וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי אייג'ינג במחירים מפתיעים

בשיתוף ביוקוסמטיקס

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 13:30

ענקית הקוסמטיקה BILKA הגיעה לישראל ומציעה מוצרי אנטי אייג'ינג ומוצרים חדשניים ומתקדמים אחרים, במחירים אטרקטיביים. המוצרים משווקים בארץ באופן בלעדי על ידי חברת ביוקוסמטיקס ומוצעים לכם בחנות מקוונת. קליק אחד ותוך מקסימום 5 ימים - המוצרים אצלכם

בילקה. יח"צ,
להיראות צעירה, יפה ורעננה. בילקה/יח"צ

החלום להעלים את הקמטים, ולטשטש את הצלוליטיס: להיראות צעירה, יפה ורעננה - עומד להתגשם. זה ייקרה עם מוצרי פרמיום קוסמטיים מאירופה, במחירים זולים אך איכותיים במיוחד. ביוקסמטיקס שוברת בישראל את השוק המקומי של מוצרי האנטי אייג'ינג ומוצרי קוסמטיקה אחרים, עם מוצרי פרימיום שמייצרת ענקית הקוסמטיקה האירופאית BILKA.

BILKA היא חברת ענק בולגרית של מוצרי קוסמטיקה טבעיים המשווקים היום בישראל בבלעדיות על ידי ביוקוסמטיקס. המוצרים של BILKA מורכבים מהחומרים הפעילים המתקדמים ביותר בשוק. כל המוצרים מכילים רכיבים טבעיים, ואופייני להם ניחוח נעים ועדין במיוחד. המרקם והספיגה של המוצרים - מעולים. BILKA מעניקה לכם הזדמנות להצצה ראשונה והתנסות בשימוש במוצרים באיכות גבוהה מאוד. דוגמניות ואושיות איסטגרם כבר ניסו והתלהבו, וזו רק ההתחלה .

חברת BILKA הוקמה בשנת 1992. בשנת 1996 הוקמה בחברה מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת, ובשנת 1997 נבנה המפעל - עם בסיס ייצור משלו, שמתאפיין בהתפתחות דינאמית לאורך זמן. כל המוצרים והאריזות עוברים בקרה הדוקה ועמידה קפדנית בדרישות ה-GMP (Good Manufacturing Pract) לבטיחות ואיכות. חשוב לציין, שכל שלבי הפיתוח והייצור של מוצרי BILKA מתבצעים באיכות אופטימלית ולא בוצעו בפיתוח של המוצרים ניסויים על בעלי חיים. כולם מאושרים על יד משרד הבריאות.

בילקה. יח"צ,
מוצרים שמטפלים בצלוליטיס. בילקה/יח"צ

מוצרי BILKA בישראל נמכרים בחנות מקוונת, מה שמאפשר ללכת לקראת הלקוחות עם מחירי יבואן ללא גורם ביניים, שגוזר עוד קופון. היבואן מבטיח שהמוצרים שיירכשו באתר, יגיעו אליכם הביתה תוך מקסימום חמישה ימי עסקים.

בשלב זה, מדובר במספר מוצרים, אך לאור הביקוש הצפוי, יגיעו מגוון גדול של מוצרים נוספים. המוצרים של BILKA שמשווקים על ידי החברה היום בישראל, הם על בסיס החומרים הפעילים קולגן פלוס וחומצה היאלרונית, שמשפרים משמעותית את מראה העור ומטשטשים קמטי וקמטוטים וכן מוצרים על בסיס קפאין שמטפלים בצלוליטיס ופועלים למיצוק העור. נחזור ונדגיש שהמחירים הם הפתעה בפני עצמה והם נעים בטווח של 25₪ - 149₪ למוצר כך שאתם מקבלים איכות פרמיום במחירים שווים המתאימים לכל כיס.

לתקופה מוגבלת מציע היבואן 2 מארזי חג של שלושה מוצרים. מארז אחד עתיר חומצה היאלרונית ותמצית ענבים ומארז שני עתיר קולגן ותמצית שמן ענבים. כל מארז כולל קרם פנים, קרם ידיים ומים מיסלריים בהנחה של 10% למארז של שלושת המוצרים. עוד מוצרים ייחודיים לחנות המקוונת של BILKA הם קרמים מיוחדים לטיפול בצלוליטיס, חיטוב ומיצוק העור על בסיס קפאין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בילקה. יח"צ,
שיפור משמעותי של מראה העור. בילקה/יח"צ

שמן ענבים

המיצוי של השמן שבענבים הפך לפופולרי לאחרונה בגלל הספיגה המהירה של החומר המופלא שיש בענבים והעובדה שהוא עשיר בחומצות אמינו וויטמין E ויש בו נוגדי חמצון טבעיים, עם תכונות של אנטי- אייג'ינג: עיכוב הזדקנות העור. שמן הענבים ידוע כמסייע בזרימת הדם, מה שמעניק לעור חיוניות ורעננות.

קפאין

הקפאין שבמוצרים המטפלים בצלוליטיס ובמיצוק העור (צלוליטיס, הוא שומן שנלכד בין העור לשרירים, מה שהופך את העור לעור מחוספס ולא אטרקטיבי). קפאין ידוע כממריץ של ייצור חומצה היאלרונית וכמו תמצית הענבים, הוא משפר את זרימת הדם ומסייע בהידוק העור. בנוסף, הקפאין עשיר בנוגדי חמצון, שנחשבים כמסייעים לשיפור גוון העור ובשיפור של זרימת הדם.

אחרי שתתנסו במוצרים הייחודיים החדשים שמגיעים לישראל, מבטיח היבואן להביא לארץ מוצרי פרמיום נוספים של BILKA , ביניהם מוצרים על בסיס קוויאר תמצית אצות אדומות, קולגן ושמנים טבעיים אקזוטיים על בסיס דבש ומוצרים על בסיס ורדים וכן ליין של מוצרים שפותחו במיוחד עבור תינוקות שגם הם על בסיס טבעי . יש למה לצפות...

כנסו לחנות והעמיסו את העגלה - שביעות הרצון שלכם מובטחת.

אתר: www.biocosmetics.co.il

אינסטגרם https://www.instagram.com/biocosmetics.il/

בשיתוף ביוקוסמטיקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully