וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית שופיפיי מגדילה את המכירות ב- 19% לפחות, והכל בלחיצת כפתור. כולל 30 ימי ניסיון

בשיתוף טוויק

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:20

בשנת 2020 נחגג יום העצמאות הבלתי רשמי של החנויות הווירטואליות, עם השקת אפליקציית הפרסונליזציה של טוויק: האפליקציה שמגדילה מכירות באופן אוטומטי בחנויות שופיפיי. כעת האפליקציה עולה מדרגה, עם בוסטרים שנותנים דחיפה חזקה נוספת למכירות

טוויק. טוויק,
טוויק/טוויק

פלטפורמות ידידותיות דוגמת שופיפיי מאפשרות לכם להקים חנות ווירטואלית בקלות. איזה פתרון מאפשר לכם להגדיל את המכירות אפילו ביתר בקלות? עד לא מזמן, השאלה הזו נותרה ללא מענה, ובעלי חנויות היו צריכים להזיע כדי למקסם את התנועה לחנות.

בשנת 2020 כל זה השתנה, בעקבות השקת אפליקציית טוויק לחנויות בשופיפיי: אפליקציה שמגדילה את המכירות בחנות באופן אוטומטי, באמצעות מערכת פרסונליזציה המציגה לכל גולש את המוצרים המותאמים עבורו. האפליקציה מבוססת על מנוע הפרסונליזציה של טוויק, שבעזרת רכיבי בינה מלאכותית ואינטיליגנציה עסקית מנתח את מאפייני הגולשים בהתאם לעשרות פרמטרים שונים. בעזרת המידע שמתקבל המערכת מציגה לכל גולש את התכנים הכי רלוונטיים עבורו, בצורה שמובילה לשיפור יחס ההמרה ולהגדלת המכירות בחנות.

והכי חשוב: כל הפעולות מתבצעות מאחורי הקלעים, באופן אוטומטי לחלוטין, בלי שתצטרכו לבצע דבר.

מאיפה הכל החל? מערכת הפרסונליזציה של טוויק משמשת בשנים האחרונות אלפי עסקים קטנים לצד תאגידים בינלאומיים מובילים. בעקבות ההצלחה הושקה האפליקציה של טוויק, שהפכה מאז השקתה בשנת 2020 לאחת האפליקציות הפופולריות בחנות האפליקציות של שופיפיי. היא אפילו דורגה כאחת מארבע האפליקציות הנבחרות ע"י צוות שופיפיי. הבשורה הגדולה היא היכולת של כל עסק להגדיל את המכירות באופן אוטומטי במחיר חודשי שמתחיל בדולרים בודדים, וזה עוד לפני החידושים האחרונים.

החידושים באפלקציית טוויק: בוסטרים להגדלת המכירות

צוות הפיתוח של טוויק לא עוצר, ובעקבות הצלחת האפליקציה לשופיפיי הושקו שורה של חידושים המאפשרים להגדיל את המכירות בצורה טובה ויעילה אפילו יותר. החידוש הראשון הוא שדרוג חווית המשתמש, כולל תצוגה ידידותית המאפשרת לבעל החנות לעקוב בצורה פשוטה אחרי הגידול במכירות.

שינוי משמעותי נוסף, הוא השקת "בוסטרים" - תוספים מגדילי מכירות: כל אחד מהתוספים הוא עצמאי ומתממשק עם אפליקציית הפרסונליזציה של טוויק לשופיפיי.

מה כוללים מגדילי המכירות?

כפתור "הוספה לסל" דביק" - כפתור מרחף שמבליט את הקריאה לפעולה, מסייע לשיפור יחס ההמרה ולהקטנת אחוזי הנטישה. הבוסטר הזה מאפשר בין היתר להגדיר שהכפתור ירחף באופן קבוע, לקבוע איזה מידע יוצג אודות המוצר לצד הכפתור, להגדיר את הנראות במחשב ובמובייל, לערוך את טקסט הקריאה לפעולה על גבי הכפתור ועוד.

המרת מטבע - הקונים מגיעים ממדינות שונות ברחבי העולם? תוסף המרת המטבע יציג את מחיר המוצר או השירות במטבע על בסיס מיקום המשתמש בזמן אמת. כך הוא יוכל להבין מהי עלות המוצר, ויחסוך חישובים או אי הבנות מיותרים. התוסף מאפשר גם להציג מחירים מדויקים או לעגל אותם, ולהציג למשתמש כפתור הכולל אפשרויות מתקדמות.

תוסף חיפוש - מאפשר למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים בצורה מהירה וטובה יותר, לצורך שיפור יחס ההמרה. התוסף עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שמשמשות את מנועי החיפוש המובילים. בין היתר כולל החיפוש השלמה אוטומטית של מוצרים ושירותים קיימים ואפשרות לבצע חיפוש קולי. בנוסף, ניתן להוסיף את סכמת SearchAction לתהליך החיפוש כדי לאפשר למנועי החיפוש להכיר את החנות טוב יותר, ובכך לשפר את הבולטות שלה בתוצאות מנועי החיפוש.

חבילת תוספים משולבת - מעצימה את חווית המשתמש ומייצרת אופטימיזציה של תהליך הרכישה, לצורך הגדלת המכירות בחנויות שופיפיי. החבילה המשולבת (בנדל) כוללת את כל 3 התוספים המפורטים מעלה.

מאז השקתה, אפליקציית טוויק לחנויות שופיפיי מגדילה מכירות באופן אוטומטי לאלפי עסקים מידי יום באופן אוטומטי. התוספים החדשים מאפשרים לכם לתת למכירות דחיפה גדולה עוד יותר.

בשיתוף טוויק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully