וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ שמנגישה את הרשת מתרחבת

בשיתוף accessiBe

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 16:33

חברת הסטארט אפ הישראלית accessiBe פתחה סניף בניו יורק , שואפת להכפיל את צוות העובדים ל-200 אנשים ולגייס עובדים עם מוגבלויות

accessiBe. יח"צ,
accessiBe/יח"צ

חברת הסטארט אפ הישראלית accessiBe, הנחשבת כמובילה בתחום הנגישות באינטרנט, הודיעה לאחרונה כי פתחה משרדים חדשים במרכז מנהטן שבניו יורק, ארצות הברית. פתיחת המשרדים היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, שמאז 2018 גייסה יותר מ-100 עובדים. כעת, accessiBe מתכננת להכפיל את צוות החברה ולגייס 200 עובדים נוספים לשורותיה עד סוף השנה הבאה.

מאז הקמתה, accessiBe ראתה לנגד עיניה את החשיבות של שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. כיום היא מעסיקה יותר מ-10 אנשים עם מוגבלויות במגוון רחב של תפקידים. השאיפה של החברה היא להכפיל את כמות העובדים ולגייס אנשים נוספים עם מוגבלויות לתפקידים מול לקוחות כמו שירות לקוחות, ניהול ותמיכה טכנית.

"מאז ש-accessiBe הושקה לפני קצת יותר משלוש שנים, אנו מתרחבים במהירות כדי לענות על הביקוש ההולך וגובר במוצרים ובשירותים שלנו", אומר שיר אקרלינג, מנכ"ל accessiBe. "אנו נרגשים מהמשך הצמיחה שלנו ומזמינים חברים חדשים להצטרף לצוות יוצא הדופן שלנו. כחברה שחרטה על דגלה את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלויות, אנו מתכננים לגייס אנשים עם מוגבלויות לתפקידים שונים".

ההתרחבות המשמעותית של החברה נובעת בעקבות הקמת מחלקת השירותים המקצועיים החדשה של accessiBe, וכן בשל שני מוצרים חדשים שיושקו בקרוב - accessFlow - פלטפורמת בדיקות ותיקון נגישות, ו- accessCampus - פלטפורמת למידה וחינוך מקוונת לנגישות.

מוקדם יותר השנה, הודיעה accessiBe כי הצליחה לגייס השקעה של 28 מיליון דולר. בעזרת המימון שקיבלה, החברה שואפת לממש את החזון שלה להנגשת האינטרנט עד שנת 2025. זאת באמצעות העלאת המודעות הגלובלית לאינטרנט נגיש ומכיל יותר, ובמתן פתרונות לפער הנגישות לאינטרנט באמצעות טכנולוגיות, כלים ושירותים מתקדמים.

accessiBe היא החברה המובילה בפתרונות וטכנולוגיות הנגשת אינטרנט, המספקת פתרונות שונים לבדיקה, תיקון ונגישות אינטרנט באמצעות אינטליגנציה מלאכותית. המטרה של החברה היא ליצור אינטרנט הנגיש לכולם, ולסייע לעסקים לציית לתקני אינטרנט כגון WCAG ותקנות כגון ADA .

חבילת פתרונות הנגישות האינטרנטית של accessiBe מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים כאחד, להפוך את אתרי האינטרנט שלהם לזמינים לכולם, כולל לאנשים עם מוגבלויות. צוות המייסדים של accessiBe מומחים בפיתוח אתרים ושירותי נגישות, והם פיתחו את הטכנולוגיות בשיתוף פעולה הדוק עם גולשים שיש להם ליקויי ראייה או עיוורון, אפילפסיה, ליקויים מוטוריים, תפקודים קוגניטיביים ומוגבלויות אחרות.

בשיתוף accessiBe
  • עוד באותו נושא:
  • נגישות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully