וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לקדם את העסק? כך תפרסמו אותו באינטרנט

בשיתוף פי.אר דיגיטל

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 15:30

כדי לבדל את עצמכם מהמתחרים ולהגביר את המכירות של העסק שלכם תוכלו לפרסם אותו באינטרנט - זירת הפרסום העיקרית בימינו. איך תעשו זו בלי להוציא ממון רב?

עוגת הפרסום הישראלית. ShutterStock
פרסום דיגיטלי/ShutterStock

נראה כי היום הכול נעשה דרך האינטרנט. מקניות מוצרים במכולת, ועד קניית רכבים. לפיכך, אין תמה בכך שכל בעל עסק עם הגיון בריא חושב על פרסום עסקים באינטרנט. בעלי עסק, יכולים באמצעות הפרסום באינטרנט להעביר מסרים שרלוונטיים להם בכל זמן נתון, בהתאמה אישית ובמחיר שווה לכל כיס - לעתים אף בלי כל הוצאה כספית - ועל כך נרחיב בהמשך המאמר. ניתן ליישם את פרויקט הפרסום לבד. פשוט לגלוש באינטרנט, ולהבין מה עובד הכי טוב בשבילכם. ואפשר פשוט לשכור את שירותיהם של משרדי פרסום, כדוגמת פי.אר דיגיטל.

פרסום עסקים באינטרנט מסייע למתן שירות לקוחות אופטימלי

בית עסק במציאות העכשווית נמדד פעמים רבות בטיב מתן השירות לקוחות שלו. ככלות הכול, הישראלים כמו הישראלים, פותחים עסקים דומים אחד ליד השני. קשה למצוא כיום עסק יחיד במינו. משול הדבר לפיצרייה שנפתחת ברחוב מסוים, ומיד לאחר מכן נפתחות כמה פיצריות לידה. אז מה עושה את האחת טובה יותר מהשנייה? כל הפיצות בסופו של דבר אותו הדבר. ניחשתם נכון - על שירות הלקוחות ייפול ויקום דבר.

ואיך בדיוק עושים זאת? ובכן, המנעד הרב של הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק עוזר לגולשים ליצור קשר עם הקרובים אליהם בכל מרחבי תבל. קל וחומר כאשר הם מחפשים אחר שירות כל שהוא או מוצר ייחודי. בעל עסק שמקפיד על שירות לקוחות עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, דרך אתר האינטרנט או דרך הרשתות החברתיות, מבדל את העסק שלו מול מתחריו. ותאמינו לנו - זה באמת עובד. מי שבאמצע הלילה מתעניין בכם, ומקבל פידבק מידי, יישבה בקסם האישי שלכם.

כל מיני קמפיינים פרסומים כיום יכולים להיות ממומנים, אבל הם גם יכולים שלא. אפשר לבחור בדרך של מעורבות אורגנית. אתם יכולים לתעל את הפרסום שלכם בדמות של "ציוצים". תענו לתגובות שנשלחות אליכם בדפי הפייסבוק או לחלופין האינסטגרם, תצייצו, והעיקר שתהיו נוכחים בכל רגע נתון. תראו לקהל היעד שלכם שאתם לא סתם מפרסמים, שאתם "רואים אותם", שאתם פה בשבילם. זאת הדרך הכי רציונלית לנהל פרסום עסקים באינטרנט. האינטרנט כיום מהווה כלי רב עוצמה, על מנת לסייע לבית העסק שלכם להשיג תוצאות מידיות בתוך כל האינטראקציה שקיימת במציאות העכשווית ברשת האינטרנט.

פרסום עסקים באינטרנט - עלות אל מול תועלת

כאשר בוחנים את האלמנטים של עלות מול תועלת, בכל מה שקשור לתחום של פרסום עסקים באינטרנט, מבינים כי היתרון הבולט ביותר שלו מתבטא בכך שהוא מאוד משתלם, בטח נוכח כל מיני שיטות פרסום מסורתיות, כמו הרדיו למשל. לא חייבים להגזים בהוצאות הכספיות. אף בהגדרה של תקציב יותר נמוך אתם עשויים לצלוח את מסע הפרסום שלכם, ולהגיע להמון לקוחות פוטנציאליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איך לפרסם עסק בחינם?

עסקים קטנים או עסקים בהקמה מבועתים מכל העלויות הרבות שגובה כיום קמפיין הפרסום. אך אין כל שחר לכך. ניתן כיום לפרסם בלי כל הוצאה כספית. ואם נחזור לשאלה - איך לפרסם עסק חינם? נזכיר קודם שלפני עידן האינטרנט היו מעט אופציות לבעלי עסקים בראשית דרכם או עסקים קטנים לפרסם את עצמם. למי שהיה תקציב סביר, הוא יכול היה לפנות לעיתונות הכתובה, לפחות במקומונים, או לפרסם דרך פליירים. ולמי שלא היה תקציב רב מדי, נאלץ להתפשר על דרכי שיווק שלא בהכרח הצדיקו את הזמן.

עברו עידן ועידנים, וכיום, כשכל העיניים נשואות לסצנה של האינטרנט, שנכנס כשחקן חדש, הדברים קיבלו תפנית. תפנית חדשה, מרעננת ומוצלחת. נזכיר שוב את הרשתות החברתיות שמאפשרות לפרסם בקרבן ללא עלות. מדובר באמצעי פרסום שאינו מהווה אך ורק חשיפה, כי אם מהווה אפיק להשקעה בזמן הכרחי בשביל כל בעל עסק, חברה או ארגון.

טוויטר, לינקדאין, פייסבוק כמובן - כל אלו ועוד מאפשרים לכם לקיים ערוץ ישיר עם קהל היעד שלכם, אף ברמה האישית והן ברמה החברתית. עוד אפשרות לפרסום בחינם באה לידי ביטוי בכתיבת בלוגים. הבלוגים לא רק מסייעים להגביר את כמות העוקבים, כי אם הם אף מהווים דרך שעוד לא נראתה כמותה ליצירה של קשר עם צרכנים, עם קהל היעד באופן הכי ישיר שיש כיום.

זה אומנם נראה על פניו קל - רק לכתוב בלוגים, אבל האמת היא "שאין ארוחות חינם". ולמה התכוון בדיוק המשורר בדבריו? קודם כל, נחזור ונאמר שאכן הפרסום הוא ללא הוצאה כספית מצדכם. אבל על מנת להישאר רלוונטיים ולמשוך אליכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים - עליכם לעמוד במשימה של עדכון התכנים בבלוגים חדשות לבקרים. אתם בוודאי לא רוצים לשעמם את הגולשים שלכם. שבכל פעם שהם נחשפים לבלוג שלכם הם ייתקלו באותו המסר? לכן עליכם להשקיע קצת יותר מעצמכם. כתבו בלוגים חדשים. תהיו יצירתיים. תחשבו מחוץ לקופסה. תיעזרו באנשי מקצוע, במידה וחדוות היצירה ממכם והלאה.

בשיתוף פי.אר דיגיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully