וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף בסנוקר כובש את רפואת השיניים

בשיתוף ד"ר ג'אד רבחי

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 15:29

ברשת מרפאות השיניים של ד"ר ג'אד רבחי (אלוף בסנוקר בשעות הפנאי) עושים טיפול כולל לפה ולשיניים וכשהפה והחניכיים בריאים יוצרים את החיוך ההוליוודי המושלם ששווה מיליון דולר, במחיר שמתאים לכל כיס

מקצועיות בלתי מתפשרת. ד"ר ג'אד רבחי. יח"צ,
מקצועיות בלתי מתפשרת. ד"ר ג'אד רבחי/יח"צ

ד"ר ג'אד רבחי (חרזאללה) הוא רופא שיניים מוכשר ונמרץ, שדואג לחיוך הזוהר של הלקוחות שלו בפרט ולבריאות הפה והשן שלהם בכלל. במרפאות שהוא מנהל מבצעים את כל הטיפולים הנדרשים לבריאות הפה: הטיפול המשמר שכולנו מכירים שכולל סתימות, עקירות, טיפול שורש וכיו"ב וטיפול פרוטטי שכולל שיקום הפה על ידי כתרים, גשרים, ציפויי חרסינה (למינייט) ועוד.

מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת, היחס האישי ומגוון ההתמחויות של הרופאים במרפאות של ד"ר ג'אד רבחי - כל טיפולי השיניים הם בעלויות סבירות ותחרותיות, וזה נותן לרשת יתרון יחסי גדול בשוק הישראלי של רפואת השיניים, שבו משתוללים המחירים. השילוב של טיפול באיכות הגבוהה ביותר, עם מחיר שמתאים לכל כיס - הוא שילוב מנצח.

ד"ר ג'אד רבחי עם מטופלים צעירים. יח"צ,
ד"ר ג'אד רבחי עם מטופלים צעירים/יח"צ

מה שהופך את ד"ר ג'אד רבחי מרופא שיניים טוב לרופא שיניים מצוין וגם למנהל מחונן של הרשת, זה הדיוק החריג שלו וגם היותו רופא שיניים ממשפחה של רופאי שיניים. עוד בהיותו ילד, היה ברור לכולם שגם ג'אד יתמקד בתחום רפואת השיניים. אבל, יש משהו שלא צפו במשפחה וזה שג'אד לא יהפוך רק לרופא שיניים רגיל. הוא לא רק הפך לדוקטור - יש לו עוד תארים. ג'אד רבחי הוא גם אלוף בתחום מפתיע: הסנוקר (ביליארד), וזה חידד אצלו את החושים באופן מיוחד והיה גם בין הגורמים ששיפרו את הדיוק שלו כרופא שיניים ובניתוחי חניכיים.

שוחחנו עם ד"ר ג'אד רבחי על ציפויי השיניים 'למינייט' והחיוך המדהים שהם מייצרים, על הרשת שהוא מנהל בתחום רפואת השיניים ועל התחביב המיוחד שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מה עושה אותך דייקן יותר מאחרים?

"יש לי עין חדה מאוד. אני מתמקד בכל פרמטר ורואה כל בעיה. אני שילוב של פדנט ודייקן ולכן אני מגיע לתוצאות מעולות. אולי, העובדה שאני אלוף בסנוקר (ביליארד), חידדה לי את החושים באופן מיוחד."

סנוקר?

"כן.. יש לי תארים בסנוקר ולקחתי כמה אליפויות. לסרטונים שלי משחק סנוקר היו סביב המאה אלף צפיות. כרגע, אני מתחרה רק בישראל, כי אני רוב הזמן סביב העבודה שלי כרופא שיניים ובניהול רשת המרפאות. אבל, בעתיד אני מניח שאתמודד גם באליפויות סנוקר בינלאומיות."

אלוף סנוקר בשעות הפנאי. ד"ר ג'אד רבחי. יח"צ,
אלוף סנוקר בשעות הפנאי. ד"ר ג'אד רבחי/יח"צ

ובאיזה תחום אתה עוסק ברפואת שיניים?

"למדתי את התחום באוניברסיטה אמריקאית. אני מתמקד באסתטיקה של השיניים בכלל ובציפויי חרסינה למינייט בפרט. הלקוחות שמגיעים אליי לטיפול הזה, יוצאים תמיד עם חיוך הוליוודי רחב. ציפויי למינייט של שיניים התחילו בארצות הברית עם טרנד שהפך למאוד פופולרי אצל כוכבי הוליווד: זמרים, כוכבי רשת, שחקנים. היום כל המפורסמים עושים את זה. זה יפה ונראה לגמרי טבעי."

איך מגיעים לתוצאה הזו?

"לפני שאנחנו מעצבים את החיוך ההוליוודי ("Hollywood smile"), אנחנו משתמשים בתוכנה מיוחדת בשם: Designing DSD- Digital Smile, שמדגימה את התוצאה. אנחנו בודקים את מצב החניכיים. אם צריך, אני מבצע ניתוחי חניכיים ומעצב את החניכיים לחיוך הוליוודי מושלם. זה בעיניי מאוד חשוב ואני בין היחידים בארץ שמתייחסים לעניין הזה. רק כשאני יודע שהפה במצב טוב ומוכן לתהליך - אנחנו עוברים לשלב הבא שהוא הטיפול בשיניים (ציפויי למינייט למשל)."

מה עושים בתהליך הציפוי?

"אנחנו משייפים את השיניים ב- 0.3-0.5 מ"מ ולאחר מכן, מדביקים על השיניים ציפוי מיוחד מחומר שנקראE Max "

איפה ניתן לקבל ממך אבחון, טיפול וחיוך הוליוודי?

"הסניפים שלנו נמצאים בכמה אזורים בארץ: באזור השרון ובאזור המרכז ואנחנו מבצעים שם בין היתר גם ציפויי שיניים. אני עובד עם צוות של רופאי שיניים עם התמחויות בתחומים שונים. יש אצלנו רופא משקם, רופא כירורג להשתלות שיניים, רופא לטיפולי שורש, רופא שיניים לילדים והתחום שלי הוא ניתוחי חניכיים ואסתטיקת שיניים. למרפאות שלנו מגיעים מכל רחבי הארץ מחיפה ועד באר שבע - גם בגלל הטיפול המאוד מקצועי והמדויק וגם משום שהמחירים שלנו מתאימים לכל כיס."

לקביעת פגישה ייעוץ ללא עלות התקשרו לטלפון:
04-6325793

אינסטגרם

אינסטגרם של המרפאה

פייסבוק

בשיתוף ד"ר ג'אד רבחי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully