וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 14: בר גרין משיקה סינגל חדש

בשיתוף בר גרין

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 11:46

אחרי הצלחת הסינגל הראשון שלה, בא לי טוב, מוציאה בר גרינזייד סינגל חדש בשם יאללה ביי. הכירו את הזמרת שכובשת את הבמות כבר מגיל 6

בר גריין. יח"צ,
בר גרין/יח"צ

בר גרינזייד, או כמו שכולנו מכירים אותה, בר גרין משיקה בימים אלה סינגל השני שלה: יאללה ביי בהפקה מוזיקלית של אלמוג טבקה. לאחר הצלחתה בסינגל הראשון, בא לי טוב, עם מיליוני צפיות ברשתות החברתיות ועם יותר מחצי מיליון צפיות רק ברשת יוטיוב בר משיקה את הסינגל השני.

הקריירה המוזיקלית של בר החלה כבר בגיל 6, כאשר זכתה בסן רמו ג'יוניור אשר באיטליה, וכבר אז אנשי התעשייה הן באירופה, באסיה ובאמריקה הלטינית גילו את הפוטנציאל האדיר הטמון בכוכבת הצעירה. כבר בגילה הצעיר בר הספיקה להשתתף בתחרויות שירה בארץ בחו"ל .מלבד השירה, בר גם מנגנת בפסנתר ודוברת 5 שפות.

יש כאלה שאולי שכחו, בר גרין היא רק בת 14 (בינואר הקרוב) וכבר כובשת פסגה אחר פסגה. ברשתות החברתיות בר שברה כמעט כל שיא אפשרי, כאשר ברזומה שלה מעל 150 אלף עוקבים בטיק טוק ואילו באינסטגרם מעל 82 אלף עוקבים אחריה.בר מופיעה על הבמות הגדולות בישראל (לצד האומנים הגדולים) כגון: שוברים את הרשת, טיקטוק שאו, לייב פרק ראשל"צ - ראש אחד, פליי קון וכראוי לכוכבת גדולה בר מפוצצת במות, כמו שאומרים עליה בתעשייה.

מלבד הקריירה המוזיקלית המצליחה, בר לומדת בכיתה אקדמאית והשנה מתחילה תואר ראשון בעודה בכיתה ט' ותלמד ביולוגיה קדם רפואה. ומי שפספס, שנה לפני קורונה, בר זכתה באליפות ישראל בפלי בוקס, בצניחה חופשית בטאנל וכמובן בר לא הסתפקה כאלופת ישראל, לקחה גם מקום ראשון בליגה עולמית ב- IBA.

צילומי הקליפ החדש נערכו ברובם בישראל יחד עם אנשי תעשייה במונטנגרו אשר לקחו חלק נכבד בגרפיקה של הקליפ. בר מתכנת עוד לפני תום השנה האזרחית 2021, להוציא עוד סינגלים נוספים.

אינסטגרם

טיק טוק

יוטיוב

בשיתוף בר גרין
  • עוד באותו נושא:
  • זמרות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully