וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן?

בשיתוף וובס

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 14:13

מי שרוצה לקדם את האתר שלו יכול לבחור בקידום ממומן או קידום אורגני. מה ההבדל בתוצאות בין שני המסלולים?

אילוסטרציה. ShutterStock
גוגל/ShutterStock

אומנם הטענה הרווחת היא כי "אין ארוחות חינם" וכי לא מקבלים שום דבר בחיים ללא תמורה כספית - אבל לפעמים יש הפתעות בחיים. נסייג את אמירתנו ונבהיר כי מדובר ב"כמעט חינם". הקידום האורגני יכול להיות כמעט בחינם, אבל כדאי לשכור את שירותיה של חברה לקידום אורגני, על מנת שתכוון אתכם לקידום אורגני בגוגל - וזה יעלה לכם כסף. אתם יכולים לנסות לקדם את האתר העסקי שלכם בעצמכם, כמובן, אבל האם אתם בטוחים שאתם יודעים את כל כללי ה- SEO? האם ניחנתם בכישרון כתיבה יצירתי ויש לכם באמת את היכולת הוורבלית להתחיל ולכתוב, כמו גם להעלות לאתר, עשרות מאמרים מדי חודש?

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? סיוע בעיצוב זהות המותג

לפני שנגיע לשאלה החשובה - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? נקדים ונאמר כי הוא יסייע לכם לעצב את זהות המותג שלכם. בעזרת פרופילים של חברה בתוך הרשתות החברתיות, כמו למשל פייסבוק, אתם עשויים לבטא חלק ניכר מן המותג שלכם. אתם קובעים את התקציב, ובשונה מקידום ממומן, אתם לא צריכים לשלם בכל פעם שמישהו הקליק על המודעה שלכם. ככל שתעלו יותר עצות אפקטיביות או פוסטים שנונים כך קהל היעד שלכם יתחיל לשייך לכם תכונות טובות יותר, ויתחיל לעקוב אחריכם, מתוך צמא לשמוע את מוצא פיכם.

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? חוסכים הרבה יותר בהוצאות כספיות

כששואלים - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? אי אפשר להתעלם מההוצאה הכספית. באופן תיאורטי, הקפדה על קידום אורגני בגוגל וברשתות החברתיות לא תעלה לכם בכלל כסף, או ממש מעט. ההוצאות הכספיות שאולי כן יהיו לכם קשורות לעבודות אינטראקציה עם הקהילה שלכם, כמו גם עם יצירת תכנים נכונה. אתם יכולים לפנות בבקשה לפרילנסרים, שמקצועיותם מוכחת, ולמזער את ההוצאות הכספיות באופן ניכר. מאידך, אם תפרסמו בקידום ממומן, כל עוד המודעה שלכם "באוויר", תצטרכו להוציא הון תועפות, וזה לא משנה אם הגדרתם את מסגרת התקציב מבעוד מועד, על כל הקלקה, כאמור לעיל, יש לשלם, והן מצטברות בסיכומו של דבר לסכומי עתק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? יצירת אינטראקציה עם קהל היעד

על השאלה רבת המשמעות - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? נשמח לענות. קודם כל, הקידום האורגני מסייע ביצירת אינטראקציה עם קהל היעד שלכם, בעוד שהקידום הממומן פונה לכולם. גוגל והרשתות החברתיות מהווים פלטפורמה נהדרת לאינטראקציה באופן תמידי עם קהל היעד, תוך כדי אספקת שירותים. אם הקידום האורגני שלכם יצלח, תספקו לגולשים מקום פורמלי ונגיש לפרסום שאלות, בעיות ותלונות, כמו גם קומפלימנטים. אם תצלחו את המשימה להיענות למרבית בקשות וטענות קהל היעד שלכם, תקבלו החזר משמעותי על ההשקעה שלכם בקידום אורגני.

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? קבלת קליקים רבה יותר

מזמן כבר הוכח כי הקידום האורגני עדיף על הקידום הממומן בפער גדול. ולשאלה הרת הגורל - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? נשיב בוודאות, כי תוצאות חיפוש של קידום ממומן מניבות הרבה פחות קליקים מתוצאות של קידום אורגני. לפי דברי גורמים המבינים בתחום, ניתן לשער כי הישראלים כבר הבינו את "הבלוף" של הקידום הממומן. הם הבינו שאותם בעלי עסקים בעצם קונים את המקום שלהם בעמוד הראשון, בתחילת העמוד. זה גורם לגולשים לא להתייחס ברצינות למודעות הממומנות ולהמשיך לתוצאות נמוכות יותר בעמוד. מאידך, הישראלים מאמינים יותר לאתרים שנמצאים קצת אחרי המודעות הממומנות. הם משערים בנפשם, כי אם בעל העסק הספציפי הצליח להגיע למקומות הראשונים רק ממה שיש לו להציע, כנראה שיש דברים בגו. כנראה שהוא באמת אטרקטיבי, ושווה לפחות להיכנס לכמה שניות לאתר שלו ולהתרשם.

במחקר שנערך בנושא בשנת 2019, חברה הייתה מעוניינת לבחון עד כמה הקידום האורגני יותר אפקטיבי מהקידום הממומן בגוגל. ממצאי החברה העידו כי יותר משבעים אחוז מהקלקות הגולשים הלכו לכיוון של קידום אורגני שבעמוד הראשון של מנוע החיפוש גוגל. בעוד שרק כחמישה עשר אחוז מן הגולשים או שביצעו חיפוש אחר, או שוויתרו על החיפוש שלהם, או לחלופין לחצו על אחת מן התוצאות הממומנות.

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? שיפור התדמית

על השאלה החד משמעית - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? נענה גם באופן חד משמעי, שאינו משתמע לשתי פנים. להבדיל מקידום ממומן, הקידום האורגני בונה מוניטין ויכול לשפר את התדמית של בית העסק. הקידום האורגני עשוי לסייע לכם למתג את בית העסק שלכם, וליצור בשבילכם מוניטין ללא רבב, שיעשה רושם מרבי על לקוחות פוטנציאליים.

מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? קבלת לידים טובים יותר

בהקשר לשאלה - מה היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן? לא נחטא אם נגיד כי לעומת קידום ממומן, הלידים של הקידום האורגני הרבה יותר איכותיים. ולמי שעדיין לא יודע מה זה לידים, נסביר. הליד הוא למעשה פניה מאת לקוח פוטנציאלי. לצורך ההמחשה, נפריד בין לידים אורגניים, שהינם בעצם פניה מקהל יעד שהגיע אליכם בצורה טבעית, לבין לידים ששייכים לקידום הממומן, דהיינו בתשלום. נניח שיש לכם מסעדה ואתם מייצרים קמפיין פרסומי שמטרגט אותה. פרסום ממומן יציג את המודעה, עליה שילמתם מראש, בשביל גולשים שרוצים משהו, מבלי שהם ממש חיפשו את הדבר הספציפי הזה, הווה אומר - פסיביות לשמה. כפועל יוצא, הלקוחות הפוטנציאליים אינם בהכרח רוצים או צריכים את מה שיש לכם להציע להם. יתכן שתחשבו שמדובר על פרסום אפקטיבי, אך זה שאנשים אוהבים ללכת למסעדות, לא אומר שהם רוצים כל מסעדה בכל הארץ. סיווג באמצעות עיר וסוג המסעדה היה הרבה יותר נכון במקרה הזה. מאידך, לידים אורגניים הם בעצם פנייה מקהל היעד שתר אחרי המקום למסעדה המסוימת בצורה אקטיבית.

בשיתוף וובס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully