וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את קרגו - חברת שליחויות ארצית

בשיתוף קרגו

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 15:58

מחפשים אחר שירותי משלוח בפריסה ארצית? רוצים להבטיח לעצמכם שירותי משלוח ברמה המקצועית הגבוהה ביותר? זה הזמן לדעת הכול על שירותיה המקצועיים של קרגו, חברת משלוחים מקצועית בפריסה ארצית

קרגו שליחויות. קרגו שליחויות,
קרגו שליחויות/קרגו שליחויות

שליחויות בארץ נועדו למגוון רחב של בתי עסק הנדרשים לשירותי משלוח של כל דבר משלוח אפשרי, החל ממכתבים ומסמכים שונים ועד לחבילות מוצר בגדלים ומשקלים שונים. אצלנו בחברת CARGO, שירות משלוחים בפריסה ארצית, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותי משלוח חבילות בארץ לצד שירותי משלוח של דברי דואר וכל זאת במסגרת שירות יעיל ומהיר מכל נקודה ולכל נקודה ברחבי הארץ, לרבות, שירותי משלוח מעבר לתחומי הקו הירוק.

כל שירותי המשלוח במקום אחד

פתרונות השירות המוצעים על ידינו בענף המשלוחים נועדו לאפשר לכל סוגי העסקים ליהנות משירותי משלוח יעילים ומהירים בהתאם לצרכי ודרישות המשלוח. פתרונות אלו מיועדים גם לבתי עסק קטנים, גם לחנויות ורשתות מובילות וגם לאתרי אי- קומרס. לרשותנו, שבעה סניפים בפריסה ארצית מצפון לדרום ומרכז לוגיסטי מתקדם מסוגו הממוקם בחולון.

בין יתר פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום המשלוחים בישראל תוכלו למצוא:

שירותי משלוחים לחנויות אונליין - פתרון לוגיסטי רחב היקף לכל סוגי האתרים הישראליים בתחום האי-קומרס,

שירותי מסירת דברי דואר - שירותי משלוח ייעודים למשרדי עריכת דין, חברות ביטוח וכדומה

שירותי מסירת חבילות מבית עסק לבית עסק - פתרון ייעודי למטרות הפצה של חבילות ודברי דואר בין עסקים

שירות מסירת חבילות עד בית הלקוח - שירותי ייעודי להפצת חבילות מבית העסק ישירות לבית הלקוח

משלוח חבילות מהיום להיום - שירותי ייעודי של שליחויות מהיום להיום המאפשר לכם ליהנות ממשלוח מהיר מהיום להיום ו/או לכל המאוחר תוך יום עסקים אחד

שירותי אחסנה ואריזה - לרשותנו, מחסן לוגיסטי המאפשר פתרונות ושירותי אחסנה לתקופות זמן קצרות או ארוכות, וזאת לצד שירותי אריזת חבילות מכל סוג.

ופתרונות שירות נוספים המוצעים לכם בהתאמה אישית מלאה על פי דרישות המשלוח.

מרכז לוגיסטי מוביל מסוגו

בקרו באתר הבית: cargo.co.il


פתרונות השירות המוצעים על ידינו מבוססים על הידע והניסיון המקצועי אותו רכשנו לאורך השנים ועל פעילותו של מרכז לוגיסטי מתקדם ומוביל מסוגו אותו אנו מפעילים במרכז הארץ. במרכז הלוגיסטי אנו מרכזים את כל פעילות המשלוחים שלנו ברחבי הארץ ועוקבים אחר כל שלבי ההפצה באמצעות מערכת חכמה היודעת לנטר את שלבי ההפצה השונים משלב האיסוף בבית העסק עד למסירת המשלוח בנקודת היעד. כמו כן, אנו מפעילים מוקד שירות הזמין עבורכם 6 ימים בשבוע באמצעותו תוכלו לקבל מידע מדויק על המשלוח אותו הזמנתם.

למידע נוסף על היכולות המקצועיות שלנו ופתרונות השירות המוצעים על ידינו בהתאמה אישית ופריסה ארצית לכל לקוח, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהצטרף ליותר מ-1,000 עסקים בישראל שכבר עובדים איתנו.

בשיתוף קרגו
  • עוד באותו נושא:
  • שליחויות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully