וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שתזזהה בשבילכם איפה כדאי להשקיע את הכסף

בשיתוף א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 15:06

החיסכון יושב בעו"ש? הגעתם למקום הנכון - הכירו את כל היתרונות והסיכונים של אחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר כיום

טרקטור בשדה. ShutterStock
קרקע חקלאית/ShutterStock

משקיעים רבים בוחרים לרכוש קרקע להשקעה בגין מספר יתרונות משמעותיים על פני רוב אפיקי ההשקעה האחרים. אם גם לכם יש חיסכון קטן שיושב בפק"מ עם ריבית שתזכה אתכם במספר שקלים בודדים או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, קרקעות להשקעה באזורי כפר סבא, רעננה והוד השרון יכולים להתאים לכם.

א.ב מוראנו עוסקים בכל הקשור לקרקעות להשקעה, החל מאיתור מדויק של קרקע בעלת פוטנציאל גדול לעליית ערך משמעותית, דרך ליווי מלא של המשקיע והתאמת ההשקעה הטובה ביותר עבורו, וכלה בבחירת מיקום מדויק ואסטרטגי המכונה בשפת המשקיעים "פריים לוקיישן". קרקעות להשקעה רבות מוצעות באזורי כפר סבא והוד השרון, לצידי כבישי 531, 4, 6, 40 ועוד. מעבר למיקום המושלם מבחינת נגישות מהירה ופשוטה לכל חלקי הארץ, א.ב מוראנו בוחרים קרקעות להשקעה הממוקמות בסמיכות לפארקים עירוניים, תחנות רכבת, מתחמי בילוי, קניונים ועוד.

אז אם עולם ההשקעות תמיד עניין אתכם ולא ידעתם מאיפה להתחיל ואיך לבחור את האפשרות הטובה ביותר מבין כלל אפשרויות ההשקעה המוצעות כיום, הגעתם למקום הנכון. א.ב מוראנו ריכזו עבורכם את כל היתרונות של קרקעות להשקעה בעיר כפר סבא, את הדרכים המקצועיות לזהות קרקעות כדאיות שעתידות להכפיל ולעיתים אף לשלש את ערכן בשנים הקרובות וכמובן, ממה חשוב להיזהר לפני שבוחרים את הקרקע הטובה ביותר עבורכם.

כפר סבא, רעננה והוד השרון - פריים לוקיישן בסמיכות לרכבת, מתחמי עבודה, מתחמי קניות וכבישי מפתח המחברים בין חלקי הארץ

לפני שניגע בתוכן המקצועי הכולל את כל היתרונות של קרקעות להשקעה, חשוב שתכירו את האזורים החמים ביותר בהם נמכרות קרקעות בעלות פוטנציאל רווח גדול במיוחד. כפי שציינו מעלה, קרקעות להשקעה בכפר סבא, רעננה או הוד השרון נחשבות לקרקעות עם סיכויים לעליית ערך משמעותית, וזאת מכמה סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא נגישות מלאה של כל הגרים באזור לכל חלקי הארץ. הקרקעות הנמכרות בהוד השרון ובכפר סבא ממוקמות בסמיכות לכבישי מפתח המקשרים את צפון הארץ עם דרומה בקלות ובמהירות.

הסיבה השנייה היא התפתחות כללית של הוד השרון וכפר סבא בשנים האחרונות. הוד השרון וכפר סבא נמצאות בתנופה נדל"נית בשנים האחרונות כך שכל נכסיהן צפויים לעלות בשנים הקרובות. ואם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע שהקרקעות הנמכרות נמצאות בקרבת קניונים, שטחים ירוקים, מקומות עבודה מרכזיים ועוד. מסיבות אלה א.ב מוראנו בוחרים קרקעות להשקעה דווקא בהוד השרון, כפר סבא ורעננה. רוצים להתחיל לצלול לתוכן המקצועי הנוגע ביתרונות קרקעות להשקעה, דרכים לזהות קרקע בעל פוטנציאל יוצא דופן וכמובן, כל הסכנות בהשקעה?

אז למה דווקא קרקע? היתרונות של קרקעות להשקעה על פני אפיקי השקעה רבים

נתחיל ביתרונות המרכזיים של קרקע להשקעה בכפר סבא, הוד השרון או רעננה על פני כל השקעות הנדל"ן המקבילות. תחילה חשוב להקדים ולומר כי לא כל קרקע תאפשר לכם לבנות עליה את הבית הפרטי שתמיד חלמתם עליו. ישנן קרקעות מופשרות לבנייה ולעומתן, לא מעט קרקעות חקלאיות המשמשות לצורכי חקלאות בלבד.

קרקעות חקלאיות המיועדות להפשרה הן בעצם קרקעות בשלב גולמי וראשוני יותר מהקרקעות שכבר הופשרו. א.ב מוראנו מסייעים למשקיעים רבים להתחדש בקרקעות חקלאיות להשקעה בכפר סבא, הוד השרון ורעננה בגין העלות הנמוכה ופוטנציאל הרווח הגדול. ככל שהקרקע שתבחרו תהיה קרובה יותר לשלבי הבניה, כך מרווח חוסר הוודאות יהיה קטן יותר, מה שאומר שתידרשו לשלם מחירים גבוהים יותר. וכן להיפך, ככל שהקרקע שתבחרו תהיה במצב גולמי יותר, כך הסיכון בהשקעה בה יהיה גבוה יותר ולכן המחיר שתידרשו לשלם יהיה נמוך.

א.ב מוראנו יודעים לזהות את הקרקעות הטובות ביותר כך שתצליחו לשים עליהן את היד בעודן במצב ראשוני וגולמי ללא סיכון גדול. במילים אחרות, א.ב מוראנו יודעים לזהות קרקעות חקלאיות שעתידות לעבור את כל הליכי ההפשרה וההכנה לבנייה תוך זמן קצר, מה שיכפיל או אף ישלש את ערכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הסיכונים והדרכים להתגבר עליהם - כך בוחרים קרקע בעל פוטנציאל השבחה יוצא דופן

קרקעות להשקעה במצבן החקלאי בכפר סבא, רעננה או הוד השרון לא מצריכות מכם להביא מהבית הון עצמי של מאות אלפי שקלים. בשל מחירן הנמוך, חיסכון קטן של כמה עשרות אלפי שקלים יספיק לכם בשביל להתחדש בקרקע חקלאית בעלת פוטנציאל רווח גדול במיוחד. עובדה זו מהווה יתרון משמעותי לרכישת קרקעות להשקעה, מה שמושך אנשים רבים להוציא את כספם מהפק"מ נטול הריבית ולהתחדש בקרקע שיכולה להניב אחוזי תשואה תלת ספרתיים לאחר הליך ההפשרה.

נשמע טוב מידי? א.ב מוראנו מציגים בפני כלל המשקיעים שלהם גם את הסיכונים. הסיכון המרכזי הוא בחירת קרקע חקלאית במיקום לא נכון שאינו עתיד לעבור הליכי הפשרה בעתיד הקרוב, מה שיכול להותיר את המשקיע בהמתנה ארוכה של שנים רבות עד להפשרה המיוחדת ולקבלת התשואה. ישנם לא מעט אזורים בישראל שאינם מיועדים להפשרה או אף שיש בהם מפריעים שונים שימנעו את הפשרת הקרקעות החקלאיות באזור.

איך תדעו לבחור נכון קרקע חקלאית במיקום מיטבי שעתיד לעבור הפשרה בעתיד הקרוב? א.ב מוראנו מכירים שיטות רבות לזיהוי מדוייק של קרקע בעל פוטנציאל יוצא דופן. עיקרי הדברים הם: בדיקת תוכניות המתאר במטרה לוודא שמדובר באזור המיועד להפשרה, בחינה מעמיקה של מחירי הקרקע (שלא אחת מעידים על מצבה), בחינת מיקום הקרקע, בדיקת סקר קרקע וכמובן בדיקה פיזית בשטח במטרה לוודא שאין גורם מפריע שעתיד לעכב את הליך ההפשרה. א.ב מוראנו מצביעים על הקרקעות בכפר סבא, רעננה והוד השרון כאטרקטיביות במיוחד.

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

בשיתוף א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully