וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן ליפציגר, מנכ"ל אורמש, מסביר איך גם אתם יכולים להרוויח ממהפכת החשמל הסולארי

בשיתוף אורמש

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 11:04

לא רק חקלאים או חברות ממשלתיות - גם השוק הפרטי יכול להרוויח ממעבר לייצור אנרגיה סולארית. כך תעשו את זה

פאנלים סולאריים. אורמש אחזקות,
פאנלים סולאריים/אורמש אחזקות

כולנו נתקלנו בשלב זה או אחר בנושא של התקנת פאנלים סולאריים, אך זה תמיד נשמע כמו משהו שמיועד לתאגידי ענק, לחברות ממשלתיות או לחקלאים עם שטחים עצומים. אולם כיום, בזכות כניסה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, זריקת עידוד משמעותית מצד הרגולטור ושיפור היכולת לייצר תאים סולאריים עמידים ששומרים על הביצועים שלהם עשרות שנים, הפך שוק האנרגיה הסולארית לשוק משתלם במיוחד, בעיקר עבור בעלי גגות בשטח של 1,000 מ"ר ומעלה.

אנחנו לא צריכים את דו"ח האו"ם כדי להבין שכדור הארץ מתחמם (מספיק לסגור לרגע את המזגן). הדו"ח, שיצא באמצע שנת 2021, מתריע על הצורך המיידי להפחית את פליטת גזי החממה, כאשר כל המחקרים תולים תקוותיהם באנרגיה מתחדשת המתבססת על - רוח, מים ושמש. אז בואו נודה באמת: ישראל איננה מדינה עם נהרות רחבים ורובנו נשמח לא לראות טורבינות רוח ענקיות מסתובבות לנו מחוץ לחלון. אבל, היות שאנחנו בהחלט מדינה שטופת שמש, אנחנו כן יכולים להסתמך על אנרגיה סולארית. לפי גלובס. מחקר שערך המשרד להגנת הסביבה ופורסם גם בכלכליסט מציג תחזית אופטימיות, הטוענות כי ניתן לייצר ולצרוך כמעט ממחצית מהחשמל במדינת ישראל רק מאנרגיה סולארית כבר בתום העשור הקרוב!

אם כן, אנו עדים לכך שבשנים האחרונות מתקיימים מחקרים ופיתוחים נרחבים ומגוונים בנושא אגירת אנרגיה. למעשה, זהו החלק המשלים בפאזל לייצור אנרגיה נקייה וצריכתה לאורך כל שעות היום, ללא תלות בשעות בהן זורחת השמש. "אגירת חשמל מאפשרת לנו לנהל מערכת חשמל חכמה בקרב מספר רב של יצרנים פרטיים ומבטלת את התלות ביצרן או בספק חשמל אחד", אומר רן ליפציגר, מנכ"ל חברת אורמש המתמחה בייזום, תכנון, התקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות מסחריות.

רן ליפציגר מנכ"ל חברת אורמש, מתמחים בהתקנת ואחזקת מערכות סולאריות

בשוק החשמל המסורתי, התהליך נכון להיום כולל התחברות לרשת החשמל הקיימת ותשלום חשבון חשמל בהתאם למונה של כל בית, עסק ומפעל. שיטה זו יוצאת מנקודת הנחה כי רק גורם ממשלתי (ובחו"ל גורמים עסקיים פרטיים ענקיים) יהיה מסוגל לעמוד בהתחייבויות הכלכליות הנדרשות לצורך הקמת תחנת כוח, מכל סוג שהוא (פחם, גז, הידרו או פוטו וולטאיות). הבשורה שמביאה חברת אורמש מאיצה את שינוי מערך הכוחות, כך שגם בעלי גגות מסחריים יכולים להפוך, בקלות ובמהירות, ליצרני חשמל משמעותיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אזור תעשיה שדרות. אורמש אחזקות,
אזור תעשיה שדרות/אורמש אחזקות

"חשבון החשמל שלכם יתחיל לשלם את עצמו ועוד ישאיר לכם עודף"

"אנחנו מקדמים פרויקטים חדשניים בתחום אגירת החשמל בתוך חצר הלקוח ובשילוב לרשת ההולכה הארצית" מסביר ליפציגר, "אנרגיות מתחדשות משולבות אגירה יאפשרו לנהל את ייצור החשמל ולחלק אותו בין מספר יצרנים, שגם יוכלו למכור אותו לצרכנים נוספים".

השקעה במערכת סולארית נחשבת כהשקעה מניבה במיוחד, לאור הצפי הברור לרווחים עתידיים ממכירת עודפי החשמל בשילוב פוטנציאל החיסכון העצמי של המשתמש. לא פלא שמדובר בהשקעה הפופולרית ביותר בשנים האחרונות בכל רחבי העולם וגם כאן, בישראל. כפי שמסתמן מהעלייה המטאורית בהספק המערכות סולאריות המותקנות בארה"ב במהלך 15 השנים האחרונות אלו שקוראים את השוק נכון, מבינים שאין ספק כי מדובר בהזדמנות פז להוריד את עלויות המחיה הגבוהות ולהשקיע בנכס מניב שלא דורש לארוז מזוודות או להבין בשוק ההון. "מדובר בהשקעה אשר מניבה תשואה דו ספרתית, במציאות בה אין חלופות המניבות תשואות כאלו באותה רמת הסיכון", מסביר ליפציגר, "אורמש יודעת להציע מודל פיננסי מפורט הכולל תזרים תפעולי ואפשרויות מימון מגוונות בהתאם לצרכי הפרויקט המשתנים.".

אם גם אתכם מעניין להיכנס לאפיק השקעה מניב, נמאס לכם להתמודד עם מחירי החשמל העולים וחשוב לכם להשפיע על עתיד האנושות ולתרום למלחמה בפליטת גזי חממה - מומחי האנרגיה של אורמש מצפים לכם. צרו איתנו קשר לקביעת סיור סולארי ושיחה ראשונית: 076-5401300

פרטים נוספים באתר: http://ormash.com

בשיתוף אורמש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully