וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע וכיצד בוחרים אחסון לטווח ארוך?

בשיתוף אחסון כל

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 8:26

לעיתים אנחנו נדרשים לאחסון את חפצינו לתקופות זמן של חודשים ואף שנים. מתי זה קורה ואיך נדע לבחור את החברה המתאימה שתשמור על רכושינו?

זוג אורז רהיטים וחפצים לקראת מעבר דירה. ShutterStock
אחסון/ShutterStock

כאשר אנו מחפשים אחר מקום אחסון שיתאים לטווח הארוך, אנו למעשה מחפשים בית שני שיאחסן את החפצים שלנו, שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. כיום, ניתן למצוא מחסנים להשכרה לטווח ארוך (ואף ארוך מאוד) ולהנות מסטנדרט שירות גבוה, חללים נקיים ומוגנים ומגישה מלאה במהלך תקופת ההשכרה לתכולה. במאמר זה ניגע בשלל ההיבטים הכרוכים בבחירה באחסון לטווח ארוך וננסה לסייע לך לעשות את הבחירה המתאימה והמדויקת ביותר לצרכיך.

למי מתאים אחסון לטווח ארוך?

כיום, לא רק בעלי מפעלים המחפשים אחר פתרונות אחסון או אנשי מקצוע שעושים רילוקיישן לשלוש שנים נמנים עם לקוחות מתחמי האחסון בארץ. אנשים פרטיים, חברות ציבוריות, בעלי רשתות מסחריות ואף תעשיות שלמות, כולם עושים שימוש באחסון שכזה על פי צורך.

לטווח ארוך - מה זה בכלל אומר?

לפני שניגע בסיבות הנפוצות ונספר כיצד בוחרים אחסון לטווח ארוך, נענה על שאלה מעניינת יותר. מה זה אומר טווח ארוך? האם מדובר בחצי שנה - שנה או מקום אחסון ששוכרים גם ל-15 השנים הבאות? התשובה היא גם וגם. בעוד אחסון לטווח קצר יכול לנוע בין ימים בודדים לשבועות, אחסון לטווח ארוך יכול להתפרש על שנים ארוכות קדימה. למעשה, הכל תלוי בצרכי הלקוחות ובחוזה שנחתם בינם לבין החברה המספקת את שירותי האחסון. לרוב, מתחמי אחסנה לא ממוקמים במרכז העיר ובשטחים בנויים אלא באזורי תעשיה נגישים ורחבי ידיים בסמוך לעיר. כך, הסיכון לפינוי המתחמים בעתיד עבור הקמת מבני מגורים נמוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כך נבחר נכון

כעת נענה על שאלת השאלות - כיצד בוחרים אחסון לטווח ארוך? ובכן, לשאלה הזו יש מענה פשוט משנדמה. לצד בחירת חללי אחסון בגודל מתאים, אלו הקריטריונים שמומלץ לקחת בחשבון כשאנו בודקים ומשווים תנאים ומחירים:

ביטחון

הקריטריון הראשון אותו אנו ממליצים לבחון הוא נושא הביטחון. אספקת ביטחון מסביב לשעון עבור התכולה המאוחסנת, במגוון אמצעים, היא מה שתאפשר לנו את הביטחון האישי הדרוש עבור ראש שקט. כאשר חברת אחסנה מציעה שמירה הנתמכת גם בצוות אנושי ומקצועי השוהה במקום מעבר לשעות הפעילות עצמן ובנוסף לכך גם את אמצעי המיגון הדיגיטאליים כמו חיישני נפח, חיבור ישיר למוקד, אזעקה, מצלמות ועוד - נדע שאנו בידיים טובות ובטוחות.

הימצאות גלאי עשן

בכל מחסן ומחסן יש צורך בגלאי עשן שיספק התראה במצב של שריפה. כך, נוכל להיות בטוחים שעל כל צרה שלא תבוא נקבל מענה מהיר ומתאים.

ביטוח תכולה

בחברות אחסון אמינות נקבל ביטוח תכולה כחלק מהחוזה מפני פריצה, רעידת אדמה, נזקי מים ועוד.

חוזה מתאים

כיוון שמדובר באחסון לטווח ארוך, חשוב שיתאפשר לנו לדון בחוזה כך שיתאים לצרכינו ובדגש על מדיניות התשלום והפינוי.

פתרונות משלימים

שירותי אריזה, הובלה וסידור התכולה במחסנים ופינוי בעת הצורך. האם כל השירותים הללו נמצאים תחת קורת גג אחת ויעניקו לנו את הראש השקט לו אנו זקוקים?

ותק בענף

חברות השכרת מחסנים בעלות ותק וניסיון בתחום יהיו כאלה שידעו לספק את המענה המקצועי והמנוסה ביותר עבור כל שאלה שתתעורר לאורך הדרך. בנוסף, נוכל לדעת באופן ודאי כי ההבטחות לשמירה על הרכוש שלנו במצב טוב מגובות בשטח.

צוות מקצועי, מנוסה ואמין

האם האנשים שעומדים מאחורי העסק הזה, שעמם נהיה בקשר שנים קדימה עושים עלינו את הרושם שרצינו?

המלצות

כנראה שאנו לא היחידים שהתעניינו כיצד בוחרים אחסון לטווח ארוך במעגל החברים שלנו. מומלץ לשלוח הודעה ולשאול בקבוצות הוואטסאפ של המשפחה והחברים הקרובים ולאתר את בעלי הניסיון בתחום להתייעצות נוספת.

אריזת ארגזים למעבר דירה. ShutterStock
אחסון/ShutterStock

סיבות נפוצות לאחסון לטווח ארוך

את קהל הלקוחות של חברות השכרת מתחמי האחסון השונים בארץ קשה לאפיין. הסיבה לכך נעוצה בעניין שלכל אחד ואחת מהלקוחות יש סיפור משלו וקשה להצביע על מאפיין ייחודי ובלעדי שבעזרתו נוכל להצביע על מישהו ולהגיד - "הנה, הוא - הוא נראה כמו אחד שמשתמש בשירותי אחסון להשכרה". נשמע קצת מצחיק לא? למעשה, יש מגוון רחב כל כך של צרכים וסיבות טובות להשתמש באחסון שכזה, שגם אם לא תכננו זאת, ייתכן ויום אחד ניצור קשר עם חברה המתמחה באחסנה ונבקש הצעת מחיר. אלו כמה דוגמאות נפוצות שיוכיחו לך שכל אחד בעצם יכול למצוא עצמו עושה שימוש בשירות שכזה.

אחסון ציוד עונתי עבור עסק והזזת מלאי

לעיתים קרובות, עסקים מתחומים שונים שוכרים מחסנים לטווח ארוך עבור אחסון חומר שיווקי שהוזמן ויצא לדפוס בסיטונאות. כמו כן, ציוד משרדי שאיננו בשימוש תכוף כמו מדפסות גדולות או שאין להן מקום במשרד הקיים ואינן מצדיקות מעבר למשרד גדול יותר. במקרים כאלה, העסק ממוקם במרכז העיר בעוד החומר השיווקי העונתי שישמש אותו בעוד חצי שנה מאוחסן ונגיש במקום אחר. עלויות האחסון אינן מתקרבות לעלויות השכרת יחידות שכאלה במרכז העיר וחוסכות הוצאות לעסק שלך. בונוס נוסף - מדובר בהוצאה מוכרת עבור העסק!

שנת שבתון או רילוקיישן

אם עזבת את הדירה שלך והקמת אוהל ביער ירושלים כדי להעביר את שנת השבתון בחיק הטבע, או החלטת לארוז את כל המשפחה לטיול מסביב לעולם - אין טעם או צורך להיפטר מכל מה שיש לך. גם אין צורך לפנות לחברים ולמשפחה ולפזר את הציוד שלך בכל הארץ עד החזרה לשגרה. כאשר אנו עושים שינוי משמעותי בחיים אך איפשהו יודעים שמתישהו נחזור לשגרה, נרצה לשמור על החפצים שלנו שמישים ובמצב טוב עד שנחזור לעשות בהם שימוש. שימוש במחסן לטווח ארוך יחסוך לנו הרבה מאוד כסף על רכישה מחודשת של תכולת דירה וגם ישמור על יחסים תקינים עם המשפחה.

התחביבים שלך

ככל שהעניין שלנו בחיים גדול יותר אנו נחשפים ומתנסים במגוון תחומים. כך אנו מאמצים תחביבים חדשים אשר מתווספים לאלו הישנים, שיתווספו גם לאלו שעדיין לא גילינו. לעיתים, התחביבים מסתכמים במחברת ועט שישמשו אותנו לתרגול כתיבה יוצרת ולעיתים מדובר בכלים שדורשים מעט יותר מקום. אז אם יש לנו חמש גיטרות, או שאנו שוקדים על תכנון ובניית מסילת רכבת עצומה וקרונות כבר עשר שנים, או סתם אוהבים להתנסות בעבודה עם כלים כבדים - אחסנה לטווח ארוך היא התשובה לכל הבעיות. כך נוכל להמשיך ולהתפתח כאנשים מבלי להעמיס על הבית והמשפחה את כל הברדק הכרוך בכך.

אנו מקווים שענינו על השאלה כיצד בוחרים אחסון לטווח ארוך באופן שישמש אותך ויסייע לך לעשות את הבחירה הנכונה והמתאימה לצרכיך. גם אם מעולם לא חשבת ששירות כזה ידבר אליך, אנחנו כאן לטווח הארוך ובמקרה הצורך - עומדים לרשותך.

בשיתוף אחסון כל
  • עוד באותו נושא:
  • אחסון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully