וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק דיגיטלי - קלף מנצח להצלחת העסק

בשיתוף קופי פייסט

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 9:54

איזה עסק יש לכם? סלון יופי פרטי? מסעדה חלבית עם מאכלים טעימים וריחניים? משרד רציני לעורכי דין המטפל בכל בעיה? זה לא משנה איזה עסק פתחתם לאחרונה או אם מדובר בעסק ותיק, כל עוד אינכם נמצאים באינטרנט, אתם לא קיימים

סטודנטים עם מחשבים ניידים בכיתה. ShutterStock
בניית אתרים/ShutterStock

בימינו שיווק דיגיטלי הוא בגדר חובה. כאשר מרבית הגולשים מעדיפים להשתמש בטלפון הסלולרי או במחשב כדי לגלוש באינטנרט ולמצוא שירותים רלוונטיים, כל עסק מוכרח להיות ברשת, אחרת יחמיצו אותו. למרבה המזל, בעלי העסקים עצמם אינם צריכים להתעסק עם שיווק דיגיטלי, כי יש חברות מנוסות ומקצועיות שיעשו זאת במקומם.

בניית האתרים שכה חיונית לעסק

אחד הפתרונות המשמעותיים ביותר שהוא מנת חלקו של כל שיווק דיגיטלי הוא בניית אתרים לעסק. אתר אורגני הוא כרטיס הביקור של כל עסק, הוא הפנים שלו ומייצג אותו בכבוד, בהנחה שהאתר מנוהל כראוי. ואכן, ניהול אתר אינטרנט אורגני דורש משאבים לא מעטים. חשוב לערוך חקר מילות מפתח על מנת לראות אילו מילות חיפוש מתאימות לו ביותר, להוסיף תכנים איכותיים לאתר, להוסיף תמונות וסרטונים, להתאים את העיצוב לקהל היעד, להתאים את האתר למסכים הקטנים של הטלפונים הסלולריים, להשיג קישורים חיצוניים איכותיים מאתרים מובילים ועוד. נושא בניית האתרים מצריך עבודה רבה, ועל כן מומלץ לפנות לחברה מקצועית שיודעת להתנהל בעולם הדיגיטל.

מדוע כתיבת תכנים היא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי?

הזכרנו מקודם את נושא כתיבת התכנים לאתר ואת החיוניות שלהם. ובכן, בעברו אמר ביל גייטס שהתוכן הוא המלך. ואכן, כה הוא היה אז וכזה הוא נשאר כעת. לגוגל יש זחלנים מיוחדים שנועדו לבדוק את התוכן של האתרים באתר, ובפלטפורמות מסוימות אף פותחו תוספים שבאמצעותם ניתן לבצע אופטימיזציה לעמוד כדי להתאים את התוכן לאתר מבחינת מנוע החיפוש. גוגל רואה בתוכן חשיבות עליונה, בייחוד אם הוא מוסיף ערך לגולש. לפיכך, מי שיש לו תוכן טוב ואיכותי באתר, יכול בהחלט להגיע מהר יותר למקומות הראשונים בגוגל. אם רוצים לשפר את התוכן באתר, ישנן כמה דרכים לעשות זאת:

• שימרו על תוכן קריא - חשוב לשמור על כתיבה נאותה ברמה גבוהה. מצד אחד, הכתיבה צריכה לדבר לכל אחד ובייחוד לקהל היעד, ומצד שני עליכם לשמור על כתיבה איכותית ללא שגיאות כתיב, ללא פסקאות ארוכות ותוך הקפדה על סימני פיסוק.

• אל תוותרו על כותרות מעניינות - הכותרות מושכות את תשומת לבו של הגולש, ועל כן לא מומלץ להסתפק בכותרות סטנדרטיות. במקום זאת, כדאי לנסח כותרות מעניינות שיגרמו לגולשים להמשיך ולקרוא את הטקסט.

• ספקו ערך מוסף לגולש - גוגל אוהבת לתעדף אתרים אשר כוללים מאמרים שמעניקים ערך מוסף לגולש. אלה יכולים להיות מדריכים שמלמדים את הגולש נושא מסוים, רשימת טיפים שימושיים שכדאי ליישם או ראיונות אישיים המספקים הצצה לעולם העסקי שלכם. ככל שהמאמרים יהיו בעלי תוכן ערכי ואיכותי יותר, כן הם ייחשבו לטובים וייחודיים בעיני גוגל.

• התאימו את הכתיבה לקהל היעד - כדי להשאיר את הגולש זמן רב יותר באתר, התאימו את הכתיבה אליו. כך שהוא ירגיש שאתם ממש "מדברים" אליו. ברגע שמתאימים את הכתיבה ואת האתר עצמו לקהל היעד, זוכים לקבל פניות רלוונטיות יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בוחרים את החברה שתזיז עניינים

היות ששיווק דיגיטלי הוא מיומנות לכל דבר, חשוב לבחור את החברה שתעשה את ההבדל. כזו היא קופי פייסט, חברה המספקת שירותי כתיבת תוכן איכותי, לצד שירותים נוספים כמו בניית אתרים, קופירייטינג או ניהול סושיאל. החברה המנוסה תראה לכם שהתוכן היה ונשאר המלך וכי באמצעותו ניתן לעשות פלאים.

בשיתוף קופי פייסט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully