וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להצליח הודות לשיווק הדיגיטלי

בשיתוף קונו בניית אתרים

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 10:37

האתר שלכם הוא הפנים של העסק ודרכו מכיר הלקוח את העסק והשירותים השונים שהוא מציע ואף מבצע פעולות ותשלומים. כך תקדמו את האתר כך שיבלוט בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים

מודעת גוגל, מודעות גוגל. ShutterStock
קידום אתרים/ShutterStock

כבעלי עסקים אתם רוצים לקדם את האתר שלכם כראוי. כי בימינו האתר הוא המפתח לכל עסק ודרכו מתבצעות כל הפעולות, החל מהכרת השירותים השונים שהעסק מציע ועד לביצוע פעולות כמו השארת פרטי קשר או ביצוע תשלום. על מנת שיראו את האתר שלכם אתם צריכים להגיע למקומות הראשונים של גוגל, חשוב לבצע כמה עבודות קידום חיוניות שיבליטו את העסק שלכם על פני האחרים.

נפלאות הקידום האורגני

הקידום האורגני, כשמו כן הוא, הוא שיטת שיווק דיגיטלי בגוגל הדוגלת בקידום טבעי. ככזה, מדובר בקידום הדרגתי שנועד להביא את האתר למקומות הראשונים בגוגל. על מנת לעשות זאת, חשוב לבצע פעולות שונות הכוללות התאמת התכנים לאתר ושילוב מילות מפתח באופן טבעי, הכנסת סרטונים ותמונות לאתר, עיצוב האתר, בניית היררכיה טובה, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, התאמת האתר לטלפון הסלולרי, שיפור מהירות הטעינה ועוד. מדובר בעבודה רצינית המבוצעת על האתר, אבל היא משתלמת, כי בסופו של דבר מקבלים אתר מעוצב ואיכותי המשווק את המוצרים והשירותים שמספק בעל העסק. כמו כן, ברגע שהאתר עולה למקומות הראשונים בזכות עצמו, הוא יוצר אמינות בקרב הגולשים. כעת, כשהוא באוויר המטרה היא גם להשאיר אותו שם.

קידום ממומן - מהיר ואפקטיבי

הקידום הממומן הוא קידום מהיר שפועל באופן הבא - אתם משלמים סכום מסוים לגוגל עבור קליקים, והמודעה הממומנת שלכם עולה לאוויר. ברגע שאתם מפסיקים לשלם לגוגל ונגמרת מכסת הקליקים, המודעה יורדת באופן אוטומטי. אך אף על פי שמדובר בקידום פשוט לכאורה, הקידום הממומן דורש ידע מקצועי. יש צורך לבצע חקר מילות מפתח כדי לראות אילו מילים יעבדו טוב יותר ולעצב עמוד נחיתה הכולל את כל הפרטים החשובים והקולעים. הקידום הממומן מתאים למקרים שבהם רוצים לשווק מוצר מסוים ולצאת בקמפיין, או במצב שבו האתר האורגני נמצא בבנייה. כך או כך, מומלץ לשלב בין הקידום האורגני לממומן כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פונים אל הגולשים בפייסבוק

דרך נוספת לקדם את העסק במסגרת שיווק דיגיטלי היא לפנות לרשתות החברתיות, ובראשן פייסבוק - אחת מבין הרשתות הגדולות יותר בישראל ובעולם. היתרון בפייסבוק הוא שניתן לצאת בקמפיינים פרסומיים בסכום הוגן וכן להתאים את הפרסום לקהל היעד. כמו כן, ניתן לבצע פילוח קהל יעד ולבחון את תוצאות הקידום והפרסום. מכל מקום, חברה שבוחרת לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק מרוויחה מכך המון, ויכולה להגיע למגוון רחב של גולשים שימנפו את העסק.

מדוע חשוב לפנות לחברה לבניית אתרים?

קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, בניית עמוד נחיתה או יצירת עמוד עסקי ברשת חברתית כמו פייסבוק, כל אלה דורשים מיומנויות שאין תמיד לבעלי העסקים עצמם. כמו כן, בעלי עסקים רבים אינם יכולים להתפנות ולהתעסק עם שיווק דיגיטלי לקידום אתרים באופן יום יומי, שכן עבודת השיווק דורשת השגחה מסביב לשעון. על כן, חשוב לפנות לחברה מקצועית המציעה שירותים איכותיים בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. בדרך זו כל עסק יוכל לנהל את ענייניו בראש שקט.

בונים אתר עם קונו בניית אתרים

קונו בניית אתרים היא חברה מנוסה ומקצועית שעוסקת לכם לבנות את האתר מהשלב הראשוני שלו ועד הרגע שבו מעלים את האתר לאוויר. בחברה מציעים בניית אתר בעיצוב אישי מותאם לעסק, מתוך הבנה שזה מה שיביא להצלחה מבחינת תוצאות בגוגל ופניות רלוונטיות של גולשים שיהפכו ללקוחות. אז אם אתם רוצים למנף את העסק כראוי לבחון לאן אתם יכולים להגיע, כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע פגישה עם מומחים ולהתחיל לעבוד יחד.

בשיתוף קונו בניית אתרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully