וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים ראשונים בעולם הנדל"ן - כל האמת על השקעות נדל"ן בארה"ב

בשיתוף סייף פיוצ'ר

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 17:08

בין אם אתם כרישי נדל"ן ובין אם אתם משקיעים מתחילים שמחפשים השקעה משתלמת בארה"ב מתחם ההשקעות החכם של חברת סייף פיוצ'ר מספק לכם את כל המידע המעודכן והמדוייק שאתם צריכים

השקעת נדל"ן בארה"ב. מיכאל גולדין,
השקעת נדל"ן בארה"ב/מיכאל גולדין

ישראלים רבים ממהרים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב ורק לאחר השלמת העסקה מתעוררות אצלם שאלות כמו: "איך משלמים מס על רווחים?", "האם יש יתרון לאזרחות?", "מה המינוסים לביצוע מינוף בבנק אמריקאי?", "האם חלה עליי אחריות משפטית במידה ונמצא פגם בנכס?" ועוד. חברות רבות בוחרות להציג את התמונה בצורה קצת יותר ורודה מהמציאות הקיימת והיא מוכיחה לנו כי קיימים פערים אדירים בין "החלום האמריקאי" שכולנו אוהבים לבין המשקיע הקטן המתגורר בבת ים.

בחודשים האחרונים אנחנו שומעים קולות וטענות לגבי התנהלות של חברות בחוסר שקיפות מול המשקיעים. נוצר משבר אמון בין חברות מבטיחות לבין אנשים עם מוטיבציה ורצון להשקיע, אך אותם משקיעים פוטנציאליים לא צמחו בעולם הנדל"ן ולא רכשו את הידע והניסיון הנדרשים כדי לבצע השקעות מסוג זה. ישנן השקעות אשר לעיתים בעלות רמת סיכון גבוהה המושכות עניין רב ובצדק - אז רגע לפני שאתם רצים לבנק ומחליטים להשקיע - כדאי לכם לקרוא קצת יותר על נושא של השקעות נדל"ן חכמות.

בשנה האחרונה חלה עלייה של 40% בהשקעות הנדל"ן בארה"ב ואם הנתון הזה מעניין אתכם והגעתם עד לקריאת מילים אלו, ככל הנראה שאלתם את עצמכם שאלות כמו: "איך מתחילים?" ו -"האם זה משתלם?" אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם! הגעתם למקום הנכון, כי בדיוק עבורכם נוצר מתחם השקעות חכם באתר החדשות N10. רגע לפני שאתם בכלל חושבים על השקעה כזו או אחרת בנדל"ן, אנו ממליצים לכם לבקר במתחם ההשקעות הזה. המתחם מאפשר לקבל מידע זמין המתעדכן בכל עת, איכותי, מפורט, ממוקד ומכוון עבור הצרכים שלכם. גם אם אתם טירונים בעולם השקעות הנדל"ן וגם אם אתם כרישי נדל"ן ותיקים.

המתחם הזה מיועד לכולם. בעולם הגלובלי של היום, כל אחד יכול ללמוד את תחום השקעות הנדל"ן בחו"ל, אבל האם המידע זמין ונגיש עבור כל אחד? זה הזמן להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם.

בשיחה עם מנכ"ל חברת סייף פיוצ'ר רוני רוף על מתחם ההשקעות החכם, נאמר לנו במערכת כי המתחם נועד לסייע לאנשים לעשות את הצעדים הראשונים בתחום השקעות הנדל"ן בארה"ב, ליצור מערכות יחסים של שותפות בין חברות הנדל"ן, קבוצות רכישה לבין המשקיע ולספק מידע אמין וזמין בשקיפות מלאה. איך נדע למצוא את השותפים הנכונים לנו בהשקעות נדל"ן מעבר לים? האם יש על מי לסמוך כשאנחנו משקיעים כסף וזמן בתחום לא מוכר כמו נדל"ן להשקעה במדינה זרה?

על השאלות האלה רוני עונה בפשוט: "תפקידנו הוא לספק את כל הידע הנדרש בשקיפות מלאה בכל שלב בתהליך ההשקעה, זו מערכת יחסים של שותפות מלאה, הבנו שיש פער עצום בין המשקיעים הפוטנציאליים לבין החברות השונות בשטח. על הפער הזה המתחם בא לגשר".

עם ניסיון של 11 שנים בשוק הנדל"ן בארה"ב ובניה מעל 80 שכונות מגורים מלאות, בחברה יודעים כי כל העניין הוא לא לרוץ ולרכוש נכס להשקעה, אלא קודם כל ללמוד את השוק. להבין לעומק את הצרכים של קהל היעד, לראות לאן נושבת הרוח. המשקיעים צריכים מקורות לקשירת קשרים עם הרשויות המקומיות במדינה בה מתבצעת ההשקעה, לזהות את הצרכים של השוק האמריקאי, לדעת לאתר, לנתח, לפתח ולהצמיח את האזור בו מוצאים נכסים להשקעה. את כל זה מתחם ההשקעות החכם באתר החדשות של N10 מספק, אבל יותר מזה הוא מעניק חינוך פיננסי למשקיע, ידע ומידע שאף חברה לא מספקת.

זה מעבר לרק ביזנס, זו כבר מערכת יחסים עם רגשות, שאיפות וציפיות. השידוך המושלם בין המשקיע בנכס אשר נועד להשקעה לבין החברות וקבוצות הרכישה.

רוצים להתחיל להשקיע? כל המידע מחכה לכם במתחם. אנחנו כבר שם!

בשיתוף סייף פיוצ'ר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully