגלישה, הים והחופש אל תוך הבית לכן תשמחו לשהות בחדר שיש בו באלאנס בורד של Zenboard.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זן בורד. מוזס דוד,
זן בורד/מוזס דוד

יתרונות בשימוש: באלאנס בורד

מה יכולים לצפות אנשים שמתרגלים את תנועתם על גבי המשטח הלא יציב של הזן בורד? וכן, זו מחמאה. ובכן, ראשית, הם יכולים לשפר את שיווי המשקל שלהם כמו גם את הקואורדינציה. שנית, הם יכולים ליהנות מחיזוק לשרירי הליבה, הרגליים והישבן בעיקר - ובתרגילים מסוימים גם שרירי ידיים, כתפיים חזה וגב. נוסף על כך, השימוש בלוח האיזון יכול לאפשר למתרגל להעצים את היכולות המוטוריות שלו, כמו גם למנוע פציעות.

כיצד לוח איזון יכול למנוע פציעות? ובכן, אם פציעה היא תוצאה של תרגול עם תנוחה לא נכונה - עצם היכולת לתקן את התנוחה (נניח, מתוקף העובדה שעל הזן בורד אפשר למצוא בדיוק את התרגיל עם הזוית והתנוחה שמתאימה לגוף שלך, כמו גם שיש יותר יכולת להישאר יציב במקום) - יכולה לאפשר למנוע את האפשרות לבצע תנועה מסוימת, מספר מסוים של פעמים ובכך למנוע פציעה.

לא משנה אם אתם גולשים, מתרגלי יוגה ופילאטיס, רוכבי אופניים או מתאמנים בחדר הכושר - זן בורד הולך לשדרג את החיים שלכם ולהכניס הנאה וספורט הביתה לכל המשפחה. זו גם מתנה נהדרת לאהובים עליכם. באלאנס בורד מומלץ הוא Zenboard - חנות ישראלית כחול לבן המוכרת לוחות איזון מעוצבים, איכותיים ובטיחותיים במשלוחים מהירים, מחירים נוחים ושירות לקוחות ואחריות מדהימים.

בשיתוף זן בורד
  • עוד באותו נושא:
  • אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully