וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המוצר החדש של סוויטאנגו

בשיתוף סוויטאנגו

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 11:51

לא חייבים להכניס לגוף כמויות של סוכר בשביל לשתות שוקו. סוויטאנגו, חברה המפתחת ומשווקת ממתיק מלאכותי פיתחה אבקת שוקו שתעזור לכם לשתות או אפילו לאפות ללא סוכר בכלל

סוויטאנגו שוקו. יח"צ,
סוויטאנגו שוקו/יח"צ

סוויטאנגו ממשיכה לפתח ולייצר מוצרים מהפכניים שטרם נראו בשוק הישראלי והעולמי. החברה, ששמה לה כמטרה להיפטר מהסוכר בעולם, ממשיכה בקו החדשני שהיא פיתחה שבו היא מנגישה לקהל הרחב מוצרים עתירי סוכר שאותם היא הופכת למוצרים בריאים יותר, טעימים יותר וכמובן חסכוניים בקלוריות וללא סוכר לבן!

המוצר החדש של סוויטאנגו הוא אבקה להכנת שוקו, שמתאימה גם להכנת שוקו קר או חם וגם להכנת עוגות, קרמים ועוד קינוחים מטריפים. אז בטח אתם שואלים מה כ"כ מיוחד בשוקו של סוויטאנגו .

קודם כל, הטעם! פיתוח המוצר ארך למעלה משנה וכלל מאות ניסיונות, מבחני טעימה מצד הנסיינים הקשוחים בתבל ושילוב בין מגוון חומרי גלם איכותיים עד להגעה לטעם שוקולדי, סמיך ונפלא שמזכיר לנו את הבית .

בנוסף, ערכים תזונתיים ייחודים: כפית מאבקת השוקו של סוויטאנגו (כ-9 גרם) מכילה רק 0.3 גרם סוכר ו-8 קלוריות בלבד. המשמעות היא שאפשר לשתות המון שוקו וללא רגשות אשם. בנוסף אבקת השוקו של סוויטאנגו היא טבעונית, קטו פריינדלי ואינה מכילה גלוטן כלל!

אז למה אתם מחכים?!

המלצת ההכנה היא הוספת כפית גדושה של אבקה, מעט מים רותחים ולבסוף חלב רגיל או צמחי לבחירתכם. בנוסף, אבקת שוקו סוויטאנגו יכולה להתאים גם להכנת מגוון קינוחים כמו בראוניז, עוגת שוקולד, קינוחי כוסות, מוס שוקולד ועוד ובעזרתה תוכלו לחסוך באופן משמעותי בסוכרים, קלוריות ושומנים בעוגה.

בשיתוף סוויטאנגו
  • עוד באותו נושא:
  • שוקו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully