וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים בת מצווה? למה כדאי לבחור במועדון הדאימונד

בשיתוף מועדון הדאימונד

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 9:49

בת מצווה היא אחת מהחגיגות המרגשות בילדות הבנות. מועדון הדאימונד בראשון לציון מספק בת מצוות הכל כלול שידאגו לכך שאת הערב הזה הבת שלכם לא תשכח

בנות חוגגות. ShutterStock
בת מצווה/ShutterStock

בתכם חוגגת 12 שנים והיום המיוחד שלה מתקרב. זה בדיוק הרגע לתכנן לה אירוע בת מצווה מיוחד ומקורי. הרבה הורים שואלים ובצדק איך חוגגים כיום בת מצווה ראויה לילדה?

שלא כמו בעבר, אירועי בת מצווה היום הם הפקה לכל דבר והם לא נופלים משום אירוע אחר. לא בנראות, לא בהשקה ולא במקוריות האירוע. אבל איך מתכננים אירוע בת מצווה כזה. שיהיה מקורי, מיוחד ומרגש, אך עם זאת גם חסכוני ולא ראוותני מדי?

ההמלצה היא לחגוג במועדון בת מצווה ולא באולם. לאירוע בת מצווה מוזמנים בדרך-כלל מספר לא רב מדי של אורחים - משפחה קרובה, משפחה רחוקה וכמובן חבריה וחברותיה של כלת השמחה מבית הספר. אין טעם לבצע הוצאות מיותרות על אולם אירועים גדול כשמספר האורחים קטן. כאן ההמלצה הטובה ביותר היא לחגוג את האירוע במועדון בת מצווה והבחירה המושלמת ביותר עבור אירוע כזה היא במועדון הדאימונד.

הדאימונד הוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון, כך שאם אתם תושבי העיר או גרים בערים הסובבות אותה ומחפשים מקום מושלם לחגוג בו, זאת בחירה מצוינת עבורכם.

בת מצווה מקורית ולא שגרתית

אז החלטתם לחגוג לבתכם בת מצווה במועדון הדאימונד. איך תוכלו להבטיח לה ולכל האורחים חגיגה בלתי נשכחת? הבחירה לחגוג אצלנו במועדון היא כשלעצמה סימן לכך שבחרתם לחגוג בצורה מיוחדת - הרחבה הגדולה במועדון, העיצוב החדשני והבלתי מתפשר והשימוש בהגברה, בתאורה ובטכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בעולם האירועים מקנים למקום תחושה יוקרתית ומיוחדת ויותר חשוב מכך, תורמים לנוחות ולתחושת ההנאה של כל האורחים.

העיצוב של המקום הוא לא הכול ולמעשה, זאת רק ההתחלה. כאן מגיעה בדיוק ההזדמנות שלכם להתפרע עם הדמיון ועם היצירתיות שלכם ולהשקיע בדברים שנראים קטנים, אך למעשה הם מה שהופכים את האירוע של בתכם מעוד בת מצווה לבת מצווה מיוחדת, מקורית ונוצצת שתיזכר לא רק אצלכם, אלא אצל כל אחד ואחת מן האורחים שלכם. הרעיונות בלתי מוגבלים ואתם יכולים לחשוב על כל רעיון שיהפוך את חגיגת בת המצווה של בתכם למסיבה של ממש.

כניסה מיוחדת - רגע הכניסה של כלת בת המצווה אל רחבת המועדון נראית כמו עוד רגע שגרתי, אך למעשה זה רגע החשוב ביותר במהלך האירוע. זה הרגע הראשון בו כל תשומת הלב מופנית אל בתכם והיא צוברת בו המון בטחון ושמחה להמשך הערב. כדאי להפוך את הרגע הזה למקורי ומרגש בעזרת כניסה בלתי נשכחת - זו יכולה להיות כניסה עם לימוזינה, יציאה מפתיעה מתוך צדפה, כניסה מקפיצה בליווי רקדניות ועוד שלל רעיונות שעולים בראשכם.

אטרקציות - אטרקציות באירוע בת מצווה הן בגדר חובה. הן הופכות כל אירוע למיוחד הרבה יותר, אבל באירוע בת מצווה שיש בו מחצית אורחים מבוגרים ומחצית ילדים, חבריה וחברותיה של בתכם, האטרקציות האלה אפילו חשובות יותר והתפקיד שלהן במהלך החגיגה הוא מכריע. האטרקציות השונות הופכות כל אחד ואחת מהאורחים שלכם לאקטיביים יותר. הם לוקחים חלק פעיל באירוע וברחבה נוצר קשר בין כל האורחים, גם בין המבוגרים לצעירים. זאת חוויה נפלאה שתישאר אצל כל אחד מהאורחים שלכם וכמובן שמגוון הרעיונות לאטרקציות הוא בלתי מוגבל - להקת מתופפים ושופרות, רובוט לד, בובות ענק ועוד.

בת מצווה הכול כלול - בת מצווה היא אירוע צבעוני במיוחד שמורכב מהמון חלקים ורגעים מרגשים. העיסוקים בתכנון אירוע כזה הם רבים מאוד ולא תמיד יש לכל הורה את הזמן או את היכולת להפיק אירוע כזה מבחינת רעיונות ויצירתיות. כחלק מחבילות הכול כלול של מועדון הדאימונד, תוכלו להנות מראש שקט ולתת למומחים שלנו, שכבר עשו מאות אירועים ושימחו אלפי אנשים, לתכנן לכם את האירוע.

במועדון הדאימונד קיימות שלוש חבילות הכול כלול שונות שכוללות בין היתר אטרקציות שונות, מפעיל/ה לילדים, כניסה מרשימה לכלת השמחה ואפילו הסעות הלוך-חזור לכל הילדים, כדי להבטיח שכל חבריה וחברותיה של בתכם יגיעו לשמח אותה. אנחנו נתאים לכם את אחת מהחבילות השונות בהתאם לאופי האירוע, לצרכים שלכם ולתקציב שלכם. צוות המועדון ידאג לארגן לכם את האירוע מתחילתו ועד סופו על כל פרט ופרט ולכם יהיה זמן להתעסק בדברים הפחות טכניים והמרגשים יותר של האירוע יחד עם בני המשפחה ועם כלת השמחה.

אירוע בת מצווה הוא חגיגה חד פעמית ומרגשת מאוד עבור האורחים, עבורכם כהורים וכמובן עבור כלת השמחה. חגיגת בת מצווה במועדון הדאימונד זאת ההזדמנות שלכם להפוך את בת המצווה של בתכם לאירוע מושלם וחלומי שייחקק אצל האורחים שלכם לשנים רבות וכמובן יגרום לבתכם להרגיש כמו מלכה ליום אחד.

לפרטים נוספים צרו קשר עם מועדון הדאימונד בטלפון: 0549925762

בשיתוף מועדון הדאימונד
  • עוד באותו נושא:
  • בת מצווה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully