וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד המשיכו מאמני הכושר שחיפשו החלפה לפעול בעת הקריסה של פייסבוק ו-ווטסאפ?

בשיתוף פולה רווח

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 13:01

פולה רווח מחזיקה את הקהילה הכי גדולה של העוסקים במקצועות הכושר, בריאות ותזונה. התוכנה שהיא פיתחה יחד עם מפתח שותף, מספקת פתרון ניהולי כולל איכותי לאלפי מאמנים מכל הסוגים ואף הצליחה להתגבר על הקריסה של מערכות האינטרנט שיצרו למאמנים בעיית זמינות קשה

מאמני כושר. פולה רווח,
פולה רווח/פולה רווח

קריסת פייסבוק ו-ווטסאפ בשבוע שעבר יצרה בעיה קשה לעוסקים בענפי הכושר ובריאות הציבור. מאמני כושר, מדריכי סטודיו, זומבה, פילאטיס, יוגה, ריקוד, הידרותרפיה, פיזיותרפיה, אימוני ספורט לגיל השלישי ו-אי אם אס, מצאו עצמם מנותקים מהיכולת למצוא לעצמם קולגה מחליף לשעות הקרובות או לבוקר כפי שמקובל בתחומם למי שחלה או נפצע או פשוט חיפש החלפה בשעות הערב. מי מהם שרצה למצוא "החלפה" ע"י מאמן אחר ופועל בכמה מסגרות, נתקל בקושי ממשי להפעיל את העסק.

הפלטפורמה שמייצגת פולה רווח - יזמית, מאמנת ומכשירת מדריכים וותיקה ומצליחה כבר שלושה עשורים, מאפשרת לקהילה שמתפרנסת בתחום לנהל ולקדם את העסק שלהם גם בתקופות קשות ומבלבלות כפי שאנו חווים בשנתיים האחרונות.

התוכנה נמצאת באתר מתקדם והיא חינמית ומאפשרת מעטפת ניהולית שלמה ומוקפדת. בתוכנה קיימים מוצרי יסוד, בסיס ופרימיום ופולה עצמה מתקשרת עם הקהילה שלה - המאמנים, בסבלנות ואהבה ורואה בעיסוק שליחות עצומה.

פירמידת התקשורת בנייד. פולה רווח,
פירמידת התקשורת בנייד/פולה רווח

"בעשור האחרון הצלחנו להסתגל לעולם שמשתנה בקצב מהיר ואנו פועלים בכמה קטגוריות במקביל. כל מה שדורש השוק קיים בתוכנה החינמית. אני צמחתי מתוך התחום כמאמנת כושר וההשקעה העצומה בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לי לסייע לעסקים בתחום לצמוח, להגדיל הכנסה, למצוא לקוחות אחרים ולכסות את כל מה שעסק קטן צריך: ניהול, יומן, ריכוז לידים, תקשורת עם לקוחות, ניהול נוכחות בקבוצות, ניהול רישום אימונים, ניטור מדדים קליניים, הנפקת חשבוניות, מעקב תוכניות אימון ועוד.

"מאמנים מכל הסוגים פועלים כיום בכמה מודלים במקביל ויש להם קבוצות, מתאמנים בודדים, ארגונים שבהם הם נותני שירות. לכל אלה חייבים ליצור מודל ניהולי מתאים. הפיזור של מאמן לעשרות קבוצות ווטסאפ וקהילות שנות בפייסבוק, הופכת את התפקוד היומי לסיוט. קשה מאוד להשתלט על כל המידע שמאמן צריך להכיל במקביל על ידי תוכנת ניהול מהדור הישן. במציאות של הכנסה משתנה מדי חודש ולקוחות מתחלפים, עסק שינוהל נכון ויאמץ לעצמו תוכנת ניהול מהדור החדש המאפשרת לראות גם את הלקוחות וגם את הקולגות כלקוחות וגם את הארגונים הגדולים כלקוחו, יהיה זה שיבלוט בהתנהלות מול לקוחות, ספקים ועוד ויוכל להגדיל את רווחיו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המודל הישן לתוכנות לניהול לקוחות או עסק לוקחות אפיק אחד בחשבון וזה גורם להפסדים בעסק קטן. פולה רווח,
המודל הישן לתוכנות לניהול לקוחות או עסק לוקחות אפיק אחד בחשבון וזה גורם להפסדים בעסק קטן/פולה רווח
המודל של פולה רווח לתוכנה לניהול לקוחות או עסק - ניהול ארבע אפיקים מכניסים. פולה רווח,
המודל של פולה רווח לתוכנה לניהול לקוחות או עסק - ניהול ארבע אפיקים מכניסים/פולה רווח

תני דוגמה לפתרון שהתוכנה מאפשרת?

"אם מאמן לא מרגיש טוב בשעות הערב וצריך להמשיך לתפעל שלוש קבוצות אימון למחרת, הוא יתקשה מאוד למצוא תוך שעות ספורות מחליף לכל קבוצה. גם אם יש לו 30 קבוצות בווטסאפ ועוד 20 קבוצות וקהילות בפייסבוק, זה בלתי אפשרי ליצור פתרון מהיר ואיכותי בזמן קצר ולמצוא מאמן לחליף.

"במקרים כאלה ועד היום, מאמן פשוט שלח הודעות בפייסבוק ובוואטס אפ על מנת לחפש מאמן מחליף. פייסבוק ו-וואטסאפ מייצרות את "פרדוקס הקבוצות" המאמן מרגיש שיש ריכוז של מידע בקבוצה מסויימת אך זה לא נכון. מידור יוצר פיזור, לא לוקחים בחשבון שיש עוד 150 קבוצות כאלה ולא רואים את כל המידע באמת.

"התוכנה שנמצאת באתר שלנו מאפשרת למאמן להשיג תוך דקות ספורות מאמן מחליף בכל אזור בארץ, כי המאמנים מכל הארץ למדו לפתוח את האתר כל יום ולהזין ולשאוב ממנו מידע לגבי עבודות והחלפות. יש סינון חכם לפי תחום התמקצעות ואזור בארץ. פתרון שכזה יאפשר למי שמאורגן ומסודר להכפיל הכנסות במהירה ע"י ריכוז מידע שאנו מאפשרים מקבוצות בפייסבוק, בוואטסאפ, טלגרם ואפיקים נוספים ושליחת מאמנים שרוצים לעבוד לקבוצות שלהם. כמו כן התוכנה עובדת במנותק מפייסבוק וואטסאפ שכן קריסתם אינה מהווה בעיה".

עיון בתוכנה מבהיר כי יש כאן מעטפת תוכנה המאפשרת פתרון לכל עוסק בתחום. הצורך המשתנה בעולם החדש יוצר מציאות תקשורתית סבוכה ומאתגרת שמקבלת כאן תשובה מלאה וחכמה.

פולה רווח שוקדת בימים אלה על הוצאת ספרה הראשון: "להבין מייד את הנייד" המדבר על שינויים בתחום התקשורת כפי שאנו עדים להם. הספר מתבסס על ניסיונה בעשור האחרון בפעילות מול לקוחות מן השורה ולקוחות מאמנים אחרים ברמה הטכנולוגית במהפכה שכולנו עברנו מאז פרוץ המגיפה.

מאמנים שחלשים בתחום השיווק יקבלו כאן הזדמנות אמיתית לעבוד מדי יום כמחליפים של מאמנים שנתקלו בבעיה. למי שמחזיק במאות מתאמנים - זהו פתרון יעיל ומהיר בתחום הטכנולוגיה וישחרר אותו מהצורך להתנהל מדי יום שעות רבות מול קבוצות שונות בכלים האינטרנטיים הישנים.

מוצר הפרימיום - התוכנה כפי שנראת מבפנים גם ערכה לניהול לקוחות וגם מספקת עבודה. פולה רווח,
מוצר הפרימיום - התוכנה כפי שנראת מבפנים גם ערכה לניהול לקוחות וגם מספקת עבודה/פולה רווח

"ניתן לאמץ את המערכת ולעבוד איתה סולו או במקביל למערכות הישנות. שתי המערכות הבסיסיות פשוטות: מערכת למציאת עבודה עכשיו, ומערכת למציאת סטודיו להשכרה עכשיו. מערכת מתקדמת יותר היא תוכנת ניהול הלקוחות אליה צריך לקבל הדרכה. התבססות רק על הכלים הישנים מונעת מאיתנו להתפתח ולנהל את העסק בצורה יעילה. חייבים לסגל מערכת חדשה הרואה גם את הקולגות שלנו כלקוחות שלנו על מנת להמשיך ולפעול בעולם של שינויים".

מציאת עבודה עכשיו
סטודיו / חדר כושר / קליניקה להשכרה
צור קשר לקבלת תוכנה לניהול עסק בחינם

בשיתוף פולה רווח
  • עוד באותו נושא:
  • מאמנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully