וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק דיגיטלי מנצח לאתר מוביל

בשיתוף סימבולים

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 11:40

היום אי אפשר להסתדר ללא שיווק דיגיטלי מקצועי אם אתם בעלי עסקים. כשיש לכם עסק, עליכם להראות נוכחות מלאה ברשת על מנת שהמתחרים לא יעקפו אתכם

אישה יושבת מול מחשב. ShutterStock
שיווק דיגיטלי/ShutterStock

בין אם אתם בעלי מסעדה, בעלי חנות ספרים, עורכי דין או רופאי שיניים, חשוב שיהיה לכם קידום טוב ואיכותי שבו תראו עד כמה העסק שלכם הוא מיוחד ואיזה ערך מוסף אתם מביאים אתכם. לפיכך, אתם זקוקים לקידום אתרים מקצועי מעל ומעבר.

לבנות אתר אורגני בחכמה

על מנת לקדם את העסק, חשוב לנצל את כל הכלים שיש לתחום כמו שיווק דיגיטלי להציע לכם. בניית אתר אורגני הוא חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי. האתר הוא כרטיס הביקור שלכם לעסק, הפנים שלכם לכל מקום שתפנו. אמנם קידום אתר אורגני, אשר יתמזג עם כל הדרישות של גוגל, הוא עבודה די סיזיפית שדורשת זמן, בסופו של דבר, אם בונים אותו נכון, אתם אלה שנהנים מהתוצאות. אז אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר בונים אתר אינטרנט:

1. בחירת פלטפורמה מתאימה

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כאשר בונים אתר הוא לבחור את הפלטפורמה המתאימה לקידום. אחת הפלטפורמות הבולטות היא מערכת וורדפרס הידידותית למשתמשים. למערכת זו יש תוספים שונים שעוזרים לקידום האתר, וביניהם תוספים המועילים לאופטימיזציה של העמוד וכך עוזרים לקדם אותו.

2. תכנים איכותיים

גוגל מתעדפת אתרים שיש בהם תכנים איכותיים. ולא מדובר רק בתכנים הכתובים בצורה קולחת ומשלבים בתוכם את מילות המפתח בשיא היעילות והטבעיות, אלא גם תכנים שבאמת נותנים ערך מוסף ללקוח. אלה יכולים להיות טיפים שימושיים או מדריכים אשר יעזרו לגולשים ליישם דברים מסוימים. כמו כן, כדי לתחזק את האתר, מומלץ לפתוח בלוג וגם לערב את הקישורים הפנימיים והחיצוניים ולהוציא קישורים ממילות מפתח רלוונטיות. עבודה נכונה יכולה לחזק את העמודים החלשים ולתת פוש לאתר שלכם.

3. עיצוב מבחינה ויזואלית

חשוב שהאתר ייראה טוב מבחינה ויזואלית. על כן, יש צורך לערב מעצב גרפי מנוסה ומקצועי שיהפוך את האתר למושלם. עיצוב האתר צריך להתאים לקהל היעד וגם לקונספקט החברה באשר היא. כמו כן, כדאי לבחור גם את הלוגו שיתנוסס על האתר ולהתאים את הצבעים אליו. מלבד העיצוב, חשוב שהגלישה באתר תהיה נוחה וידידותית למשתמש, כך שהמשתמש ידע בכל רגע נתון היכן הוא נמצא.

4. רספונסיביות לנייד

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות כאשר בונים אתר הוא לחבר אותו למסכים הקטנים יותר של הטאבלט, האייפון או הסמארטון. למעשה, בעלי עסקים לא מעטים עלולים להפסיד לקוחות רבים אם יחליטו שהם מוותרים על האופציה הזאת, מכיוון שגולשים רבים מעדיפים לחפש שירותים ומוצרים דרך המסך הקטן. אחרי הכול, הרבה יותר נוח להציץ רגע בטלפון הנייד מאפשר לפתוח את המחשב הנייד.

5. מהירות טעינה

דבר חשוב נוסף שיש לשים לב אליו הוא מהירות הטעינה של האתר. הגולשים מאבדים עניין באתר במהירות רבה, אם הם מגלים שלוקח לאתר זמן רב להיטען. אם אינכם רוצים שהגולשים יעברו לאתרים המתחרים, ספקו להם אתר מהיר שבו הם יוכלו לגלוש בקלות

האם חייבים לבנות אתר לבד?

ממש לא. בדיוק בשביל זה יש חברה מקצועית אשר מבצעת את העבודה. חברת סימבולים, למשל, היא חברה מקצועית אשר מתמחה בבניית אתרים לעסקים. הצוות המקצועי והאנרגטי של החברה נפגש עם הלקוח, מבצע אפיון מקצועי כדי לקבוע דרך פעולה ולראות כיצד אפשר להפיק מהאתר את המיטב. החל מהרגע שבו מתחילה עבודת הקידום אתם לא לבד, ואתם מקבלים ליווי מקצועי מאל"ף ועד תי"ו.

בשיתוף סימבולים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully