וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם העיצוב שמעניק לזוגות הצעירים מתנה בלתי נשכחת

בשיתוף DCITY

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 10:27

זוגות מתחתנים שיירכשו מוצרים לבתיהם במתחם DCITY שבירושלים בשווי של 30,000 שקל ומעלה ייזכו בשורת מתנות מפנקות במיוחד בשווי אלפי שקלים. המבצע בתוקף עד ה-3.12.2021

DCITY. יח"צ,
DCITY/יח"צ

מבצע חסר תקדים של מתחם העיצוב DCITY בירושלים יאפשר לזוגות שמתחתנים עד לחודש אפריל לקנות רהיטים, מוצרי אקססוריז ומוצרי חשמל במתחם ולקבל לילה בבית מלון יוקרתי + 2,000 שקל מתנה לקניות במתחם + ארוחה זוגית במסעדת בשרים מיתוס במידה וירהטו את הבית ב-30,000 שקל ומעלה. סקר שביצע המתחם העלה כי מרבית הזוגות שמתחתנים רוכשים מוצרים לבית ביותר מ-60 אלף שקל המממנים מוצרי חשמל וריהוט בסיסי לבית. במתחם מעריכים כי אלפי זוגות שעוברים לדירה חדשה יגיעו לרהט את הבית.

מתחם עיצוב הבית החדש DCITY הודיע על מבצע חסר תקדים לזוגות המתחתנים בקרוב או התחתנו בשנה האחרונה. במסגרת המבצע, זוגות שזקוקים לרהט את הבית ויקנו מוצרים באחת מעשרות החנויות במתחם יקבלו הטבות בשווי אלפי שקלים. המבצע ייארוך חודש אחד בלבד ומימושו כפוף להצגת הזמנה ותעודה מזהה.

מתחם DCITY הוא מתחם עיצוב הבית הגדול ביותר שנראה בישראל וממוקם במרחק מספר דקות מירושלים. עשרות המותגים המובילים לעיצוב הבית פתחו סניפים במתחם והעיצוב המרהיב מוביל מאות אלפי ישראלים מדי חודש לבקר במתחם. במתחם, עשרות אלפי מ"ר של חנויות לעיצוב הבית לצד מתחם מסעדות מרהיב שעוצב בסגנון מלון הוניז'ן בלאס וגאס ובו שמיים מדומים.

לקבלת ההטבה >>

מחנויות רהיטים ועד למטבחים, חדרי ילדים, ריהוט ואקססוריז לבית

מתחם העיצוב החדש בנוי מרחובות אירופאיים מרהיבים ומזכיר את חוויית הקניות בערים המובילות באירופה: העיצוב המרהיב של המתחם והמבחר הגדול ביותר שנראה בישראל במקום אחד, מאפשר לישראלים לרהט את הבית ביום אחד. כמו כן, במתחם מבצעי ענק ועל פי גורמים בשוק מדובר במתחם המשתלם ביותר לרכישת רהיטים לדירה.

אחת החנויות הפופולריות ביותר במתחם היא חנות ענק בשם הומס שנפתחה לאחרונה בגודל עצום של 3,000 מטר שבו ניתן לקנות כל המוצרים לבית החל מסירים, מצעים, דברים בסיסים לבית במחירים הזולים ביותר בעשרות אחוזים מחנויות בארץ. בתוך כשבוע נהרו לחנות הומס מעל 10 אלף לקוחות.

"אנו שמחים להודיע על מבצע שיאפשר לזוגות צעירים לרהט את הדירה וליהנות משלל הטבות ופינוקים שיהפכו את חוויית הקניות שלהם למשתלמת ומהנה". המבצע, ייערך עד לתאריך 3.12.21.

לקבלת ההטבה >>

בשיתוף DCITY
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully