וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק דיגיטלי - דפי הנחיתה שעושים את כל ההבדל

בשיתוף פיינשמייקר

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 10:29

דפי נחיתה הם אחד מהגורמים החשובים בשיווק דיגיטלי - הם אלה המזמינים את הלקוח לנסות את המוצר או השירות אותו אתם משווקים. איך בונים דף נחיתה מוצלח?

דף נחיתה, מחשב, אתר אינטרנט. ShutterStock
דפי נחיתה/ShutterStock

אנחנו רואים אותם בכל מקום ברחבי האינטרנט, מציעים שירותים כאלה ואחרים. חלקם מזמינים אותנו ליהנות מקייטרינג טעים ולהזמין מנות לשבת, אחרים משווקים חופשה מרגיעה ויש המציעים קורס מרתק ומעניין במחשבים או בבישול. כל אלה הם דפי הנחיתה המזמינים אותנו לנסות משהו חדש. דפי נחיתה הם חלק בלתי נפרד מכל שיווק דיגיטלי, והגיע הזמן לתת להם את המקום המכובד שלו הם ראויים.

מהם דפי נחיתה?

דפי הנחיתה הם למעשה דפים יחידים באתר האינטרנט אשר מציגים לגולשים שירות מסוים או מוצר שאותו אתם מעוניינים לשווק. דפי נחיתה מאפשרים שיווק דיגיטלי ממוקד, תוכל הצגת היתרונות של השירות בקצרה והעברת הגולש לעמוד ליצירת קשר או לביצוע תשלום מאובטח. אם בונים אותם נכון, לדפי הנחיתה יש פוטנציאל טוב להביא לידים איכותיים וטובים.

מהם היתרונות של דפי הנחיתה?

לעמודי הנחיתה קיימים כמה יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר. דבר ראשון, עלות ההקמה שלהם זולה יותר. כך שאם מדובר בעסק מתחיל, הוא יכול להרוויח הרבה מבניית עמודי נחיתה זולים וממוקדם, להביא לקוחות פוטנציאליים ולהתחיל לבנות עסק סטנדרטי יותר. דבר שני, עמודי הנחיתה מאפשרים לבעל העסק להתמקד במוצר או שירות מסוים שרוצים לקדם. כך שניתן להקים אותם במקביל לאתר אינטרנט קיים. עמודי הנחיתה טובים מאוד לקמפיינים או למוצרים התלויים בעונה מסוימת כמו מעילי חורף או סנדלים, כלומר מוצרים שרוצים לקדם במהירות. ולבסוף, הקמת לידים היא נוחה וקלה ומורכבת הרבה פחות מהקמת האתר, כך שבזכות הקמה מהירה ניתן להגיע לתוצאות טובות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

5 טיפים שימושיים לבניית דפי נחיתה

מעוניינים לבנות דפי נחיתה שיעזרו לכם לזרז את העניינים ולקדם את המוצר שלכם? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות את העמוד שיביא לכם את כל הלידים:

1. תוכן קצר וברור

זיכרו שעמוד הנחיתה הוא בסופו של דבר עמוד אחד בלבד. לכן, חשוב למקד את הגולש עם תוכן קצר וברור. לדוגמה, העמוד יכול להציג את המוצר או השירות בקצרה ולציין כיצד הוא עומד לפתור את הבעיה שיש לגולש. תוכן מזמין יגרום לגולש לבצע את הפעולה הרצויה של ביצוע תשלום או השארת פרטי התקשרות.

2. כפתורי פעולה ברורים

כפתורי פעולה הם שם המשחק בכל עמוד נחיתה. הכפתורים צריכים להיות ברורים מאוד לוואטסאפ, מייל, טלפון ועוד.

3. התאמת עמוד הנחיתה לנייד

אם יש משהו שאתם פשוט מוכרחים לעשות הוא להתאים את עמוד הנחיתה למסכים הקטנים של הסמארטפונים והטאבלטים. בעלי עסקים רבים שלא עושים זאת מפסידים הרבה לקוחות פוטנציאליים שאפילו לא פותחים את המחשב הנייד שלכם. אז אם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים, חשוב לאפשר להם לראות את עמודי הנחיתה שלכם דרך הסמארטפון.

4. הוסיפו ציטוטים של לקוחות מרוצים

בעמוד הנחיתה יש מקום לציטוטים של לקוחות מרוצים. נצלו את המקום הזה כדי להוסיף שניים או שלושה ציטוטים. פעולה פשוטה זו תיצור אמון בינכם לבין הגולשים.

5. אם יש מחיר אטרקטיבי, אל תשכחו לציין אותו

אם אתם יוצאים במבצע מטורף על מוצר מסוים, ציינו את המחיר בעמוד הנחיתה באופן בולט. כך תוכלו למשוך כמה שיותר גולשים שאוהבים מבצעים אטרקטיביים.

האם חייבים לעשות זאת לבד?

לא מומלץ לבנות עמוד נחיתה באופן עצמאי, שכן הוא כולל הרבה פעולות טכניות. על מנת להגיע לתוצאות הרצויות מבחינת שיווק באמצעות עמודי נחיתה, כדאי לפנות לחברה מקצועית המתחמה בבניית עמודי נחיתה. כזו היא חברת פיינשמייקר. הצוות המקצועי שלה מתמחה בבניית עמודים איכותיים למגוון רחב של מוצרים ושירותים שבעלי העסקים מעוניינים לקדם.

בשיתוף פיינשמייקר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully