וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים לאריזת דירה שיסדרו לכם מעבר דירה קל

בשיתוף הובלות גורילה

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 16:42

זהו, סגרתם כבר חוזה עם בעל הדירה החדש ועכשיו נשאר רק לארוז. טיפים לאריזת דירה יעשו לכם סדר

אריזת ארגזים למעבר דירה. ShutterStock
אריזה/ShutterStock

אין דבר מרגש יותר מלעבור למקום מגורים חדש ומבטיח. סוף כל סוף אתם עוזבים את הדירה השכורה ועוברים לדירה חדשה שנבנתה לא מזמן. או אולי עוברים מדירה קטנה לדירה מרווחת יותר? זה לא משנה, כל עוד אתם עושים את השינוי המשמעותי הזה בחייכם. אבל לפני שאתם מגיעים אל המנוחה והנחלה, חשוב להתכונן לקראת המעבר ולארוז את כל החפצים.

כך תארזו את החפצים בדרך הנכונה

עד כמה שכולנו אוהבים לשנות אווירה מדי פעם, איש מאתנו לא ממש אוהב לארוז. וזה מובן, שכן לא פעם איננו מוצאים את הידיים והרגליים באריזה. אך בעזרת טיפים לאריזת דירה של הובלות גורילה, המעבר יכול להיות קל יותר. קבלו את כל הטיפים לאריזה בטוחה:

1. מיינו את החפצים שלכם

מעבר דירה דומה לניקיון פסח. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא למיין את כל החפצים שאתם לא צריכים כמו בגדים או ספרים, להניח אותם בסל המיחזור או להעביר אותם הלאה. כך יהיו לכם הרבה פחות חפצים להעביר במהלך המעבר.

2. מתי כדאי לארוז?

אריזה היא לא דבר שכדאי לדחות עד לרגע האחרון. מומלץ להתחיל לארוז כחודש מראש. כך יהיה לכם די זמן למיין את החפצים, לזרוק את מה שאתם לא צריכים ולהניח הכול בזהירות בתוך הארגזים. כמו כן, מטבע הדברים, במרבית הפריטים אתם עדיין משתמשים כאשר אתם נמצאים בין המעברים, ולכן כדאי להתחיל לארוז את הפריטים שבהם משתמשים הכי פחות, כמו ספרים או מצעים. לאחר מכן, כמה ימים לפני המעבר ניתן לארוז חפצים כמו כלי מטבח או בגדים ליום יום.

3. השתמשו בחומרים איכותיים

קרטונים מהסופר עלולים לפגוע בחפצים שלכם, ולכן כדאי לרכוש קרטונים וחומרים אחרים המיועדים במיוחד לאריזה. חומרים בלתי איכותיים עלולים לפגוע בחפצים פגיעים כמו מוצרי חשמל, ולכן לא מומלץ להשתמש בקרטונים שאספתם מהרחוב.

4. דעו מה יש בכל ארגז

כשאורזים דברים רבים כל כך, קל ללכת לאיבוד בין כל החפצים. מסיבה זו, חשוב לערוך רשימה של כל החפצים שאתם מניחים בתוך הארגז. סיימתם להניח את בגדי החורף בתוך הארגז? אחרי שאתם סוגרים אותו באמצעות מסקנטייפ, קחו טוש ורישמו על הארגז את הפריטים הנמצאים בו. מומלץ גם למספר את הארגזים כדי שתוכלו לבצע מעקב מדויק יותר.

5. הזמינו חברת הובלות

במהלך אריזת החפצים, חשוב להזמין את שירותיה של חברת ההובלות כשבועיים לפני מועד המעבר המתוכנן. חשוב עוד יותר להיות נוכחים ביום ההובלה כדי לפקח עליה, שהרי רק אתם יודעים באמת מה נמצא בכל ארגז. כך, תוכלו להזהיר את המובילים כאשר הם לוקחים לידיהם פריטים שבירים.

לא חייבים לארוז לבד

מרגישים מבולבלים מרוב אריזות? אתם לא לבד. אנשים רבים לא כל כך אוהבים את מלאכת האריזה, בייחוד כאשר זה לוקח מהם זמן עבודה יקר ולא מעט מאמץ. למרבה המזל, יש דרך פשוטה יותר להתכונן להובלה והיא להזמין שירותי אריזה. חברות הובלה רבות מציעות שירותי אריזה איכותיים. אנשי מקצוע מגיעים אליכם הביתה ועושים לכם סדר בבלגן בעדינות ובזהירות. אז אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם הרבה טרחה ועצבים, ניתן בהחלט להיעזר בשירות זה.

וואלה כסף, בשיתוף הובלות גורילה
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully