וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מסתם תחביב

בשיתוף EZRaider

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 13:50

כולנו רוצים לטייל מדי פעם אבל לא תמיד נסיעה ברכב מספקת לנו את החווייה הדרושה. האיזי ריידר הוא פיתרון נוח המספק טיולים בטבע בנוחות ובטיחות

EZraider. יח"צ,
EZraider/יח"צ

דמיינו את זה, רוח נעימה נושבת על הפנים שלכם, אתם בדיוק עוברים ליד שדה מלא עצים ופרחים, ריח של טבע ושלווה באוויר... אחחח. נהנתם? כל אוהבי הסיורים וטיולי השטח יודעים כמה הטיולים האלו בחוץ הם יותר מסתם תחביב. הם צורך אמיתי של כולנו בתוך המציאות שאנחנו חיים בה. לפעמים לא מספיק מבט מהחלון במשרד אל השקיעה בחוץ, לפעמים צריך לצאת ולחוות את זה מקרוב. אבל מה… ניקח אוטובוס? נקשה על הקורקינט? נתחיל לנסוע עם האוטו בדרכים לא סלולות? האמת, שלא צריך.

בין ג'יפ שטח לקורקינט חשמלי, נולד הרכב החדשני- EZRaider, רכב חשמלי קטן בעל 4 גלגלים, ההכלאה האידיאלית בין חווית נסיעה עירונית מהירה ופשוטה לבין חווית נסיעת שטח בטוחה ומלאת אנדרנלין. האיזי ריידר הוא רכב חשמלי עם 4 גלגלים ולכן הוא מבטיח נסיעה זורמת בכל דרך. עם טכנולוגיה מתקדמת, תחזוקה פשוטה והתאמה לתנאי שטח מורכבים- הרכב החשמלי מייצר עוצמה ונוחות שמתאימים בדיוק לרוכב העירוני ולרוכב השטח, שלרוב- הם אותו אחד.

להרבה מאיתנו עדיין קשה לעזוב את הרכב שלנו, אולי זו תחושת הפרטיות וההגנה שאנחנו מקבלים בתוכו, אולי פשוט הרגל, ונכון, לא קל לשנות הרגלים, אבל קל לשנות דברים שמציקים לנו.

הנה דברים שמאוד מציקים בחווית הנסיעה ברכב פרטי ולא קיימים בנסיעה על ה-EZRaider:

1. קומפקטיות- ניסיתם פעם לקפל את הרכב שלכם ולהכניס לבית? ככה חשבנו. האיזי ריידר הוא כלי רכב צר וקל משקל וניתן לקפל אותו כך שגובהו בזמן קיפול הוא 64 ס"מ בלבד! הגובה של האחיינית שלכם בת השנה. אפשר לקפל ולהכניס לכל מרחב שתרצו, בית, סלון, חניון, תא מטען ואנחנו בטוחים שיש עוד, תהיו יצירתיים. קולטים שלא צריך יותר לחפש חנייה?

2. עלויות- ביי למוסכים, ביי לטסטים, ביי למחירי הדלק. ביי לחניונים בתשלום. הודות לייצור האיכותי של כלי הרכב החשמלי הקטן בעל 4 הגלגלים, עלויות האחזקה נמוכות. עבור הטעינה של הכלי צריך רק 4.5 שעות של חיבור לחשמל, ככה פשוט. אין צורך בטסט שנתי ועל חנייה אין מה לדבר, פשוט אין צורך באחת כזו, על זה כבר דיברנו בסעיף הקודם.

3. ניידות- כל כלי תחבורה יודע לנסוע, אבל לא כל כלי תחבורה יודע לנסוע בתנאי דרך שונים. ה-EZRaider הוא רכב חשמלי קטן בעל 4 גלגלים והוא תוכנן בדיוק עבור תנאי השטח המשתנים- בקיץ, בחורף, באדמה ובחצץ, ביום ובלילה- תסמכו עליו שהוא ידע מה לעשות, ובהרבה סטייל.

בואו נסתכל למציאות בעיניים, אנחנו חיים בין העיר לשטח, בין הקצב המהיר לשלווה של הטבע, בין העומס בכבישים למרחב הפתוח. למדנו לחיות בשני העולמות, להתאים את עצמנו לכל מצב כדי להוציא את המקסימום.

אם אנחנו חיים ככה, למה שנחזיק בכלים שלא עושים את זה גם?

בסופו של דבר, מה שלא מתאים את עצמו אלינו, לא מתאים לנו.

יאללה, נסענו לעשות סיבוב על האיזי ?

המאמר בחסות משרד פרסום STG

בשיתוף EZRaider
  • עוד באותו נושא:
  • רכבי שטח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully