וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לקנות חיתולים למבוגרים באדולים

בשיתוף אדולים

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 9:01

אתר אדולים, מוכר מוצרי ספיגה למבוגרים כבר למעלה מ-20 שנה ומשרת נאמנה אלפי לקוחות, חלקם לאורך שנים רבות. על המשווק הקטן שהתחיל בבני ברק והפך למשווק מוביל בכל הארץ

חיתולים למבוגרים. אדולים,
חיתולים למבוגרים/אדולים

שירות במקום הראשון

"כל לקוח חדש אצלנו נכנס למשפחה, וכמו שאנחנו נוהגים לעשות טובות לבני משפחה ולהתעניין בשלומם - ככה אנחנו עם הלקוחות שלנו. זה הרבה מעבר לעסק", מספר אבי, מנהל חברת אדולים. "אחותי הגדולה חן הייתה בעלת מחלת MLD - מחלת ניוון שרירים (כזאת שהופכת את החולה בה ל"צמח"), בעקבות הטיפול בה במשך 21 שנה, אבא שלי הבין שאין לאנשים הסיעודיים מספיק מקומות שדואגים להם. לכן הוא פתח את העסק במטרה ליצור אלטרנטיבה ראויה לכלל האנשים בעלי צרכים מיוחדים".

ואכן, הרבה מהלקוחות של אדולים כיום, הם לקוחות במשך שנים רבות, וההמלצות עליהם עוברות מפה לאוזן ואף מדור לדור. "אנחנו שמים דגש בראש ובראשונה על השירות. זאת המסורת שאבא שלי הנחיל לי - לעזור ללקוחות, לייעץ, להיות אוזן קשבת, כל מה שהם צריכים - אנחנו פה".

אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של אדולים

מקצועיות

"בגלל הניסיון הרב שלנו שצברנו לארוך שנים רבות של עבודה בתחום, אנחנו יודעים להתאים לכל לקוח את המוצר האידיאלי בשבילו - בין אם מדובר בחיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, ציוד הנגשה או מכשור רפואי", אומר לנו אבי. "לדוגמה, יש כל כך הרבה מותגים שונים של מוצרי ספיגה, כאשר כל אחד מהם מוכר מוצר אחר ואפילו את אותו מוצר בגרסאות שונות. בנוסף, יש הבדלים מבחינת הרכב הבד, רמת הספיגה, הגזרה של החיתול ועוד ועוד, ולכן אנשים הרבה פעמים הולכים לאיבוד בגלל ההיצע הגדול, וזאת בדיוק המומחיות שלנו - להתאים את המוצר ללקוח במינימום זמן ובכמה שפחות כסף מצדו שיתזבזבז על מוצרים שאינם מתאימים לו".

שירות משלוחים מהיר ויעיל

"השליחים שלנו עובדים איתנו כבר כמה שנים והם חלק בלתי נפרד מהמשפחה. הם מכירים את הכתובות של הלקוחות הותיקים שלנו בעל פה, וזה לא דבר פשוט כשיש מאות כתובות כאלו", טוען אבי. "אנחנו תמיד משתדלים להגיע הכי מהר ללקוח, בייחוד כאשר מדובר במוצרי ספיגה שבלעדיהם הלקוחות אינם יכולים להמשיך באורח החיים שלהם. קרה לנו הרבה מאוד פעמים שלקוחות אומרים לנו שהם לא שמו לב ועומדים להיגמר להם החיתולים, והצלחנו להוציא להם את המשלוח אפילו באותו יום, רק כדי שלא יתקעו בלי חיתולים".

באדולים עושים משלוחים עד פתח הבית בכל רחבי הארץ. כאשר קונים מעל לסכום של 300 שקלים, המשלוח חינם, ומתחת לסכום זה ישנה עלות סמלית בהתאם לכתובת המגורים.

אדולים, הכבאים 17, רמת גן

שעות פעילות

א'-ה' 09:00-17:00

ו' - סגור

טלפון 1-800-100-198

ווטסאפ - 054-558-8365

בשיתוף אדולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully