וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיווק הדיגיטלי שמביא ניצחון לעסק שלכם

בשיתוף יונה עיצוב אתרים

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 10:05

לא משנה באיזה תחום בחרתם להקים עסק, כדי שקהל הלקוחות ידע שאתם נותנים את הטוב ביותר אתם חייבים לדאוג להיות חשופים בעולם הדיגיטלי

זוג אצל יועץ פנסיוני. ShutterStock
פגישה עם בונה אתרים/ShutterStock

העסק של האדם אינו רק הפרנסה שלו, לעתים גם הפרנסה הבלעדית, אלא גם חלום שהוא רוצה להגשים. לכל אחד עסק המאפיין אותו. יש הפותחים מסעדה חלבית איכותית, אחרים מציעים לימודי אימון אישי ויש אנשים אשר פותחים קליניקה לעיסויים. כשיש לכם עסק אתם נותנים את הטוב ביותר מבחינתכם, אבל האם האחרים יודעים זאת? בימינו חשוב לדאוג לחשיפה מוגברת ברשת באמצעות שיווק דיגיטלי.

בונים אתר שלב אחר שלב

תחום נרחב כמו שיווק דיגיטלי כולל פעולות שונות כמו הקמת עמוד עסקי ברשת חברתית או שימוש בקמפיין ממומן. אבל אם יש משהו אחד שהוא לב לבו של כל שיווק דיגיטלי טוב הוא בניית אתר אורגני. האתר האורגני, כשמו כן הוא, מתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל באופן טבעי, כך שהקידום הנעשה בו הוא חזק יותר ורוכש את אמונם של הגולשים. בניית אתר אורגני היא תחום של ממש, ולכן יש צורך לפעול לפי שלבים ברורים:

1. מפגשים עם בעל העסקים

בתחילה, חשוב לקיים פגישה עם מקדמי האתרים. כך תוכלו לעמוד על טיבם ולראות איך אתם עומדים לעבוד. בפגישה הראשונית המקדמים לומדים יותר על העסק שלכם ועל דרכי הפעילות שלו. הם גם לומדים על הנישה שלכם והעיקר - על המתחרים שלה.

2. סיכום על דרכי פעולה

לאחר שהכרתם זה את זה והחלטתם שאתם רוצים להמשיך הלאה עם המקדמים, אתם מסכמים על דרכי הפעולה המתאימות לכם. לכל עסק נבנית תכנית משלו על מנת שניתן יהיה להתקדם הלאה ולבנות את האתר המתאים.

3. בניית האתר

אחרי השלבים הראשונים, האחראיים על בניית אתרים יוצאים אל הדרך ומתחילים לבנות את האתר, בהתאם לדרישות. לפעמים מדובר באתר תדמית, ואילו במקרים אחרים יש צורך גם לחבר חנות אלקטרונית כדי להגדיל את הרווחים של העסק. הבנייה כוללת כתיבת קודים וגם עיצוב ממשקים והתאמת לגלישה מהירה ונוחה כדי לשפר את חוויית המשתמש. העיצוב חשוב במיוחד, שכן הגולש עלול לאבד עניין באתר שאינו מעוצב כראוי ושאינו נוח לגלישה.

4. ביצוע בדיקת QA לאתר

לאחר שהאתר כבר מוכן, חשוב לבצע בדיקות QA כדי למצוא באגים. אחרי הכול, אינכם רוצים שהאתר ייתקע בכל פעם כאשר הוא יהיה באוויר, נכון? זהו שלב חשוב מאוד לפני השקתו של האתר ועלייתו לאוויר.

5. עוקבים אחרי האתר בכל עת

זהו. הבאגים נבדקו, העיצוב מוכן ויש לכם תכנים איכותיים. האתר שלכם נמצא באוויר ומתחיל לצבור צפיות. זה הזמן לעבוד על הקידום של האתר, להשיג קישורים חיצוניים, לחזק עמודים חלשים באתר באמצעות קישורים פנימיים, לקשר את האתר לרשתות החברתיות ועוד. חשוב לעמוד עם היד על הדופק כדי לקדם אותו בקלות וביעילות.

בונים אתר עם חברה מנוסה ומקצועית

בניית אתר אינטרנט היא מלאכה לא פשוטה. עליכם לעקוב אחר האתר בכל עת ולדעת שאתם עושים את הדבר הנכון. על כן, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר חשוב לפנות לאנשי מקצוע המבינים היטב בתחום.

הכירו את חברת יונה עיצוב אתרים. עבור הצוות הצעיר של החברה, כל לקוח הוא עולם ומלואו והם יעשו הכול כדי שהלקוח יהיה מרוצה. כאשר מתחילים לעבוד עם יונה עיצוב אתרים, כבר רואים תוצאות, והכוונה היא רואים ממש בעיניים. כי רק בחברה כזו תמצאו עיצוב אתרים מרהיב כל כך שלא כדאי להחמיץ. עבור הצוות, מראה עיניים חשוב מעין כמותו, והם דואגים לעצב את האתר מבחינת נראות ולהתאים את העיצוב לקהל היעד וגם לקונספט של האתר עצמו והשירותים שהוא מציע.

בשיתוף יונה עיצוב אתרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully