וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים לפנות דירה? כדאי שתפנו למקצוענים של דירות עם דרור פינויים

בשיתוף דרור פינויים

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 5:57

פינוי דירה יכול להתרחש במגוון מצבים, כמו כאשר אדם נפטר, כשאנחנו קונים נכס ומוצאים בו רכוש שהיה שייך לבעלים הקודמים וכן הלאה. במקרים כאלו, במקום לשבור את הגב והראש, עדיף לפנות לחברה שתעשה עבורכם את העבודה ביעילות

באילו מצבים תצטרכו את דירות עם דרור פינויים?

קצרה היריעה מלהכיל את כל המצבים שמחייבים מעבר דירות עם דרור פינויים. בכל זאת, נציג בפניכם את החשובים, דוגמת:

• כאשר מישהו נפטר ומעוניינים לכבד את צו הירושה שלו. כאשר הכוונה היא להשכיר או למכור את בית המת, ייתכנו מצבים בהם יישאר בדירה רכוש רב שאין דורש לו. קרובי המשפחה בוודאי ייקחו את חפצי הערך ויותירו את מה שאינם צריכים או רוצים. זה בדיוק הזמן בו היורשים החוקיים יזעיקו את שירותי פינוי הדירה.

• לעיתים אנשים רוכשים בתים מוזנחים, ש"ידעו זמנים טובים יותר". הבעלים הקודמים של הנכס לא השכילו לפנות אותו ועל מנת שהבעלים הנוכחיים יוכלו להיכנס אליו, לשפץ ולרהט אותו, הם חייב לדאוג לפינוי התכולה, בין אם זה חפצים בודדים ובין אם ריהוט שיש לפרק.

• יש נכסים שמחייבים פינוי מיידי, אבל לא נועדו כלל למגורים, כמו מקלט, מחסן וכו'. לעיתים נותרים חפצים רבים בשטח הציבורי של המבנה, כמו גם רכוש של מי שגר בו קודם, מה שמחייב את שירותיו הנאמנים של פינוי דירות עם דרור פינויים.

דרור פינויים. יח"צ,
דרור פינויים/יח"צ

האם פינוי דירות עם דרור פינויים מתבצע בתשלום או ללא הוצאה כספית?

ישנם שני מצבים: הראשון פינוי דירות עם דרור פינויים שמתבצע תמורת תשלום; השני, פינוי של דירות שמתבצע ללא תשלום. איך זה בכלל הגיוני, לקבל כיום שירות ללא תשלום? ובכן, במקרה שיש לפנות נכס שיש בו רכוש ששווה משהו, כזה שיש בו די על מנת לכסות את ההוצאה הכספית עבור העובדים, בתוספת רווחים לחברה המפנה דירות, סביר להניח שיהיה לחברת פינוי דירות משתלם מספיק לבצע את פינוי הדירה מבלי לקחת כסף. יש מצבים בהם החברה של פינוי הדירה תיבחן את תכולתה, תראה כי טוב ותזכה אתכם מכל תשלום. מדובר לרוב בדירות של ירושה או של מעבר לבתי אבות. באופן כללי, התמחור של חברות לפינוי דירות נעשה על פי מספר פרמטרים. לדוגמה: כמה עובדים פעילים בפינוי הדירה, מיקום הדירה, היקף הציוד המקצועי הנדרש, דרכי הגישה של הנכס ועוד.

דרור פינויים. יח"צ,
דרור פינויים/יח"צ

האם מומלץ לפנות דירות בעצמכם או לפנות דירות עם דרור פינויים?

יש דברים שממש לא מומלץ לעשות בעצמכם, כמו לקחת משכנתא בלי יועץ משכנתאות או לחלופין, לעבור דירה בלי חברת הובלה. על אותו המישור, ממש לא מומלץ לפנות דירות בלי השירות האישי של פינוי דירות עם דרור פינויים. אתם יכולים לפנות את הדירה בעצמכם כמובן, אבל למה לכם בכלל להתעסק בכל הבלגן הזה? מדובר בעבודה מתישה. למה לשבור את הגב? עדיף לשלם מעט ולהשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

בשיתוף דרור פינויים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully