וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי פלרמו - איש המקצוע הנכון לליווי עסקת הנדל"ן הבאה שלכם

בשיתוף מאי נדל"ן

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 14:01

יוסי פלרמו, שותף בכיר בחברת מאי נדל"ן אדמות בישראל בע"מ, התחיל את דרכו בתפקידים זוטרים בעולם הנדל"ן והיום הוא מלווה את לקוחותיו לעסקאות מוצלחות ברכישת קרקעות אטרקטיביות. פלרמו מקפיד על מקצועיות והרצון שלו הוא לעשות יותר למען הלקוחות בצורה מותאמת אישית

יוסי פלרמו. נטלי פלר,
יוסי פלרמו/נטלי פלר

בימים בהם מחירי הנדל"ן עולים בהתמדה ומספר הקרקעות הפנויות לבניה מצטמצם, השקעה בקרקע יכולה להיות בין ההשקעות הטובות ביותר. כמובן, לא כל עסקה באמת משתלמת ובעזרת איש מקצוע מיומן ניתן לזהות את ההזדמנויות הנכונות.

"המטרה שלנו היא איתור קרקע רווחית להשקעה, ליווי הלקוח ודאגה לכך שיהיה מוגן לאורך כל הדרך", מסביר פלרמו. "עסקאות קרקע להשקעה הן רווחיות מאד אך כדי שכך יקרה חשוב לשים את הלקוח במרכז. יש לוודא כי הקרקע נרשמת בטאבו על שם הרוכש ועד שהדבר נעשה, חשוב שהכספים ישמרו בנאמנות אצל עו"ד".

ההתחלה הייתה קשה והיום הלקוחות חוזרים

פלרמו החל את דרכו בלמידה וחקירה של עולם הנדל"ן מהיסוד ואת היסודות הללו הוא לקח איתו הלאה ועד להקמת חברת מאי נדל"ן וניהול הקרקעות. הידע שצבר בשילוב צוות מנצח וליווי אישי של כל לקוח לעסקה הנכונה ביותר עבורו, הוא זה שמוביל לרווח משמעותי ולחזרה של הלקוחות להשקיע בקרקעות נוספות.

אין כל ספק כי לבנות את עצמך דורש לא מעט תעוזה ונחישות. יחד עם שותפו מנהלים השניים צוות עובדים, מאתרים קרקעות אטרקטיביות המיועדות לרישום בטאבו ודואגים לרווחיות הלקוחות. לקוחות החברה יכולים לרכוש קרקע לפי יכולתם הכלכלית אשר תהיה רשומה על שמם בטאבו. ברגע שהקרקע רשומה בטאבו על שם הלקוח, הוא יכול למכור אותה בכל רגע שיבחר ועם עליית המחירים המתמדת, המכירה נעשית ברווח.

המומחיות של חברת מאי נדל"ן אדמות בישראל היא ברכישת שטחים אטרקטיביים ומכירתם לציבור משקיעים רחב. מספר המשקיעים משמעותי והוא זה שכמעט תמיד מאפשר לזרז את הליך ההפשרה והפיכת הקרקע כך שתהיה מיועדת לבניה. ברגע שהדבר קורה, השווי של הקרקע עולה בצורה משמעותית והלקוחות נהנים מפירות ההשקעה.

פרויקט צמרות הפארק

פרויקט צמרות הפארק שבהוד השרון הוא דוגמה מצוינת לאחת מהעסקאות אותן מציעה מאי נדל"ן. הפרויקט קם במסגרת התוכנית החדשה להרחבת הוד השרון ועתה הקרקע זמינה גם למשקיעים קטנים אשר רוצים לרכוש קרקע בטאבו במחיר אטרקטיבי. עלות הקרקע מתחילה מ-299 אלף שקלים כששווי יחידת קרקע זמינה לבניה עומד על 1.13 מיליון ₪ על פי הערכת שמאי.

הקרקעות מהוות חלק מתוכנית פיתוח אזורי אשר צפוי לגדול באלפי דירות (2,230 יחידות כבר אושרו בוועדה המקומית ). הקרקעות הנוכחיות נמצאות במיקום אטרקטיבי ומצוקת הדיור מחזקת את ההערכה כי אישור להפשרת הקרקע צפוי להגיע בעתיד הקרוב. עבור המשקיעים מדובר בהזדמנות בלתי רגילה, זו השקעה נמוכה יחסית בעולמות הנדל"ן והזדמנות מימוש שעשויה להיות מהירה מאד.

כל עסקה שהחברה מאתרת עבור לקוחותיה נבחנת בקפידה על ידי פלרמו ושותפו אשר מאמינים כי לקוחותיהם חייבים להיות מרוצים. "ככל שיותר לקוחות מרוצים, כך הם מביאים עוד לקוחות וחוזרים לעסקה נוספת", הוא מספר על המודל העסקי. "למעשה, הכל מתבסס על יחסים וכוונה לדאוג ללקוח הרבה יותר מכפי שהוא מצפה ומכפי שמקובל בשוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מקצועיות, ערכים ושביעות רצון

פלרמו שם דגש על מקצועיות. בשנת 2019 הוא ושותפו סיימו פרויקט גדול בהצלחה ומאז הם ממשיכים להוביל את לקוחותיהם לעבר עסקאות משתלמות רבות. המקצועיות באה לידי ביטוי בחיפוש מתמיד אחר העסקה הטובה ביותר ועבודה עם צוות ושותפים שפשוט גורמים להכל לעבוד בצורה הטובה ביותר.

למידע נוסף על פעילות החברה אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של מאי נדל"ן

בשיתוף מאי נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully