וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני פיט -JOHNY FIT: הילד השמן הפך למאמן מבוקש

בשיתוף ג׳וני פיט –JOHNY FIT

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:02

מילד שמן למנהל מרכז כושר חדש וייחודי בירושלים: סיפורו מעורר ההשראה של יונתן כהן בעלי מתחם האימונים שמשנה את כללי המשחק בירושלים - ג'וני פיט -JOHNY FIT

יונתן כהן. יח"צ,
יונתן כהן/יח"צ

לאחרונה הושק מרכז כושר חדש וייחודי בירושלים "ג'וני פיט-JOHNY FIT" שטרם נראה כמותו בעיר ומיועד בעיקר לנשים. מנהל המרכז הינו מדריך הכושר יונתן כהן, שנחשב מודל לחיקוי עבור ילדים ומבוגרים השואפים לנהל אורח חיים בריא יותר.

יונתן (בן 24), הוא כיום מדריך כושר ויועץ תזונה מוביל בירושלים, אך בעברו התמודד עם עודף משקל. הוא היה ילד שמן ובגיל 14 הגיע למשקל שיא של 120 ק"ג. "הייתה לי אובססיה לאוכל וכל היום שלי היה סביב ארוחות. היה לי קשה להיכנס לחדר מלא אנשים ולהרגיש את המבטים שנעוצים בי. התקשיתי למצוא בגדים שמתאימים לי, בכל פעם שעליתי במדרגות נשמתי בכבדות ונמנעתי מיציאה לאירועים. הביטחון העצמי שלי היה ברצפה". מספר יונתן.

בגיל 14, יונתן החליט שהוא רוצה לעשות שינוי ולטפל בעודף המשקל כדי לשפר את חייו. הוא התחיל להתאמן במכון כושר והתאהב בספינינג. תוך חצי שנה השיל יונתן 40 ק"ג ממשקלו. כשהיה בן 15 בלבד הוא נרשם לקורס הדרכת כושר מתוך אהבה לעולם הבמה והכושר, ובגיל 16 עסק כמדריך קיקבוקסינג. במקביל למד פיזיולוגיה ואנטומיה ועשה 5 יחידות ספורט בתיכון.

כבר בגיל 17 הוא ניהל צוות של מדריכי כושר באחד ממכוני הכושר הגדולים בירושלים וזכה מקום שלישי בתחרות של מדריכי קיקבוקסינג. מאז הפך יונתן לדמות מוערצת בתחום הכושר, ומקבל פניות רבות מילדים, נשים וגברים המתייעצים עמו איך להתחטב ולחיות אורח חיים בריא ומאוזן.

כעת, אחרי שצבר רקורד מרשים בתחום, יונתן החליט לפתוח בירושלים מרכז כושר מהפכני "ג'וני פיט JOHNY FIT", מקום שכבר בשבוע הראשון רשם שיאי הרשמה כאשר מאות מתאמנים ומתאמנות החליטו לבחור במקום כביתם הספורטיבי.

יונתן כהן והנרשם. הטרי השף אבי לוי. יח"צ,
יונתן כהן והנרשם. הטרי השף אבי לוי/יח"צ

מרכז הכושר "JOHNY FIT" שמשנה את עולם הכושר בירושלים

מרכז הכושר מיועד בעיקר לנשים. הוא כולל חדר שיעורים פונקציונלי עם מגוון רחב של שיעורי עיצוב, חיטוב, אקסטרים פיט העובד על כוח, קיקבוקסינג עם שקי אגרוף לכל מתאמנת ועוד. השיעורים במרכז מחולקים לפי דרגות קושי, כך שהן מתאמנות מתחילות והן מתאמנות מתקדמות יוכלו להשתתף בשיעורים המתאימים להן. כל שיעור מתקיים בחדר מרווח וכולל לא יותר מ-15 מתאמנות, זאת על מנת לספק מרחב פיזי לאימון וכדי שהמתאמנות יוכלו ליהנות מתשומת לב מרבית מהמדריכות במהלך השיעור.

"עבדתי במכון כושר ונחשפתי לקושי של נשים להתאמן לצד גברים משום שהן מרגישות לא בנוח. לכן, החלטתי לפתוח את המרכז ולספק לנשים מקום שירגישו בו נוח להתאמן בו", כך אומר יונתן. כל השיעורים מותאמים לנשים, על מנת לסייע להן להתקדם ולהתפתח בדרך לחיטוב הגוף והשגת המטרות האישיות של כל אחת מהמתאמנות". יש לציין כי המקום אמנם מוכוון בראש ובראשונה לנשים ומרבית השיעורים מיועדים לנשים בלבד, אך ישנם שיעורים מסוימים ובשעות ספציפיות שאליהם הגברים מוזמנים להגיע.

בנוסף לחדר השיעורים, במרכז ישנו חדר גדול של רכיבה על אופניים בסטודיו הכולל 25 אופנים משוכללים של חברת "לייף פיטנס" האמריקאית, וכן חדר לאימונים אישיים המאובזר בציוד ומכשור מתקדם וחדשני. אם כל זה לא מספיק, במרכז ישנו אולם גדול של 500 מטר בו יתקיימו אירועי ספורט. האולם כולל מסך לד ענקי עם מערכת רמקולים איכותית ונורות צבעוניות ליצירת אווירה מלאת אדרנלין.

לצד פיתוח הגוף, המרכז מציע גם קבוצות הרזייה ייחודיות שנמשכות שלושה חודשים. במסגרת הקבוצה, המשתתפות מקבלות תפריט המותאם אישית על ידי תזונאית ותוכנית אימונים המותאמת אישית לכל מתאמנת עם מדריך קבוע. לאחר סיום התהליך, המתאמנות מקבלות מנוי מוזל למרכז ומעקבי תזונה ללא עלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יונתן כהן. יח"צ,
יונתן כהן/יח"צ

המקום בעל אווירה ועיצוב יוקרתיים במיוחד על בסיס עצים איכותיים. מלתחות מאובזרות ומתקדמות במיוחד לטובת המתאמנות, וכוללות מקלחות חכמות עם צג דיגיטלי של טמפרטורת המים, ואסלות השירותים בצבע שחור דרמטי.

במרכז תוכלו ליהנות מבר משקאות חמים כמו קפה ותה ובקרוב ייפתח גם בר של מיצים טבעיים. ישנו חניון גדול בכניסה ללא תשלום בבעלות המקום וכן חניה רבה בצמוד למתחם.

המנוי ל-"ג'וני פיט JOHNY FIT" ללא התחייבות וניתן לבטל הרשמה ללא קנס ובהתראה של חודש מראש בלבד. המרכז מנהל שיתוף פעולה עם "Fit in" - פורטל הכושר הגדול בישראל שישדר שיעורים במרכז לאורך כל שעות הפעילות.

"נשים לא מודעות לכוח שיש להן. המין הנשי הוא חזק ואני קורא לכל הנשים לצאת ולהתאמן", אומר יונתן. "האימון עושה טוב לא רק לגוף אלא גם לנפש. האימונים מאפשרים לאימהות להתאוורר קצת, להקדיש לעצמן זמן איכות וליצור קשרים חברתיים. אתן מוזמנות להגיע ל- ג'וני פיט JOHNY FIT ולשפר את החיים שלכן".

בשיתוף ג׳וני פיט –JOHNY FIT
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully