וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דלת טרוקה - לבד או עם מנעולן

בשיתוף סיקרט מערכות

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 16:38

יצאתם מהבית בלי מפתח? מנגנון הדלת נתקע? כנראה תצטרכו לדבר עם מנעולן. איך בוחרים מנעולן מתאים, למה לא מומלץ לפרוץ את הדלת לבד - ואיך אפשר להימנע מכל הסיפור?

מנעולן. ShutterStock
מנעולן/ShutterStock

אין מצב מעצבן יותר מדלת שאינה נפתחת. אתם רוצים להיכנס אל הבית או לצאת ממנו, אבל אין לכם אפשרות לעשות זאת. אחת הסיבות לכך היא דלת טרוקה. דלת טרוקה היא מצב שבו הידית של הדלת נתקעת, ואז לא ניתן להזיז אותה ולפתוח את הדלת. אם אינכם רוצים להישאר בחוץ למשך כל הלילה או ללון אצל השכנים, חשוב לקרוא למנעולן מקצועי שיטפל בבעיה.

מדוע לא מומלץ לפרוץ את הדלת לבד?

ברחבי האינטרנט תמצאו שיטות שונות והסברים על ביצוע פריצת דלת טרוקה באופן עצמאי. אחת השיטות היא שימוש בכרטיס אשראי או בקבוק. יש אנשים שלוקחים את כרטיס האשראי שלהם ומעבירים בין המשקוף לדלת כדי לשחרר את הלשונית, אך שיטה זו אינה מומלצת שכן כרטיס האשראי עלול להישבר. במקום הכרטיס, מומלץ להעביר פיסות של בקבוק פלסטיק או כל חפץ דק וקשיח אחר. עם זאת, שיטות אלה אינן תמיד פועלות כמו שצריך. כשלא יודעים כיצד לפרוץ את הדלת, עלולים להוביל ליותר נזק מאשר תועלת, ולכן מומלץ לקרוא למנועלן מקצעי.

איך נמצא את המנעולן שיטפל לנו בדלת?

פתיחת דלת טרוקה כרוכה בדרך כלל בהתערבותו של מנעולן מקצועי. אך בגלל מנעולנים חובבניים שמסתובבים בין הבתים ומציעים את שירותיהם במחירים מופקעים, ולאחר מכן אפילו גורמים יותר נזק מאשר תועלת, כדאי לבדוק היטב את המנעולן שאתם מזמינים. דרך בטוחה יותר היא לאסוף המלצות. בימינו ניתן לאסוף המלצות מהרשת - לבדוק מה כותבים בביקורות בגוגל, בפייסבוק או בפורומים השונים, וכמובן במידת האפשר חשוב להתייעץ עם שכנים, חברים ובני משפחה. כמו כן, כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם המומחה, כדאי לשאול אותו שאלות רלוונטיות ולברר מראש את מחיר פתיחת דלת טרוקה. כך תדעו פחות או יותר כמה תצטרכו לשלם מבלי שהמנעולן ישלוף לפתע מחירים בלתי הוגנים. נוסף על כך, מומלץ לבדוק בכל מקרה שהחברה שאליה אתם פונים קיבלה אישור עבודה רשמי ממשטרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כיצד נוכל להימנע מדלת טרוקה להבא?

אם רוצים להקדים תרופה למכה ולמנוע את המקרה הבא של דלת טרוקה, כדאי להביא בחשבון כמה דברים. ראשית, מומלץ שלא להתקין בתוך הדלת מנגנון שיש לו ידית קבועה, אלא ידית נעה. את הדלת בעלת הידית הנעה ניתן לפתוח מכל הכיוונים כל עוד לא נועלים אותה. עם זאת, פתרון זה מתאים יותר לבתים פרטיים ופחות למשרדים ובעלי עסקים. אם משתמשים בדלת בעלת ידית קבועה בכל זאת, כדאי להוציא בכל פעם את המפתח מהדלת ברגע שאתם נכנסים פנימה, לנעול את הדלת ולהניח את המפתח על השולחן בקרבת מקום.

כלל ברזל בהתנהלות עם כל דלת הוא שלא יוצאים מהבית ללא מפתח רזרבי, גם אם יצאתם רק לרגע כדי לזרוק את הזבל או להגיד משהו לשכנים. אינכם רוצים למצוא את עצמכם מחוץ לבית בזמן הכי פחות מתאים. כדאי גם להגדיל ראש ולשכפל מפתח רזרבי שניתן להשאיר אצל השכן או אצל קרוב משפחה. כך שגם אם תינעלו מבחוץ או מבפנים, יהיה מי שיחלץ אתכם.

סיקרט מערכות פותחת לכם את הדלתות

נתקעתם מחוץ לדלת? לא יודעים למי לפנות? לחברת מנעולן סיקרט מערכות יש את הפתרון הדרוש לכם. צוות של מקצוענים יגיע אליכם הביתה במהירות ויפתח כל דלת טרוקה או נעולה. החברה פועלת במסירות במשך מעל לעשור ומעניקה שירותים במגוון רחב של תחומים כמו החלפת מנעולים, פריצת מנעולים לדלתות בית או לרכבים. החברה דוגלת באמינות, שקיפות מלאה ומתן שירות הוגן לכולם. מעבר לכך, המנעולנים פועלים באישורה של משטרת ישראל וזמינים לקריאות

בשיתוף סיקרט מערכות
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולנים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully