וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Timeout Escape: חוויה בלתי נשכחת בלב המדינה

בשיתוף Timeout Escape

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 12:41

מאז שחדרי בריחה עשו עלייה לישראל, הם הפכו לפופולריים בכל רחבי הארץ. החידות הייחודיות האלו, שמשלבות בין חדרים מעוצבים, מתח ושיתוף פעולה יוצרות חוויה בלתי נשכחת עבור משתתפים בכל הגילאים. זו בדיוק החוויה של Timeout Escape

במתחם הייחודי של Timeout Escape תוכלו ליהנות מחדרי בריחה מקוריים שמתאימים לילדים ומבוגרים כאחד, וליצור חווית עם אטרקציה יחידה במינה. אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת, הגיעו למתחם וגלו עולם שלם של תעלומות וחדרים שדרך היציאה היחידה מהם היא באמצעות שיתוף פעולה.

חווית חדרי בריחה בלב הארץ

על מנת לאפשר לכם ליהנות לא רק מחדרי בריחה ייחודיים, אלא מחוויה שלמה - הוקם מתחם חדרי בריחה בקריית אריה שבפתח תקווה. במיקום הייחודי הזה יש את המרחב להקים מספר חדרים שמספקים את החוויה המושלמת בכל פעם מחדש, עם דרכי גישה נוחות וחניה בשפע.

ב-Timeout Escape תוכלו להיכנס לעולם של פנטזיה ודמיון שיכבשו אתכם, ואתם יכולים להיות בטוחים שתרצו לחזור למתחם שוב ושוב. החדרים החדשניים בטיים אאוט אסקייפ מאפשרים לכם לשבור את השגרה, ולנסות בילוי קצת אחר שסחף את המדינה.

המתחם הייחודי מציע חדרי בריחה מקוריים במיוחד, כמו 'מפעל הממתקים' ו-'חיילי צעצוע' שלכל אחד מהם אופי משלו. בחדר הראשון תוכלו ליהנות כמו ילדים בחנות ממתקים, ובחדר השני מחכה לכם הפתעה לא צפויה בסיום החדר.

כדי להפוך את החוויה שלכם למהנה אף יותר, ניתן לערוך במתחם ימי הולדת, וליהנות ממגוון מתקנים ומשחקים בזמן שאתם מחכים להיכנס לחדרים. ב- ,Timeout Escapeאף רגע אינו דל!

Timeout Escape. יח"צ,
Timeout Escape/יח"צ

דואגים לכל הפרטים הקטנים

אלו מכם שכבר היו בחדרי בריחה יודעים שהפרטים הקטנים הם שיוצרים את החוויה השלמה. כדי לספק לקהל המשתתפים בחדרים חווית בריחה אמיתית, Timeout Escape תכננו מתחם חדרי בריחה מוקפד שכל פרט בו תורם לאווירה המהנה. החדרים המהנים מעוצבים באופן מקצועי, והחידות המקוריות בהם יפתיעו אתכם כשתבואו לבקר.

כדי להשלים את החוויה, הצוות המיומן במתחם יספר לכם את הסיפור מאחורי כל חדר באופן חוויתי שיוצר את חווית חדרי הבריחה המושלמת. שימת הלב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד היא זו שהשיגה לטיים אאוט אסקייפ את הדירוג של חדרי הבריחה "בין הטובים בישראל", והצוות בהחלט עושה הכל כדי לעמוד בסטנדרטים האלו בכל ביקור.

כדי שתוכלו להיות חלק מהחוויה לזמן ארוך יותר, אתם יכולים להזמין שני חדרים לערב אחד במחיר מיוחד! חדרי הבריחה של Timeout Escape זמינים לכם לבילוי עם חברים, ימי גיבוש, בילוי עם משפחה, יציאה עם המשפחה, וכל מטרה אחרת.

Timeout Escape. יח"צ,
Timeout Escape/יח"צ

חדרי בריחה מהווים את הבריחה המושלמת מהשגרה היומית והבילויים הקבועים שלנו. בפתח תקווה תוכלו למצוא עולם חווייתי ייחודי שמחכה לכם בכל עת, וליהנות מחידות מקוריות עם האנשים שאתם אוהבים.

לפרטים נוספים חייגו למספר - 072-393-93-93

Timeout Escape חוויה שלא תשכחו! בקרו באתר שלנו

בשיתוף Timeout Escape
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully