וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Miami in Tel Aviv: תגלית עולם הנדל"ן בישראל

בשיתוף ישראהום נכסים בע"מ

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 14:30

אולי השם גיא יעקובי יצלצל לכם מוכר, וזאת מאחר שבשנת 2009 שירו הראשון "זה האור" הפך להיות להיט ונחל הצלחה רבה. בשיאה של קריירת השירה שלו, פרש יעקובי לטובת לניהול העסק המשפחתי בארץ והקמת חברת נדל"ן הפועלת בארץ ובארצות הברית. איפה הוא כיום ומה צופן לו העתיד

גיא יעקובי - תגלית עולם הנדל"ן בישראל. Yakoby Group,
גיא יעקובי - תגלית עולם הנדל"ן בישראל/Yakoby Group

גיא יעקובי רק בן 32 וכבר השיג כמה וכמה יעדים נחשקים, למרות גילו הצעיר - בגיל 18 הוא כבש את ישראל עם שירו "זה האור" (שהפיקו והלחינו עדי לאון ותמיר צור) ותחזק קריירת מוזיקה מצליחה במשך מספר שנים. בגיל 25, לאחר צאת אלבומו הראשון (עליו עבדו יעקב למאי, תמיר צור, נדב ביטון ואסף צרויה - המפיקים הכי גדולים בישראל כיום), הוא החליט לקחת את חייו לכיוון אחר לגמרי ועבר לעסק המשפחתי בתחום בנייה ונדל"ן.

"כשהייתי חייל הוצאתי את השיר לרדיו, בלי ניהול ובלי ניסיון על במה והוא פשוט פרץ", נזכר גיא. "הייתי בוסר ונשאבתי לעולם חיי הלילה. בגיל 24 יצא האלבום, אך שנה לאחר מכן, בגיל 25, הרגשתי שמיציתי את חיי הלילה וזו הסיבה שעזבתי את המוסיקה. היה חשוב לי לבנות לעצמי חיים יציבים ולקום מוקדם בבוקר לעבודה מסודרת, לכן פרשתי מקריירת השירה והלכתי לעבוד בעסק המשפחתי. לפני 5 שנים הגעתי להחלטה שאני צריך לפרוש כנפיים בשביל לפתח את עצמי בתחום המקצועי, לכן בנוסף לניהול העסק המשפחתי, הקמתי את העסק שלי שמסתמך בין היתר על מוניטין המשפחה בתחום הנדל"ן. העסק פועל כיום על קו ישראל - ארצות הברית (מיאמי)."

כיום גיא מנהל ביחד עם אחיו הגדולים אריאל ותמיר את ישראהום נכסים בע"מ | קבוצת יעקובי גרופ - סוכנות לנכסים המתמחה בניהול ושיווק נכסי יוקרה לעשירון העליון באזורים המבוקשים ביותר בישראל ובארצות הברית (מיאמי ביץ'). העסק הוקם לפני 40 שנה על ידי הוריו של גיא, יעקב ושרית יעקובי, וכיום מנוהל בידיו המקצועיות של הבן, שממשיך את דרכו של משפחתו.

יעקובי גרופ - ניהול ותיווך נכסי יוקרה בארץ ובחו"ל. Yakoby Group,
יעקובי גרופ - ניהול ותיווך נכסי יוקרה בארץ ובחו"ל/Yakoby Group

חשוב לציין, שלמרות הייחוס המשפחתי ההצלחה של גיא לא באה ברגע. "לקחתי את המושכות, את כל הניהול של הקבוצה ושל החברה", מוסיף גיא. "לאחר שעברתי מעולם המוזיקה לתחום הנדל"ן, לקח לי הרבה זמן להשתפשף ולבנות את עצמי מחדש בתחום הנדל"ן."

- איך הגעת לנהל את הנכסים במגדלי יוקרה במיאמי?

"חשוב לציין שספגתי כל החיים את עולם הנדל"ן מהבית, השתפשפתי ולמדתי המון בארץ, לפני שיצאתי לעסוק בתחום במיאמי. לקח לי זמן להתחבר ולבנות את העסק וחשוב להבין שההצלחה לא באה במהירות אלא בבניה נכונה ואיטית. כמו שלא בונים מגדל ישר מקומת פנטהאוז אלא מהקומות התחתונות, כך גם אני - עברתי הרבה עד שהגעתי למקום שאני נמצא בו היום."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כיום גיא יעקובי, בגילו הצעיר, הינו מנהל ומשווק בלעדי בארץ של מספר מגדלי דירות יוקרתיים במיאמי ביץ', ביניהם ניתן למנות את Residence at Armani Casa - Miami Beach, Porsche Tower Miami Beach ובעתיד גם יתחיל לשווק בישראל את הפרויקט Bentley Tower היוקרתי.

Porsche Tower Miami Beach. Yakoby Group,
Porsche Tower Miami Beach/Yakoby Group

בישראל גיא מנהל בעיקר נכסים של תושבי חוץ, מתמחה בניהול ומכירת נכסים בשכונות הצפוניות של תל אביב כגון רמת אביב ג', ל' החדשה, כוכב הצפון, סי אנד סאן, פארק צמרת, מגדל פרישמן, מגדלי אקירוב, ארלוזורוב 17, מגדל מנהטן, מגדלי YOO וכן עוסק בתיווך במקומות היוקרתיים והמבוקשים בישראל - הרצליה פיתוח, ארסוף, סביון, צהלה רמת השרון וכו'.

מגדלי אקירוב, תל אביב. Yakoby Group,
מגדלי אקירוב, תל אביב/Yakoby Group

אך שלא תטעו, למרות היותו מנהל נכסים מאוד יוקרתיים ועבודתו עם פלח אוכלוסיה מאוד מסוים של העשירון העליון, בשיחתנו נגלה בן אדם צנוע, שמדבר בגובה העיניים.

- איך אתה מצליח לשמור על כזו פשטות למרות ההצלחה בעולם הנדל"ן?

"אני לא שונה מאף אחד ואני בן אדם מן השורה וחשוב להיות עניו - זו המידה הכי יפה של בן אדם ולא משנה בכלל מאיפה באתי וגדלתי. אני מאמין שתמיד צריך להישאר עם רגליים על הקרקע כי לעולם אין חוסן. אנחנו בני אדם, כמו שאנחנו למעלה, אנחנו יכולים להיות למטה. אני עם כולם בגובה העיניים. אני בן אדם פשוט ולא שונה מאף אחד - ככה חונכתי בבית, ככה ההורים שלי חינכו אותי."

- לסיכום, מה התוכניות לעתיד? יש תכנונים לחזור לעולם המוזיקה?

"התוכניות שלי לעתיד להמשיך להתקדם בתחום הנדל"ן, לחיות חיים פשוטים ובע"ה להקים משפחה בעתיד. המטרה שלי לעסוק בנדל"ן לפרנסה, שזה תחום שאני מאוד נהנה בו ומרגיש שאני מגשים את עצמי בו. כתחביב, מאחל לעצמי לעסוק במוזיקה כל החיים - לנשמה, בשביל הכיף. בקרוב אני מוציא שיר חדש, לאחר המון שנים שלא הוצאתי שיקרא "ביני ובינך" שכתב והלחין דודו אהרון."

גיא יעקובי, לא נותר לנו אלא לאחל לך בהצלחה בתחום המקצועי ולהמשיך לכבוש יעדים תוך שמירה על צניעות המאפיינת אותך וכמובן מצפים ומתרגשים לשמוע את שירך החדש.

בשיתוף ישראהום נכסים בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully