וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המומחים להסרת קירות מבטון: חברת היהלום ניסור בטון

בשיתוף היהלום ניסור בטון

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 13:53

ההבדל בין חציבה בבטון והריסת קירות לבין ניסור בטון ביהלום הוא מהותי. שירותי ניסור וקידוח בטון ביהלום נחשבים למתקדמים, חדשניים, יעילים ומהפכניים בתחום ועולם הבנייה ומספקים שורה של יתרונות בולטים

ניסור בטון ביהלום. חברת היהלום ניסור בטון,
ניסור בטון ביהלום/חברת היהלום ניסור בטון

שירות ניסור וקידוח בטון ביהלום ניתנים ללקוחות בעלי וילה או בית קרקע וכן בדירות בבניין שקיבלו אישור כנדרש לביצוע עבודת פתיחת חללים או תוספת בניה. על מנת להסיר חלק מקיר בטון קיים או מיציקת בטון ישנן כמה אפשרויות שהבולטת והטובה ביניהן היא ניסור בטון ביהלום והשנייה שמומלצת ויעילה פחות הינה חציבה. חיתוך בטון באמצעות מסור יהלום הוא נקי, מהי וזול יותר בהשוואה להריסה כוחנית שאינה מאפשרת דיוק ושמירה על החלקים האחרים של המבנה.

היתרונות והשימושים של ניסור בטון ביהלום

חציבה בקירות בטון מיושמת באמצעות כלים ייעודיים כבדים או ידניים להריסת מבנים, אולם היא ארוכה באופן משמעותי לעומת ניסור של קיר בטון. כלי עבודה רוטטים שחוצבים ביציקת בטון יוצרים לכלוך ורעש ועלולים אף לגרום לנזקים בלתי הפיכים דוגמת סדקים במבנה ולעתים גם בדירות הסמוכות להן יש קיר משותף אחד לפחות לביתכם.

מה כוללים שירותי קידוח וניסור בטון ביהלום?

בדיוק לשם כך הוקמה חברת היהלום המבצעת קידוח וניסור בבטון שמאפשר להעביר צינורות דרך הקיר ליחידה החיצונית בעת התקנת מזגן ובעת הקמת מבנה. הקבלן המבצע יכול להזמין את חברת היהלום כדי לבצע קידוח וניסור בבטון במטרה להגיע לחציבה מדויקת להעברת כבלי תקשורת, תעלות מיזוג ולעוד מגוון רחב של עבודות קידוח בבטון. ניסור וקידוח בטון ביהלום מהווים טכניקה ושיטה יעילה במיוחד וכמעט כל בנייה ושיפוץ של מבנה מחייבים וכוללים קידוח בטון במטרה להגיע לרמת הגימור הגבוהה והטובה ביותר בעולם ובשוק הבנייה. חברת היהלום ניסור וקידוח בבטון מציעה מגוון שירותים:

• קידוח וניסור בטון ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר
• פריסה ארצית מלאה
• שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ובטכניקות עבודה יעילות וחדשניות

קידוח וניסור בטון מתאפשר תודות ובאמצעות למכשיר טכנולוגי חדשני ומבריק. המכשיר קרוי מכונת קידוח שאליה מתחברות כוסות קידוח. הכוסות הן מעין מסורים שבנויים בצורה של כוס ובעת הפעלת המכונה, הכוס מסתובבת וקודחת בקיר בדיוק מרבי וזאת בהתאם לגודלה של הכוס. אין מדובר בכוסות קידוח רגילות, אלא בכוסות שמצופות בשבבי יהלומים שנותנים כוח לחצוב בקיר בצורה הנקייה, המדויקת, הטובה והמושלמת ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מסור ניסור יהלום

מסור הוא כלי עבודה ייעודי המותאם לחיתוך בטון בקו ישר לאורכה של המסילה בה הוא מותקן. את המסילה של המסור ניתן לחבר לרימפה או לכל אלמנט חזק ויציב אחר, דוגמת קיר בטון. המסילה ממוקמת באופן מדויק ובמקביל לקו החיתוך שמתוכנן והתוצאה היא עבודה מדויקת ובטיחותית. יש לכך משמעות רבה, שכן הדיוק בניסור תלוי במיקומה של המסילה. בשלב הבא מורכב המנוע של המסור על גבי המסילה ומסור היהלום העגול. המסור הייחודי כולל דיסק מיוחד שיכול להגיע לקוטר של מטר שעשוי ברזל חזק, עמיד ומשונן סביב ההיקף שלו ועל פני השיניים של המסור יש יהלומים. מדובר ביהלומים תעשייתיים המיוצרים במעבדה באופן מיוחד. כאשר היהלומים מתחככים במהירות גבוהה בקיר הבטון, הבטון מנוסר ונחתך ומנוסר בנקודת המגע.

מענה מקצועי ואיכותי למגוון צרכי הבנייה והשיפוץ

חברת היהלום מתמחה במתן כל השירותים הנדרשים לפעולת הריסה בהם: קידוח בטון ביהלום, ניסור בטון ביהלום, הריסת מבנים ועוד מגוון רחב של שירותים. כל פרויקט בנייה כולל בשלב כלשהו ביצוע עבודת הריסה, בין אם מדובר בצורך לחתוך קירות בטון, לבצע קידוחים לניקוז ועוד. צוות המומחים שלנו מתמחה במתן מענה מקצועי ואיכותי לכל השירותים הללו ועמוד לרשותכם בזמינות מלאה לביצוע פרויקטים שונים בתחום הבנייה והשיפוצים על הצד הטוב ביותר, באחריות וביחס אישי.

בשיתוף היהלום ניסור בטון
  • עוד באותו נושא:
  • קירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully