וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון: בוחרים את הנעליים הראשונות שלהם

בשיתוף Sand Israel

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 9:44

כשהתינוק עושה את צעדיו הראשונים זה סימן שצריך להתחיל לחפש לו את נעליו הראשונות. מה חשוב לדעת לפני שקונים נעליים כאלה ואיך בוחרים אותן?

נעלי צעד ראשון. freepik,
נעלי צעד ראשון/freepik

התרגשות גדולה אוחזת בכם כאשר הפעוט מתחיל ללכת ועושה את צעדיו הראשונים. מיד שולפים את הטלפונים הסלולריים ומתחילים לצלם סרטוני וידאו ולשלוח אותם בקבוצה המשפחתית. אבל זהו גם הסימן הראשון שאתם צריכים לקנות להם את הנעליים הראשונות שלהם. וכאן חשוב לערוך כמה בדיקות כדי לבחור את הנעליים המתאימות ביותר, וזאת כדי שחוויית הצעידה תהפוך לנעימה עבור הפעוט.

כך תבחרו נעליים לילדים

אחרי שרגליו של הפעוט היו יחפות במשך תקופה ארוכה למדיי, מגיע הרגע לקנות עבורו נעלי צעד ראשון. כאשר בוחרים את הנעליים האלה, ישנם כמה פרמטרים אליהם כדאי לשים לב:

1. האם באמת צריך לקנות נעליים לילד ברגע שהוא מתחיל ללכת?

ראשית, חשוב לציין שהליכה יחפה בריאה מאוד לילד, ובמידת הניתן כדאי לתת לרגליים הקטנות שלו להתייצב מעצמן. אך פעמים רבות לא ניתן לעשות זאת מכיוון שעל גבי הרצפה קיימים מכשולים רבים שעלולים לפצוע את הרגל הקטנה כמו צעצועים פזורים על הרצפה, מסמרים וחפצים חדים נוספים. כך שממומלץ במידת האפשר להגן על רגלי הילד בסביבה הביתית ולתת לו להסתובב יחף, אם כי שדאי לקנות נעליים ברגע שהפעוט מתחיל ללכת בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

2. קונים נעליים נוחות שמאפשרות לכף הרגל הקטנה לצמוח

אחת הטעויות שעושים הורים היא לקנות נעליים יציבות שנועדו "לקבע" את הרגל. אלה הן נעליים הפוגעות בצמיחה הטבעית של כף הרגל, ולכן מומלץ לוותר עליהן. במקום זאת, כדאי לרכוש נעליים בעלות מאפיינים כמו סוליות גמישות ודקות, מדרסים ללא הגבהות, וכמובן נעליים קלות משקל שיאפשרו לילד לנוע בחופשיות מבלי להגביל אותו. אחרי הכול, הפעוט עדיין לומד להשתמש ברגליו הקטנות.

3. איזה סוג נעלי צעד ראשון כדאי לקנות?

כאשר מדובר בבחירת נעלים ראשונות לילד, אנחנו ממליצים לקנות מחברה מוכרת שיש לה ידעה ואסמכתאות לדוגמה: AMPA האמריקאי שאכן מאשר שהנעליים תורמות לבריאות כף הרגל של הפעוט.

אישור האגודה האמריקאית לבריאות כף הרגל. יח"צ,
אישור האגודה האמריקאית לבריאות כף הרגל/יח"צ

4. האם כדאי להעביר נעליים בין הילדים?

הורים רבים מעבירים בגדים וצעצועים בין ילדיהם במטרה לחסוך בכסף, וזה מובן בהחלט. עם זאת, נעליים הן מסוג הפריטים שלא כדאי להעביר בין הילדים. הסיבה לכך היא שלכל ילד צורת כף רגל שונה, כך שנעליים ש"יורש" הילד הצעיר מהבכור עלולות להתגלות כצמודות ובלתי מתאימות.

5. האם זה משנה מאילו חומרים עשויות הנעליים?

כל עוד מדובר בנעליים איכותיות ומותאמות לכף רגלו של הילד, אין זה משנה מאילו חומרים הן עשויות - מעור או מבד. כמובן, כשבוחרים נעלי צעד ראשון, גם העיצוב חשוב, בייחוד אם רוצים להכניס את הילדים לענייני אופנה. אם כן, כדאי לרכוש מותגים מחברה מוכרת.

6. איך יודעים שצריך להחליף נעליים?

נעלי צעד ראשון מוחלפות במהירות, שכן הרגל צומחת במהירות רבה. כך שאם כעבור כמה זמן הפעוט צורח ואינו רוצה לשים את נעליים, יש צורך לבדוק את הנעליים אינן לוחצות לו. בעיקרון, מומלץ למדוד את כף הרגל כל 2-3 חודשים.

נעליים איכותיות קונים בחברה מוכרת

חברת Sand Israel מציעה מגוון רחב של נעלי צעד ראשון לתינוקות ופעוטות. ברגע שהפעוט מתחיל ללכת, תוכלו להציץ באתר ולראות אילו נעליים איכותיות מוצעות. לדוגמה, תוכלו להתרשם מסנדלי Bobux לבנות שהוא המותג המוביל בישראל. נעליים נוחות אלה הן לא רק יפות, אלא גם מאפשרות לפעוטות לבצע את כל הפעולות שהם אוהבים כמו לשחק, לרקוד ובקיצור לנוע בחופשיות. דוגמה נוספת היא נעליים סגורות של המותג Bobux אף הן. מדובר בנעליים סגורות המתאימות לטיולים בחיק הטבע, והרגליים בהן מרגישות בטוחות ומוגנות.

בשיתוף Sand Israel
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully