וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבולדוג" של המשכנתאות, מרטין בוקסדורף - מומחה מסורבי משכנתא ופושטי רגל!

בשיתוף מרטין בוקסדורף

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 11:52

הבנק לא מוכן לתת אישור למשכנתא? זה לא הזמן להתייאש, בדיוק בשביל זה יש את מרטין בוקסדורף, "הבולדוג" של המשכנתאות. שתפקידו הוא להוציא אישורים למשכנתאות, גם במצבים הכי סבוכים

מרטין בוקסדורף. יח"צ,
מרטין בוקסדורף/יח"צ

להיתקל בסיטואציה שבה הבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא, זה ככל הנראה אחד המצבים הכי מלחיצים שיכולים להיות. הראש מתחיל לרוץ למקומות הכי גרועים שיכולים להיות, מחשבות רעות והרבה ייאוש. אבל האמת היא שכמעט תמיד יש פתרון לכל בעיה. כפי שמסביר מרטין בוקסדורף, במרבית המצבים ניתן לפתור את הבעיות, השאלה היחידה היא האם זה לא פתרון יקר מדי.

מרטין, מי האנשים שלא מקבלים משכנתא בבנקים?

האמת היא שאין אב טיפוס אחד לאנשים שלא מקבלים משכנתאות. זה יכול להיות כל אדם שחווה גירושין בעייתיים, כל בעל עסק שחווה תקופה קשה, כל אדם שלא עבד כמה חודשים ונפל קצת בהכנסות. אבל בגדול, האב טיפוס של האדם שלא מקבל משכנתא הוא אדם שחווה קושי משמעותי כל שהוא בחיים הפיננסיים שלו. בין אם הוא עבר פשיטת רגל, הגבלה, צ'קים חוזרים או כל קושי פיננסי גדול. האדם הזה, יהיה מעמדו החברתי אשר יהיה - ייתקל בקושי משמעותי מול הבנקים ויחווה הרבה בעיות בקבלת משכנתא.

אז מה עושים? איך ממשיכים מכאן?

הדבר הכי חשוב הוא לא להיכנס ללחץ, אלא לעשות דברים ברגוע כדי לא לגרום נזק גדול יותר מאשר התועלת. ברגע שנלחצים, התוצאה הישירה היא ריצה בין הבנקים כדי לנסות לקבל משכנתא, דבר שמוביל ישירות לעוד סירובי משכנתא ועוד ייאוש ולחץ.

מה שכן עושים במצב הזה, זה בדיוק ההיפך, לעצור את הכול ולהיפגש עם אדם שיודע לפתור את הבעיות ויוכל להמליץ מה לעשות הלאה. פעמים רבות כאשר אני נפגש עם אנשים, אני אומר להם שבמצב הזה - אין שום דבר שניתן לעשות כדי לקבל משכנתא כרגע. ואז השאלה הבאה היא: "אז למה קוראים לך בולדוג, אם אתה בכלל לא מנסה להילחם?"

התשובה שלי היא שאני לא נלחם מלחמות אבודות מראש. אני מעדיף קודם כל לא לגרום נזק 'לבעלים' שלי. רק אם אני רואה אפשרות להצליח - אני מסתער על המטרה ומוכן לעשות הכול כדי להצליח.

חזרה אלינו, כל מה שאני צריך זה חצי שעה ביחד, כדי להבין מה בדיוק עושים ואיך יוצאים מהבעיה. אני מאלו שמאמינים שתמיד יש פתרונות, אבל לא תמיד שווה לקחת אותם. כך או אחרת, אני אנסה להציע את הפתרונות האפשריים כדי לצאת מהבעיה ואיך עושים את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז מה בעצם האפשרויות שעומדות בפני מסורבי משכנתא?

המטרה שלי היא למעשה להעריך את הבעיה ולנסות להבין את הפתרון. אם הבעיות לא ממש חמורות, אני בדרך כלל מצליח למצוא מנהל בנק שיאשר את המשכנתא, גם אם היא לא טובה. במקרים יותר חמורים, אני יכול להציע אפשרויות שקיימות בשוק החוץ בנקאי, כאשר המטרה היא בדרך כלל להגיע למצב שבו פותרים את הבעיה הנקודתית ולאחר מכן יכולים לשפר את התנאים.

מרטין, קצת יותר לאט. איך אתה משכנע מנהלי בנקים?

הדרך לשכנע מנהלי בנקים, היא כמו שמשכנעים אנשים רציונליים בכללי. אתה מנסה להראות שיש יותר דברים חיוביים משליליים. נניח שאדם עבר פשיטת רגל, שזה בהחלט דבר מאוד שלילי.

אז איך מוצאים דברים יותר חיוביים?

גם אצל אנשים שקיבלו סירוב למשכנתא, יש הרבה דברים טובים שניתן לאתר. דברים כמו: האם הכול תקין מרגע סיום הבעיה, האם יש משכורות גבוהות, האם יש יציבות תעסוקתית, האם יש הון עצמי גבוה, האם יש ערבים - כל הדברים האלו, הם הדברים החיוביים שבעזרתם אני מנסה להטות את הכף מהדברים השליליים והחיוביים.

לכל שאלה או התעניינות, אני תמיד זמין ואשמח לסייע. מרטין בוקסדורף, "הבולדוג" של המשכנתאות. 0508116397

בשיתוף מרטין בוקסדורף
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully