וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנות אתר ולהוביל לתוצאות מנצחות

בשיתוף בלוג השיווק הדיגיטלי של אנה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 11:28

בין אם יש לכם מספרה בקצה השכונה, מאפיה עם מאפים טריים וריחניים או עסק ביתי לעוגות מעוצבות, אתם זקוקים לשיווק דיגיטלי כדי להביא אליכם כמה שיותר לקוחות

אישה יושבת מול מחשב. ShutterStock
שיווק דיגיטלי/ShutterStock

בימינו כדי להחזיק עסק יש צורך בשיווק ממוקד ונכון. ומכיוון שאין אדם שאינו נכנס לאתרי אינטרנט, חשוב לבצע שיווק נכון ולהקים אתר עבור העסק.

כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר אורגני לעסק

בניית אתר אורגני לעסק היא חלק בלתי נפרד מפעולת שיווק דיגיטלי שיש צורך לבצע כדי להשיג תוצאות. האתר האורגני, כשמו כן הוא, מתמזג באופן טבעי עם מנוע החיפוש של גוגל, ויש צורך לעבוד לא מעט כדי להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. אבל בתמורה, אתם מקבלים אתר מעוצב שהוא כרטיס הביקור שלכם, וגם נהנים מהאמון שנותנים בכם הגולשים, שכן הם מבינים שהגעתם לתוצאות האלה בזכות עצמכם. מכל מקום, אם אתם בעניין של בניית אתרים, אלה כמה דברים שכדאי לדעת:

1. איזה סוג אתר אתם בונים?

קיימים סוגים שונים של אתרים. ישנם אתרי תדמית שהם יותר כרטיס הביקור של העסק ונועדו לקדם את השירותים והמוצרים שהוא מציע. אתרים מתקדמים יותר הם חנויות אלקטרוניות. אם יש לכם שירותים או מוצרים שאתם רוצים למכור, תנו לחנות האלקטרונית לעבוד בשבילכם. באמצעות עמוד לביצוע תשלום מאובטח, יכולים הגולשים לשלם על המוצרים שאתם מציעים וליהנות מגישה אל האתר בכל שעות היממה.

2. בוחרים את הדומיין המתאים

הדומיין הוא הכתובת של האתר, ולכן עליו להיות קליט וברור. לא תמיד קל למצוא דומיין טוב, שכן רבים מהם נתפסים מהר. אבל אם אתם יצירתיים מספיק, תוכלו לחשוב על דומיין קצר וקולע שאיש לא השתמש בו לפניכם, ולתפוס אותו לפני שמישהו אחר יעשה זאת לפניכם.

3. בחירת שטח אחסון

שטח אחסון מהווה מרכיב חשוב מאוד בבניית האתר. ישנן חברות המציעות שטח אחסון בחינם, אך לא מומלץ לבחור בו, שכן באתר שלכם יופיעו פרסומות של אתר אחר. במקום זאת, כדאי להתחיל עם שטח אחסון לאתר במחיר סמלי, ואז להתחיל ולפתח את האתר עד שמתקבל אתר איכותי ומקצועי. תוכלו להוסיף מקום לאחסון בהתאם לצורך.

4. מבצעים חקר מילות מפתח

אחד הדברים החשובים יותר שיש לעשות כאשר בונים אתר אורגני הוא לבצע חקר מילות מפתח. אם יש לכם עסק מבוקש למדיי שקיימת בו תחרות גבוהה, תדעו שתהיה גם תחרות בכל הנושא הזה של מילות מפתח רלוונטיות. על כן, יש צורך לבדוק אילו מילות מפתח עובדות עבור האתר שלכם ואילו לא. כלומר, אילו מילות מפתח יכולות להוביל אתכם לתוצאות החיפוש הראשונות.

5. תכנים איכותיים לאתר

גוגל מתעדפת אתרים שיש בהם תכנים איכותיים שמעניקים ערך מוסף ללקוח. לאחר שביצעתם חקר מילות מפתח, כדאי לשלב אותן בעדינות בתוך הטקסטים, שיכללו מידע מפורט על העסק שלכם. כמו כן, מומלץ להוסיף מדריכים וטיפים שימושיים בתחום שלכם.

6. הוספת תכנים ויזואליים

כאשר האתר האורגני הוא כרטיס הביקור שלכם במלוא מובן המילה, חשוב לדאוג לעיצוב ולנראות הוויזואלית שלו באמצעות לוגו מתאים, תמונות איכותיות, סרטונים, היררכיה נכונה ובגדול - נראות כללית התואמת את מאפייני העסק.

הכירו את בלוג השיווק הדיגיטלי של אנה

מעוניינים להכיר יותר את עולם השיווק הדיגיטלי? רוצים להבין לעומד את המשמעות של בניית אתרים במאה ה-21? הכירו את בלוג השיווק הדיגיטלי של אנה, הבלוג שעושה את כל ההבדל ומעניק לכם ידע ממקור ראשון. בעלת הבלוג היא אנה אהרונוביץ, אשר חיה ונושמת את עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי. וכדי לקדם את האתר והעסק, אתם יותר ממוזמנים לפנות אליה.

בשיתוף בלוג השיווק הדיגיטלי של אנה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully