וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלונה פארק של האופנה ומוצרים לכל המשפחה - ביג שופ

בשיתוף ביג שופ

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 9:39

בגדים, עצועים, מחלקת תינוקות, מוצרי פארם קוסמטיקה, טקסטיל לבית ועוד - חנויות הענק של ביג שופ מציעות במקום אחד את כל מה שמשפחה בישראל צריכה

הפתרון למי שרוצים לקנות מבלי להתרוצץ בין חנויות. ביג שופ. יח"צ,
הפתרון למי שרוצים לקנות מבלי להתרוצץ בין חנויות. ביג שופ/יח"צ

חנויות הענק של ביג שופ מרכזות תחת קורת גג אחת את כל מה שמשפחה ישראלית צריכה: קולקציות שלמות של בגדים שמתחלפות כל מספר ימים, מחלקות אופנה והנעלה לגברים נשים וילדים, מחלקת מידות גדולות, מחלקת אופנה צנועה, חולצות בייסיק באיכות מספר 1 בארץ, צעצועים, מחלקת תינוקות, מוצרי פארם קוסמטיקה, טקסטיל לבית ועוד. לחווית הקניה מצטרפים בית קפה במחירים נגישים ומשחקיה חינם לילדים

הלקוחות הקבועים של ביג שופ מגיעים בממוצע כל שבוע לחנות הענק, ובכל פעם הם מגלים חנות חדשה. ביג שופ היא לונה פארק לכל חובבות וחובבי האופנה והלוקים, לכל המשפחה. בחנויות הרשת אין קולקציה אחת קבועה שנשארת לאורך כל העונה, אלא קולקציות שמתחלפות ללא הרף, בתדירות של אחת לכמה ימים. הדבר קורה בגלל שהסחורה שמגיעה לחנות נגמרת מהר, הקניינים עובדים שעות נוספות, ובמקומה מגיעה קולקציה חדשה, שגם היא מחזיקה מעמד ימים ספורים ומתחדשת. זה בדיוק היה החזון של הבעלים של ביג שופ שביקשו לשלב אופנה איכותית וחוויה, "והכול במחירי רצפה".

ביג שופ היא "וואן סטופ שופ", מתחם ענק המתפרש על פני קומה אחת ששטחה 4000 מ"ר, ומציע חווית קניה שאין כמותה בארץ. המתחם כולל מחלקות אופנה ענקיות, הנעלה, אקססוריז, פארם, מוצרים לבית, כלי בית, מוצרים לתינוקות, צעצועים ועוד. מתחם החנות כולל גם בית קפה במחירים נגישים (5 שקלים לכוס קפה) וג'ימבורי בחינם לילדים. כך שבזמן שאת עושה קניות - גם בן הזוג והילדים מסודרים. החנות הראשונה של ביג שופ הוקמה בשנת 2004 בירושלים, ואליה הצטרפו חנויות בחיפה, אשדוד ובאר שבע. . ברשת מתמקדים בהקמת חנויות ענק אזוריות במרכזי תעשיה, עם שטחי חניה גדולים בחינם שמגיעים עד פתח החנות.

חגיגת אופנה לכל המשפחה

החנויות של ביג שופ מספקות קודם כל חגיגה גדולה של אופנה. במתחם הענק של כל חנות נמכרים עשרות אלפי פריטים במחלקות האופנה השונות: אופנה לנשים, גברים (גם במידות גדולות, עד מידה X5), נערים, נערות, ילדים, ילדות ותינוקות. בכל מחלקה דגמים רבים עם הרבה צבע וסטייל עם בגדי ספורט אלגנט יפהפיים ליומיום ולאירועים, כולל בגדי ים, פיג'מות והרבה הפתעות. ניתן להרכיב מהמבחר העשיר לוקים שווים ומלאים בסטייל. כל מחלקה - נשים גברים וילדים - כוללת בתוכה גם מחלקת הלבשה תחתונה עם היצע גדול מאוד של פריטים לכל הגילאים.

לצד ההיצע העשיר מעולם האופנה, גולת הכותרת וגאוות הרשת הוא הבייסיק שופ - מותג הבית המציע פריטי בייסיק איכותיים ומוצלחים במיוחד הנמכרים רק בחנויות ביג שופ. המותג פותח לפני 15 שנה אחרי שבעלי הרשת, המתמחים בטקסטיל, הבינו כי כדי למכור פריטי בייסיק איכותיים במחירים מוזלים עליהם לייצר אותם בעצמם, מהבדים והחוטים האיכותיים ביותר ובתפירה מוקפדת. מוצרי הבייסיק שופ נמכרים בכל המחלקות לכל הגילאים וכוללים כמובן גם חולצות בית ספר, שניתן להדפיס עליהן סמלים בחינם בחנויות ביג שופ. המחירים - מאוד נגישים.

חגיגת הנעלה לכל המשפחה

מחלקות נעליים גדולה המציגה את המילה האחרונה בתחום ההנעלה לילדים, נערים, נשים, גברים , מגוון עשיר עם כל הדגמים והמידות! נעלי ספורט, נעלי ספורט אלגנט, נעלי אלגנט, כפכפים ועוד ממיטב המותגים במחיר משתלם שלא הולך ברגל!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חגיגה לאשה: מחלקת נשים, צנועה בסטייל, פלאס סייז, הלבשה תחתונה

מחלקת הנשים היא גולת הכותרת של ביג שופ ומציעה אלפי פריטי אופנה לנשים, ליומיום ולאירועים: חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות, אוברולים ועוד, במגוון גזרות, בדים ואורכים. מחלקת הנשים הענקית, שאפשר ללכת בקלות לאיבוד בתוכה בתוך המבחר הענק שמציעה, כוללת עוד מספר מחלקות ענק בתוכה. מחלקת ההלבשה התחתונה לנשים בביג שופ היא מהגדולות שיש בישראל ! במחלקה המרשימה והצבעונית הפרושה על פני 250 מ"ר מאות דגמים של חזיות איכותיות, תחתונים, ופיג'מות. פריטים ייחודיים שקשה לעמוד בפניהם. למשל חזיות תומכות ואיכותיות במגוון צבעים, משחור, לבן וצבע גוף ועד אדום, עם דוגמאות תחרה וריפודים ב-25 שקלים. מבחר של עשרות דגמי תחתונים, במבחר בדים ודוגמאות. דגמי תחרה סקסייים ועד תחתון ללא תפר. המחלקה כוללת גם מבחר ענק של פיז'מות וחלוקי בית מפנקים.

מחלקת הנשים כוללת גם מחלקה למידות גדולות פלאס סייז עד מידה 48 עם בגדים מלאי סטייל וצבע לנשים גדולות. בביג שופ מסבירים שהקימו את המחלקה למידות גדולות לנשים על מנת להציע מלתחה יפהפייה, אופנתית, צבעונית ועשירה, ולא בגדי פשרה בצבע כהה שנראים על הגוף כמו "שק". במחלקה חולצות, מכנסיים, חצאיות ושמלות במבחר דגמים, גזרות והדפסים, שמאפשרים לאשה במידות גדולות להרכיב לעצמה מלתחה שכולה חגיגה בארון שלה.

עוד מחלקת דגל לנשים מבוקשת מאוד בחנות היא "צנועה בסטייל", שאהובה על דתיות בכל הגילאים, שיודעות שכאן הן תוכלנה לארגן לעצמן ארון צנוע, צבעוני ומלא בסטייל, במחירים טובים. במחלקה חולצות, חצאיות ושמלות באורכים וגזרות צנועים יותר. הצניעות לא באה על חשבון האופנה וניתן למצוא הרבה שרוולים מיוחדים, הדפסים וטוויסטים אחרים שמספקים לבגד הרבה עניין, לצד היותו צנוע. צניעותם של הבגדים אינה מעיבה על האופנתיות שבהם, ולמרבה ההפתעה, גם לקוחות חילוניות פוקדות את המחלקה ומאמצות מתוכה דגמים מעניינים לעצמן.

מחלקת גברים

מעצבת אופנה ידועה נכנסה למחלקת הגברים בביג שופ ואמרה למנהלי הרשת "ככה גבר מעודכן צריך להתלבש" במחלקה הגדולה חולצות צווארון מכופתרות, טי שירטים אופנתיים, ג'ינסים, בלייזרים, מכנסי אלגנט ! עוד הוסיפה מעצבת האופנה בחיוך..."יש גברים שנדמה שהתלבשו בחושך ושמו על עצמם משהו שנראה להם סבבה, ויש גברים שבביקור אחד במחלקת הגברים בביג שופ ובמחיר משתלם יוצרים לעצמם מלתחה גברית מגוונת ואטרקטיבית לכל עונות השנה"

הלבשה תחתונה לכל המשפחה

בביג שופ מחלקת הלבשה תחתונה אופנתית, פריטים משלימים, הלבשת פנאי, בהתאם לטרנדים החמים באירופה וארצות הברית, במגוון סגנונות ובטווח מידות רחב.

הלבשה תחתונה לילדות, נערות, נשים בגדי ים, הלבשה נשית מסקרנת, חזיות, תחתונים, חזיות ראשונות, גוזיות ועוד.

הלבשה תחתונה לילדים, נערים, גברים מגוון גופיות, תחתונים, בוקסרים, גרביים בהתאם לטרנדים החמים באירופה וארצות הברית במגוון סגנונות ובטווח מידות רחב.

מחלקת אביזרי אופנה אקססוריז

אקססוריז ואביזרים אופנתיים שמקפיצים כל לוק, ומשדרגים כל הופעה עם מגוון עצום של תיקים, ארנקים, משקפי שמש, כובעים, חגורות, עגילים, קשתות לשיער, שרשראות ועוד. הכניסה שלכם למחלקת אקססורז ואביזרי אופנה בביג שופ משלימה לכם כל הופעה שמיד הופכת אתכם לבעלי סגנון שיקי אופנתי בולט!

הכול לבית ולמשפחה בחנות שמשתרעת על קומה אחת ושטחה 4000 מ"ר. ביג שופ. יח"צ,
הכול לבית ולמשפחה בחנות שמשתרעת על קומה אחת ושטחה 4000 מ"ר. ביג שופ/יח"צ

עיצוב לבית ,טקסטיל הום, מוצרי חשמל קטנים

המחלקה שעושה לכם יום יום חג כל השנה היא מחלקת עיצוב הבית, עם מגוון עכשווי של כלי מטבח ושולחן, מצעים מפנקים, כריות נוי, מגבות איכות, שטיחים, אקססוריז לבית שעונים, מוצרי נוי ועוד- במחלקה לעיצוב הבית תמצאו מגוון גדול של מוצרי חשמל קטנים, מגהצים, טוסטרים, קומקומים חשמליים, בלנדרים, מיקרוגלים וכו.

קוסמטיקה ומוצרי פארם

מחלקת קוסמטיקה ענקית צמודה למחלקת הנשים, מציגה מבחר ענק של פריטי קוסמטיקה ומוצרי פארם. במחלקה מגוון עצום של קרמים ומוצרי טיפוח ואיפור של החברות הגדולות בעולם, עשרות בשמים מובחרים של החברות המובילות, סבונים, שמפו, ועוד מאות מוצרי פרפומריה שצריך בכל בית. כאשר כבר קופצים לביג שופ ועורכים קניה, אז אפשר ליהנות גם מהעובדה שכל מוצרי הפארם נגישים באותו מתחם ענק.

כל תינוק יודע איפה כדאי לקנות

בביג שופ יש מחלקת תינוקות גדולה שכוללת את כל מה שדרוש לתינוק: בגדים, בקבוקים, מוצצים, חיתולי טטרה, סינרים, עגלות, סלקלים, בוסטרים, מנשאים, אמבטיות, מצעים, עריסות, מיטות, וצעצועי תינוקות. המחלקה מציעה שירות של הרכבת חבילות לידה מוזלות באופן ניכר מחנויות אחרות. מדובר במחירים ששווה לבדוק.

מחלקת הצעצועים מגרש המשחקים לילדים

מחלקת הצעצועים בביג שופ כוללת ממלכה שלמה של דברים לילדים בכל הגילאים, בנות ובנים, עם מגוון ענק של צעצועים ומשחקים: עשרות פריטי יצירה, משחקי קופסה, כדורים ואביזרי ספורט, מתנפחים לבילוי בים, אופניים, רכבים ובימבות ועוד.

חוזרים לבית ספר עם ביג שופ

מחלקה לכלי כתיבה ומוצרים לבית ספר, עם מבחר ענק ואלפי פריטים לבית ספר, החל מכלי כתיבה, מחברות, תיקים ועוד. זה כבר הפך למסורת בכל שנה בחודשי הקיץ ביג שופ מתקיים בחנות יריד ענק של חזרה לבית ספר, שמציע כל מה שצריך ללימודים, במחירים משתלמים.

פריטים רבים זולים באופן ניכר מחנויות אחרות. ביג שופ. יח"צ,
פריטים רבים זולים באופן ניכר מחנויות אחרות. ביג שופ/יח"צ

כאן רואים, ממששים ומודדים את הבגדים

המטרה של ביג שופ לשלב איכות, חוויה, וקנייה מגוונת תחת קורת גג אחת היא חלק מתודעת השירות, שמתבטאת בכל פרט. מדיניות החלפת המוצרים היא לטובת הלקוח. "את הבגדים שלנו ניתן להחליף במחלקת השירות כל העונה, גם בסוף העונה. אנחנו לא בודקים בחשבונית אם עברו 14 יום מהקנייה ולמעשה גם לא זקוקים לה. אנו מזהים את הבגד ויודעים אם נרכש אצלנו ומחליפים בלי היסוסים". עוד חלק מהשירות וחווית הקניה - עובדים שירותיים וחביבים בכל מחלקה, ומתחם נקי ומסודר ברמה של בתי כלבו יוקרתיים באירופה וארה"ב, ובמחירים אחרים לגמרי.

ובשורה תחתונה, כשבאים לביג שופ מגיעים לחוויה מיוחדת של קנייה בחנות ענקית ומרהיבת עיניים, מגיעים למשש את הבגדים, למדוד ולראות את הקולקציות שמתחלפות בחנות שמשתנה כל כמה ימים.

מחירים זולים וחוויה כמו בבתי כלבו יוקרתיים בחו"ל. ביג שופ. יח"צ,
מחירים זולים וחוויה כמו בבתי כלבו יוקרתיים בחו"ל. ביג שופ/יח"צ

חנויות הרשת - ביג שופ ירושלים, ביג שופ חיפה, ביג שופ אשדוד וביג שופ באר שבע.

פתוח בימים א'-ה' 10:00-20:00. ו' 9:00-14:00.

לאתר ביג שופ

ביג שופ בפייסבוק

ביג שופ באינסטגרם

בשיתוף ביג שופ
  • עוד באותו נושא:
  • ביגוד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully