וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיטים שתמיד יהלמו אתכן

בשיתוף C'CLAIR

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 12:41

נשים רבות עונדות תכשיטים על מנת להבליט את יופין ולהרגיש טוב. ב-C'CLAIR תמצאו מגוון תכשיטים מכל הסוגים

שרשרת פנינים. ShutterStock
שרשרת פנינים/ShutterStock

נשים עונדות תכשיטים מימי קדם. במסגרת חפירות ארכיאולוגיות מוצאים לא פעם תכשיטי נשים שונים כמו שרשראות וצמידים. ואכן התכשיט הקטן גורם לאישה להיראות יפה ולהרגיש טוב עם עצמה. עם המגוון העצום של התכשיטים שיש לנו היום, כל אישה יכולה לבחור את התכשיט שמדבר אליה יותר מכל. ובעצם, היא לא צריכה לבחור רק תכשיט אחד, אלא להחליף בכל פעם בין תכשיטים, שכן ישנן תכשיטים המתאימים יותר ליום יום ואחרים לאירועים מיוחדים.

מאיפה השרשרת שלך?

אחד התכשיטים הבולטים יותר הקיימים היום הוא השרשראות. שרשראות לאישה הן מבין התכשיטים הנפוצים הקיימים מכמה סיבות. השרשרת בולטת על הצוואר, מדגישה את תווי הפנים של האישה, את העיניים וזווית הפה ומעניקה לה יופי ייחודי. קיימים סוגים שונים של שרשראות. כך למשל, שרשרת ציפוי כסף קארול היא שרשרת מיוחדת בצבע כסף שבה משולבות אבני חן בצבע טורקיז ואבני פנינה. זוהי שרשרת עדינה המתאימה לאירועים וגם לשגרה היומית. שרשרת נוספת שכדאי להכיר היא שרשרת ז'אדור. מדובר בשרשרת מרשימה המורכבת מציפוי של זהב וכסף.

תכשיטים נוספים שהולמים כל אחת

שרשראות לאישה הן רק חלק מהתכשיטים המיוחדים שניתן למצוא. תכשיטים לאישה מגיעים בסוגים שונים ומגוונים:

• צמידים - הם קטנים יותר מן השרשרת אבל מרשימים לא פחות ממנה. הצמידים מקשטים את היד בדרך מיוחדת, ומשתלבים היטב עם כל בגד שרק תבחרו. צמיד ריילי, למשל, הוא צמיד מצופה בזהב ומשולב בצמידים נוספים, כך שנוצרת הרמוניה שלמה על גבי היד. צמיד מיוחד נוסף הוא צמיד פלאיה המצופה בזהב ומשלב בתוכו גם זירקונים ופנינים. צמיד זה משלב לא רק את פרק כף היד, אלא גם את האצבע ליצירת המראה המושלם.

• עגילים - אין אישה שאינה מתחברת לתכשיטים מופלאים כמו העגילים. כשאישה עונדת אותם, היא מסתכלת רבות במראה כדי להתפעל מיופים. ואכן, לעגילים יש יכולת להדגיש את העיניים ותווי פנים אחרים. העגילים הם התכשיטים שמעניקים יותר מכל חיות לפנים. בדומה לצמידים, גם העגילים מגיעים בסוגים שונים. לדוגמה, עגילי ניל העגולים עשויים מכסף ומשלבים זרקונים בצבע שחור למראה סולידי יותר. ולמי שרוצה להרגיש יותר את הטבע והים, מוצעים עגילי ריף המשלבים תיליוני צדפים עם אבני חן.

• טבעות - בנוסף לצמידים, גם טבעות נועדו לקשט את ידה של האישה. ניתן לשלב בין הצמיד לטבעת, או פשוט להשאיר את הטבעת. אמנם הטבעת היא תכשיט קטן, אך היא בהחלט יכולה לבלוט על כף היד אם בוחרים בטבעת בעיצוב ייחודי. לדוגמה, טבעת אליזה לבנה היא טבעת מיוחדת עם זירקון לבן באמצע. מצד אחד, זוהי טבעת עדינה מאוד, ומצד שני היא בולטת ואי אפשר לפספס אותה. ומי שאוהבת עיצוב מיוחד יכולה ליהנות מטבעת דיאנה, טבעת עדינה נוספת העשויה מכסף ומגיעה עם זרקונים היוצרים צורה של מעוינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תכשיטים קונים ב-C'CLAIR

רוצים להפתיע את האישה לקראת יום הנישואין? מעוניינים לשלוח מתנה ליום האם כדי להעניק מתנה איכותית לאישה המיוחדת בחייכם? באתר C'CLAIR, מותג התכשיטים הגדול, ניתן למצוא את התכשיטים המובחרים והייחודיים ביותר. הגלישה באתר נוחה, התכשיטים מחולקים לפי קטגוריות וניתן למצוא בקלות את התכשיט שמחפשים ברגע נתון. ברגע שמוצאים את התכשיט אפשר להוסיף אותו לסל ולהמשיך לערוך קניות, או לבחור להתקדם לעמוד התשלום. לצד שורה ארוכה של תכשיטים מיוחדים ומעוצבים המחולקים לפי קטגוריות, ניתן גם להתרשם מקולקציות חדשות באתר וגם מעמוד האינסטגרם. אז אם אתם מחפשים להפתיע אישה יקרה ללבכם, או שאתן רוצות להעניק מתנה לעצמכן, C'CLAIR הוא המקום לקנות בו את התכשיט הבא.

בשיתוף C'CLAIR
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully