וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרקום לבית פרטי: הטכנולוגיה החכמה שתעניק לכם ביטחון

בשיתוף isafe

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 13:15

כבר לא צריך להסתמך על עינית לא נוחה ולא בטוחה - מערכת isafe מאפשרת לכם לראות מי מחוץ לדלת מכל מקום ובכל זמן

isafe. יח"צ,
isafe/יח"צ

פעמון הדלת מצלצל, אתם ניגשים לפתוח… ואז….

אנחנו יכולים להתחיל לספר תסריטי אימה ודוגמאות למקרים שבהם ממש לא תרצו לפתוח את הדלת, אבל אנו מניחים שאתם יכולים לדמיין לעצמכם אינספור מצבים, אפילו מפחידים ומסוכנים. הדאגות הללו אופייניות לכל בית בישראל. הדאגה גדולה עוד יותר אצל אנשים המתגוררים בגפם, קשישים או כאשר הילדים לבד בבית.

איננו יכולים סתם כך לפתוח את דלת הבית לזרים, ולכן בטרם אנו פותחים את דלתות בית, אנחנו חייבים לוודא את זהות האדם הנמצא בצד השני.

בעבר עשינו זאת בעזרת עינית אופטית קטנה שהותקנה על הדלת ונתנה לנו מענה חלקי, מאוד לא נוח ולא יעיל. נאלצנו לגשת לדלת, לאמץ את עינינו ולראות תמונה מעורפלת בעדשת עין הדג. ואם המנורה בחדר המדרגות נשרפה, אין סיכוי שתוכלו לראות משהו. זה אמנם עדיף מכלום, אך כיום כאשר עומדות לרשותנו טכנולוגיות מתקדמות ואפילו זולות, ישנם גם פתרונות אחרים. פעמון דלת חכם isafe הוא הפתרון המיישם את הטכנולוגיה בצורה הטובה ביותר.

מערכת isafe - אינטרקום לבית פרטי, פותחה בחו"ל, אך עברה שדרוג והתאמה לשוק הישראלי על ידי מהנדסים בישראל אשר הפכו אותה למוצר העושה מהפיכה בתחום - פעמון חכם לדלת שמביא לכם גם נוחות וגם ביטחון. בתים רבים בישראל כבר נהנים מהיתרונות שלו ומתקשים להבין אך אפשר בלעדיו.

אז הרשו לנו לבחון את תכונות הפעמון החכם, בהשוואה לעינית הרגילה בשביל שנבין על מה כולם מדברים.

הסוף לעין הדג

המערכת אינה מתבססת על עינית אופטית מוגבלת בביצועים. במקום זאת היא כוללת מצלמה ברזולוציה גבוהה וזווית רחבה המאפשרת לכם לראות בבירור מי מצלצל בפעמון. אך זוהי רק ההתחלה!

עד היום התרגלתם לרוץ לדלת בשביל לראות מי מצלצל בפעמון, מהיום אינכם צריכים לקום מהכיסא. המערכת שולחת הודעה אל האפליקציה בטלפון הנייד ובמקום לגשת לדלת, תוכלו לראות על מסך הטלפון מי מצלצל בפעמון. וגם אם פספסתם או שלא הייתם בבית, תמיד תוכלו לראות מאוחר יותר מי ביקר אצלכם.

ומה קורה כאשר בשעת לילה מאוחרת נשמע צלצול בפעמון ואתם חוששים לפתוח? מערכת ISAFE מצוידת בטכנולוגיה לראיית לילה, ממש כמו במצלמות אבטחה מתקדמות. גם בחשכה מוחלטת תוכלו לראות מי מצלצל בפעמון ולדעת האם בטוח לפתוח את הדלת.

מי המטריד שצלצל בדלת וברח

יש אנשים הסובלים מהטרדות מסוגים שונים. לפעמים אלו ילדים שובבים, אך לפעמים מדובר בתרחישים הרבה יותר מטרידים וסכנה של ממש לביטחון האישי - כמו למשל גנבים המנסים לנטרל את מנעול הדלת. וכאן באים לידי ביטוי היתרונות האמיתיים של מערכת פעמון חכם. כאן אנו משנים את הדיון מנוחות לביטחון.

המערכת מצוידת במערכת מתוחכמת של 6 חיישני תנועה והיא מצלמת את כל מי שמתקרב לדלת; כאשר המערכת מזהה תנועה היא מצלמת סרטון של 8 שניות ושומרת אותו. במקביל גם נשלחת הודעה לאפליקציה. עם קבלת ההודעה תוכלו לצפות בסרטון, מכל מקום ובכל זמן ואף לנהל שיחה עם המבקר. בנוסף לצילום האוטומטי, תוכלו לצלם מרחוק באמצעות האפליקציה במהלך השיחה.

אם זה הילד המעצבן שמצלצל בפעמון ובורח, או אם זה הגנב שמנסה לפרוץ בזמן שאתם מבלים בארוחת החג אצל הדודים. בפועל הפעמון החכם מעניק לכם הרתעה ושום גנב או ילד שובב לא ירצו שיצלמו אותו בשעת מעשה.

ומה קורה אם הגנב מפרק את המצלמה, שובר אותה, מכניס למיקרוגל לעשר דקות או דופק אותה עם פטיש עד שהיא הופכת לפירורים? אז כאן יש למערכת של ISAFE יתרון על פני מערכות אחרות הקיימות בשוק. בעוד מערכות אחרות שומרות את התמונות על כרטיס זיכרון מקומי, מערכת זו גם מגבה את כרטיס הזיכרון בענן. כך שגם אם הגנב התפרע על המערכת ושבר אותה לחתיכות, זה צולם ותועד, וזה שמור באינטרנט.

שימו לב לבונוס נוסף - בעוד אנו רגילים לשלם על שירותי הענן, כאן שירותי הענן ניתנים על ידי חברת סמארטליקס ללא צורך בתשלום חודשי קבוע. כל סרטון נשמר בענן ל 7 ימים ואז מתבצעת הקלטת לולאה. כמובן שניתן להוריד את הסרטון אל הטלפון החכם ולשמור אותו במידה ויש צורך בכך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האם פעמון חכם יודע גם לעשות קפה?

זה עדיין לא, אבל אפשר למתוח עוד קצת את היכולות של המערכת ולשלב את הפעמון עם מנעול חכם. כך לא רק שתדעו מי מצלצל בדלת, תוכלו גם לפתוח מרחוק. וזאת לצד יתרונות אחרים שיש למנעול חכם.

isafe נבחרה על ידי חברת מולטילוק ו - אס.די.אס בתור מוצר משלים למנעולים חכמים. לאחר שבדקו אופציות שונות הם מצאו כי isafe מגיעה עם המעבד הכי חזק ומהיר, איכות הצילום הגבוהה ביותר והיחידי עם שירותי ענן בחינם.

בשיתוף isafe
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully