וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מערכת VRF - המערכת המושלמת למיזוג אוויר ביתי ותעשייתי שתחסוך לכם עד 40% בצריכת החשמל

בשיתוף אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 12:35

VRF היא מערכת מיזוג אוויר שיכולה להשתלט על 200 יחידות פנים ומתאימה למיזוג אוויר תעשייתי ולבתים מרובי חדרים. היא בעלת מדחס יעיל שמעניק חיסכון כספי משמעותי - 40% בבתים פרטיים ועד מאות אלפי שקלים בשנה במוסדות. מה יתרונות המערכת ובמה היא שונה ממזגן מיני מרכזי

אפשרויות עיצוב שונות לצד שליטה נפרדת על כל יחידה - מערכות VRF של TOSHIBA. אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל,
אפשרויות עיצוב שונות לצד שליטה נפרדת על כל יחידה - מערכות VRF של TOSHIBA/אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל

יתרונות מערכת מיזוג אוויר VRF

אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל מספקת שירותי התקנה ותחזוקת מערכת VRF כבר עשרות שנים לבתים פרטיים, סניפי סופר פארם, מספר בתי כנסת בירושלים, קניון ישראל וקניונים נוספים, מכללת עזריאלי ועוד. כל אלו נהנו לאורך השנים מיתרונות מוכחים בפועל, ביניהם ניתן למנות:

- המערכת מיוצרת על ידי מספר חברות מוכרות ומצויינות, ביניהן ניתן למנות: Mitsubishi, Toshiba DAIKIN, Samsung , LG , תדיראן, אלקטרו וטורנדו, כאשר לכל חברה יש היתרונות והחסרונות שלה וכן דגמים הייחודיים לה.

- מגוון רחב של יחידות פנים המעניקות פתרונות עיצוביים שונים: יחידות גלויות ונסתרות, מחליפי אריחים, יחידות מיני מרכזי ועוד.

- שליטה אישית בטמפרטורה: המערכת מיושמת עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לחמם ולקרר בו זמנית חדרים וחללים שונים.

- חיסכון בצריכת האנרגיה: המדחסים של מערכת VRF מאפשרים עבודה יעילה וחסכונית בזכות היכולת לבצע שינויים במהירות העבודה ושינוי טמפרטורה ללא פעולת כיבוי והדלקה מחדש אשר מבזבזת אנרגיה מרובה. מדובר בהשפעה הן על הפן הכלכלי והן על הפן האקולוגי - עלויות ורמת זיהום אוויר פחותות משמעותית לעומת מערכות מיזוג אוויר אחרות בשוק.

- אפשרויות הוספת ושינוי יחידות מיזוג אוויר: יתרון זה רלוונטי במיוחד למוסדות ציבוריים ותעשייתיים ובתים אשר נעשים בהם שיפוצים, חלוקה מחודשת של חללים קיימים והרחבות - הטכנולוגיה המתקדמת של המערכת מאפשרת התקנת יחידות מיזוג נוספות וכן ניתוב מחדש של מעברי מיזוג קיימים בפשטות ובמהירות.

- עבודה שקטה: המערכת מציגה נתונים עבודה שקטים במיוחד, ביחס למערכות אחרות בשוק, נתון אשר משפיע רבות על הבחירה במערכת מיזוג אוויר זו הן לבתים פרטיים והן למוסדות מסחריים.

לחסוך אלפי שקלים מדי שנה בזכות טכנולוגיות מתקדמות של מערכת מיזוג אוויר VRF. אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל,
לחסוך אלפי שקלים מדי שנה בזכות טכנולוגיות מתקדמות של מערכת מיזוג אוויר VRF/אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל

המחיר? גבוה ביחס למערכות מיזוג מתחרות, מחזיר את ההשקעה בזמן קצר

מחיר התקנת מערכת מיזוג אוויר VRF אמנם גבוה יותר ביחס למערכות מיזוג אוויר אחרות הקיימות בשוק, אך הוא משתלם בזכות החיסכון האנרגטי של המערכת בזמן הפעלתה. לפיכך, מערכת מיזוג VRF ביתית תחזיר את ערך ההשקעה תוך שנה וחצי ובמבנה תעשייתי או מסחרי תוך חודשים ספורים בלבד.

לסיכום, מדובר במערכת מיזוג אוויר בטכלונוגיה מתקדמת אשר מאפשרת פעולה שקטה וחסכונית הן לבתים פרטיים והן למבנים תעשייתיים ומסחריים גדולים כגון בתי ספר, מפעלים, מלונות וכו' (עד 200 יחידות פנים) והכי חשוב - מאפשרת שליטה נפרדת על כל חדר בהתאם לצורך ויכולה לקרר ולחמם חדרים שונים בו זמנית.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר חייגו 077-2306743 או שלחו הודעה למייל or@sherutelram.co.il.

בשיתוף אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully