וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוורר את הבית - בסטייל

בשיתוף סוהו אייר

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 12:22

אומרים שהחלום הישראלי הוא בית, גינה וילדים, אבל בדרך לחלום הישראלי, פוגשים את החום הישראלי. אז איך מאווררים את הבית בסטייל? משתמשים בשטח הכי לא מנוצל בבית - התקרה

חדר שינה עם מאוורר תקרה, שטיח מקיר לקיר, אח, ארגז מצעים וספוטים. Christopher Edwin Nuzzaco, ShutterStock
מאוורר תקרה/ShutterStock, Christopher Edwin Nuzzaco

מאוורר תקרה, אלו שהייתם מעיפים עליהם מבט רגע לפני שאתם נרדמים במיטה בתור ילדים, חוזרים אלינו ובגרסה הכי טובה שלהם. האוויר הנעים שמאווררי התקרה מפיצים נותן תחושה שאף מזגן מקפיא שגורם לך לקום עם כאבי גב לא יוכל לתת. לפעמים אנחנו פשוט צריכים אוויר! תרתי משמע. היתרון הבולט של מאווררי התקרה הוא החסכוניות שלהם. למאווררי תקרה יש מנועים חסכוניים, עד 40% חסכון באנרגיה, כלומר חשמל, כלומר כסף.

ואם יש לכם עכשיו פלאשבקים מהרעש המונוטוני המציק שמאווררי התקרה היו משמיעים, אז הפעם - שששש… אתם תשכחו שהם קיימים. למאווררי התקרה החדשנים יש מנועים שקטים שקטים, כאלה שאפשר להפעיל כל הלילה גם בחדר של התינוק שסוף סוף נרדם.

אבל עם כל הכבוד לחסכון בחשמל ובכסף, האוויר הנעים והעבודה השקטה - אנחנו רוצים גם עיצוב בטוב טעם. אף אחד לא רוצה לתקוע על התקרה שלו מכשיר שהוא ספק חללית ספק מאוורר.
אי אפשר להתאוורר בסטייל בבית הזה? אז היום, אפשר. מאווררי התקרה מונגשים בשלל עיצובים ייחודיים ומודרניים והם פריט עיצובי לכל דבר. יש מגוון עשיר של מאווררים איכותיים בעיצובים כפריים, אורבניים, מודרניים או וינטג', המציעים שילובים בין חומרים, צבעים, טקסטורות, עיצובי כנפיים וגופי תאורה.

לא משנה איפה תרצו אותם - בסלון, בחדר השינה, אצל הילדים או בגינה, הם שם כדי להנעים את זמנכם.

זה ידוע שבסוף האופנה תמיד חוזרת ויחד עם מאווררי התקרה עוד שלל פריטים עושים קאמבק לעיצובים הביתיים שלנו. גופי תאורה בסגנונות עתיקים, שעוני קיר כמו אצל סבא וסבתא וגם הכיסאות בפינת הישיבה חוזרים למקורות שלהם. הדרך להפוך פריט נוסטלגי לפריט מודרני, טרנדי ושימושי שמור רק לאנשים שמבינים עניין ואם אתם פה אז אתם חלק מהם. תנו לנו לספר לכם על עוד כמה דברים שקפצו לביקור (ארוך!) במאה ה-21 יחד עם מאוורי התקרה.

התחלנו למעלה אז נשאר בתקרה, עם לא אחר מאשר השנדליר. על תקרה שבה אין מאוורר, מומלץ לתלות גוף תאורה שנדלירי שנותן אנרגיות אציליות לחלל. אם כבר לקחתם כיסא ועליתם עליו- תחליפו את הוילונות לוילונות ארוכים, כאלה שנוגעים ברצפה והופכים את החדר לבית מלוכה של ממש, כזה שגורם לאורחים לתהות אם הם הגיעו לארמון של מלכת אנגליה או לבית של חברים שלהם מהשכונה. אחרי שתעדכנו אותם שזה בסך הכל אתם שמבינים קצת בתורת עיצוב הפנים, תגישו להם את שתיה חמה עם כמה עוגיות בצד ותדליקו להם את מאוורר התקרה שלכם שמעוצב לעילא, בחלק הזה הם כבר מאוד יתרשמו מכם וגם יהיה להם ממש נעים. בכיף.

מאמר בחסות מיתוג דיגיטלי STG

בשיתוף סוהו אייר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully