וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הופך את האירועים של קייטרינג בראף לכזו הצלחה

בשיתוף קייטרינג בראף

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 14:13

קיטרינג בראף, אחד משירותי הקייטרינג הוותיקים בישראל המספק חוויות קולינריות כבר מעל 30 שנה עם מסורת מפוארת של הצלחה ואיכות. ניסינו לברר, עד כמה שניתן, מה הופך אותו לכזה שגם הלקוחות וגם העובדים בו נשארים נאמנים לו לאורך זמן וממליצים עליו בהתלהבות

קייטרינג בראף. בראף,
קייטרינג בראף/בראף

השיווק הכי טוב זה לקוחות מרוצים

"הסימן בעיניי לעסק שמצליח לתת ערך אמיתי ולגעת בלבבות של הלקוחות שלו הוא שאנחנו כמעט ולא נזקקים לשיווק, הלקוחות עושים את זה בשבילנו הרבה יותר טוב ממה שנוכל לעשות באמצעות פרסום. רובה המוחלט של העבודה מגיע מפה לאוזן, מהמלצות של לקוחות שלנו", אומר לנו יניב אורן שעבד בקייטרינג בראף 15 שנה, התמנה למנכ"ל החברה ומנהל אותה יחד עם שותפו יאיר יהודאי.

ואכן, השם של קייטרינג בראף הולך לפניו ונוצץ למרחקים. הלקוחות לא מפסיקים לשבח והקייטרינג האהוב דואג לא לאכזב אף פעם תוך שהוא ממציא את עצמו מחדש כל הזמן ודואג לחדש ולעדכן לא רק בסגנון, בהגשה ובמנות אלא גם באירועי קונספט ייחודיים הנתפרים באופן ייחודי לצרכי הלקוחות ויוצרים חוויה ססגונית ומקורית כל פעם מחדש. "אם לקוח יוצא מאירוע והוא מרגיש שהוא היה בחוויה יוצאת דופן וייחודית, הוא יספר על זה הלאה וירצה להיות זה שהמליץ ובזכותו קם עוד אירוע מוצלח, זה טבע האדם וככה זה עובד לנו. זה לא יקרה באירוע שגרתי שנראה ומרגיש בדיוק כמו כל אירוע אחר" אומר לנו יניב.

צוות מגובש שהוא כמו משפחה תמיד יעבוד טוב יותר

בשוק תעסוקה משתנה בו ניידות גבוהה כבר הפכה מזמן לנורמה, דווקא בקייטרינג בראף אנחנו מוצאים עובדים ותיקים ונאמנים שלא עושה רושם שהם מבקשים להחליף מקום עבודה בקרוב. יש אווירה משפחתית וחברית והעובדים מכירים זה את זה היטב. "אנחנו צוות מגובש שרץ למרחקים ארוכים יחד ויש בזה קסם מיוחד. אתם יכולים להרגיש את זה בשיתוף פעולה, ביצירתיות ובאכפתיות של הצוות, אנשי פה מגדילים ראש, באים לעבודה עם חיוך, עובדים קשה ורואים עליהם כמה אכפת להם שהעסק הזה שהוא המשפחה שלהם, ימשיך לשגשג" לדברי יניב זה משהו שמאוד ניכר בעבודה ובתוצאה הסופית.

מרגישים את הלקוח ומקפידים על הפרטים הכי קטנים

דבר בולט מאוד בשירות שמעניקים בקייטרינג בראף הוא ההקפדה על הפרטים הכי הכי קטנים באירוע.
זה מאוד מרשים ואפילו מעורר הערצה. נראה שמישהו שם לוקה בפרפקציוניזם מתקדם וכנראה זה אחד המרכיבים החשובים באירוע מוצלח באמת. "אני מאמין בפרטים ואני איש של פרטים קטנים מאוד אבל לא המצאתי את זה בקייטרינג בראף אלא למדתי את זה מקודמיי, אני פה הרבה שנים והתעצבתי על ברכי הערך הזה של הקפדה ברוח אירופאית על כל פרט ופרט ואני מאוד גאה בזה" מספר יניב אורן.

את ההקפדה הזו בהחלט ניתן להרגיש ולראות, החל מיחס הצוות לאורחים, השפה האחידה והמנומסת, החיוך והגישה השירותית. גם בנושא אירועי הקונספט קייטרינג בראף משקיעים המון נשמה. "אנחנו יושבים עם הלקוח, מתחקרים אותו ומבינים בדיוק את הסיפור והחזון שלו. הלמידה הזו והרגישות שלנו אליו ולסיפור שלו יחד עם יצירתיות, חשיבה ומעמיקה מצידנו עוזרים לנו לייצר אירוע קונספט ייחוד, שנתפר באופן אישי ללקוח. אנחנו מעניקים ליווי הדוק ומצמידים איש מקצוע שלומד את הלקוח לעומק, מלווה אותו מקבל ממנו פידבקים באופן שוטף עד שאנחנו מהדקים את החוויה ומייצרים אותה בדיוק כמו שהוא מדמיין. זה לא יכול לקרות ללא הקפדה על הפרטים הקטנים. כשאתה לא מקפיד, זה בולט מאוד וזה נראה מרושל" אומר יניב ומוסיף, "אנחנו פועלים כבר שלושה עשורים, זאת תקופת זמן כזו שאם אתה לא באמת טוב ופועל מהנשמה אתה פשוט לא תשרוד בשוק התחרותי הזה. במהלך השנים אספנו אל לקוחותינו את הגופים הגדולים במשק כמו בנק לאומי, סלקום, סונול, ארגון נכי צה"ל, בחברת ביטוח הפניקס, קבוצת דלק נדל"ן ועוד רבים אחרים והם נשארים נאמנים לנו. זה מבחינתי אומר לי שאנחנו עושים משהו טוב"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של קייטרינג בראף

אנשים לא תמיד יודעים כמה טריות ואיכות החומרים משפיעים על החוויה

"חומרי גלם טריים ואיכותיים זה ערך עליון אצלנו והלקוח בכלל לא צריך לטרוח לבקש את זה. חלק גדול מהלקוחות לא מודעים להבדל המשמעותי שמייצרים חומרי גלם איכותיים בתוצר הסופי. אצלנו זה סטנדרט, אנחנו תמיד בוחרים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שנמצא, אם זה עשבי תיבול שמגיעים ישר מהשדה ואם זה נתחי בשר שהשפים שלנו בעצמם בוחרים בקפידה ועד ירקות ופירות עונתיים מובחרים, שום דבר לא נשאר לידי המקרה. הספקים כבר מכירים אותנו ואף ספק שלנו לא מביא אלינו מה שנוח לו ושלא נבדק על ידינו בקפידה. ויש לזה משמעות עצומה על הטעם וגם על הנראות של המנות".

אז אם לסכם, עושה רושם שההקפדה על חומרים ופרטים קטנים, הליווי הצמוד וההקשבה ללקוח המשולבים ביצירתיות עתירת ניסיון ואהבה לתחום יחד עם צוות מגובש ואיכותי, מצטרפים יחד ליצירת חוויה מהודקת ואיכותית. וזה משהו שבהחלט אנחנו שואפים ורוצים שיהיה באירוע שחשוב לנו.

בשיתוף קייטרינג בראף
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully