וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את תכנית טיפולים MAKESURE

בשיתוף ד"ר מוני פרידמן

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 16:23

עוד אימון בחדר הכושר, עוד תרגיל אחד, להוריד עוד משהו קטן מהתפריט או לנסות עוד קרם מומלץ... אין לזה סוף! אם אתם בעלי משקל תקין ומעוניינים להיראות הכי טוב שאתם יכולים ומוכנים להשקיע בשביל זה - יש לנו תכנית טיפולים חדשנית בשבילכם - MAKESURE

MAKESURE. גלקסי טכנולוגיה רפואית,
MAKESURE/גלקסי טכנולוגיה רפואית

תכנית MAKESURE היא לא עוד דיאטה או טיפול. היא תהליך הוליסטי שנבנה עבורכם על פי המטרות שאתם מציבים, בליווי אישי של רופא ויועצת, עד שתשיגו את המטרה. MAKESURE לא רק מביאה אתכם לתוצאות הרצויות, אלא משמרת אותן לאורך זמן. מכיוון שלא מדובר בדיאטת כסאח או טיפול נקודתי אלא בתהליך ארוך ויסודי שמטפל בהיבטים שונים בגוף - השינויים שאותם תשיגו בסיום התהליך צפויים להישמר לאורך זמן, חלקם אפילו לצמיתות.

מה מבדיל את תכנית MAKESURE מטיפולים ומוצרים אחרים שמציעים עיצוב וחיטוב?

ראשית, במרפאה שלנו עובדים עם המכשור הכי מתקדם בתחום, ובבלעדיות בישראל. המכשור הוא ייעודי לכל סוג טיפול - מיצוק העור והעלמת צלוליט, המסת שומן וחיזוק וחיטוב השריר.

שנית, לא מדובר בטיפול חד פעמי בשיטת "שגר ושכח"... כבר בתחילת התהליך אנו מגדירים ביחד אתכם את המטרות שלכם בסיום התהליך, על מה חשוב לכם לעבוד, למה אתם מסוגלים ולמה לא. ביחד אנו תופרים את חבילת הטיפולים המתאימה במיוחד עבורכם ונמצאים שם כדי ללוות אתכם לכל אורך התהליך בטלפון, בפגישות תקופתיות ואפילו בוואטסאפ אישי.

שלישית, התהליך כולו מלווה באופן אישי ע"י ד"ר מוני פרידמן - מומחה בכירורגיה, רופא בכיר בבית החולים אסף הרופא ובעלים של מרפאת אסתטיקה מובילה ברמת אביב.

MAKESURE. גלקסי טכנולוגיה רפואית,
MAKESURE/גלקסי טכנולוגיה רפואית

מה כוללת תכנית MAKESURE לעיצוב הגוף?

תכנית MAKESURE מורכבת משלושה טיפולים במכשור חדשני אצלנו במרפאה ברמת אביב, בטיפים לתזונה בריאה ובתרגילי כושר ייעודיים לאזורים בגוף בהם אתם מעוניינים לייצר שינוי.

StimSure - מכשיר שעובד על השרירים, מחזק ומחטב. הפעולה שמכשיר ה-STIMSURE מבצע מדמה את העבודה על השריר בחדר הכושר, אבל באופן מוגבר. טיפול אחד של כחצי שעה מדמה 800 כפיפות בטן או 900 סקוואטים! היקפים שקשה מאוד להגיע אליהם באימונים בחדר הכושר. המכשיר עובד בשיטה שלקוחה מעולם הפיזיותרפיה ומנוסה על ידי ספורטאים ברחבי העולם שמעוניינים להעלות את רמת הביצועים שלהם. בעזרת גירוי חשמלי של השרירים העצביים השרירים מתכווצים כ-24,000 פעמים תוך 20-30 דקות, כך שטיפול באזור מסוים בגוף נותן זריקת מרץ משמעותית לאימון הרגיל שאתם עושים, מחזק את השרירים ומעלה את מסת השריר.

הטיפול ב-STIMSURE מתאים במיוחד לאזור הישבן, הבטן והרגליים, ומתאים אפילו לכיווץ ועבודה על שרירי רצפת האגן.

TEMPSURE - טיפול מהיר ולא פולשני למיצוק העור. הטיפול מחדש את תאי האלסטין והקולגן באמצעות גלי רדיו (RF). הקולגן והאלסטין אחראים למראה הגמיש והצעיר של העור ולעתים קרובות כבר לאחר טיפול אחד, שאורך מס' דקות, ניתן לראות את השינוי: העור הופך מוצק, חלק וזוהר יותר והתוצאות נשמרות לאורך זמן. הטיפול מהווה חלופה מהירה ובטוחה יותר מניתוחים כגון ניתוח למתיחת הפנים או הבטן. בנוסף, מהווה תחליף חד פעמי לשימוש בחומצות וטיפולי פנים חוזרים ונשנים. ניתן למצק את העור בפנים, בבטן, בישבן ובירכיים וגם בכפות הידיים, זרועות ומרפקים.

SCULPSURE - טיפול חדשני להמסת שומן באמצעות לייזר. כמעט לכולנו יש מצבורי שומן קטנים ועקשניים שמפריעים לנו ולא "עוזבים" למרות דיאטות ופעילות גופנית. עודף שומן בסנטר, כפל עקשן בבטן התחתונה או שומן עיקש בצדי המותניים - קשה מאוד להיפטר מהם. טיפול באמצעות מכשיר SCULPSURE הוא טיפול נקודתי, מהיר ויעיל שמפרק את תאי השומן באזור הנבחר באמצעות לייזר. תאי השומן שיתמוססו יעזבו את הגוף בתוך מספר שבועות דרך מערכת הלימפה. את התוצאות המיטביות ניתן לראות בתוך 12 שבועות, והן לצמיתות.

כאשר אתם מבצעים את שלושת הטיפולים במקביל, אתם עושים את המקסימום על מנת להבטיח שהגוף ייראה כמו שאתם חולמים מכל הבחינות - חטוב, חזק, עם עור זוהר ומראה בריא ושיישאר כך לאורך זמן. הטיפולים במרפאה שלנו מלווים אישית ע"י רופא כירורג ויועצת ואנחנו עושים את המקסימום כדי שתגיעו לתוצאות שאתם רוצים. אנחנו שולחים לכם תרגילי כושר ייעודיים לאזורים בגוף עליהם אתם עובדים, ממליצים לכם על תפריט ונותנים לכם מס' וואטסאפ ישיר להתכתבות בכל עניין, בנוסף כמובן לפגישות בהן נמדוד את ההיקפים שלכם ונעקוב אחר התקדמות התכנית.

MAKESURE. גלקסי טכנולוגיה רפואית,
MAKESURE/גלקסי טכנולוגיה רפואית

קצת על ד"ר מוני פרידמן

ד"ר מוני פרידמן, מומחה בכירורגיה כללית, לשעבר רופא בכיר במכון לרפואה היפרבארית בבית החולים אסף הרופא, מאמין בביצוע טיפולים שיעניקו למטופל\ת את הפתרון האופטימלי למה שמטריד אותם ולעשות זאת באמצעות הציוד הכי טוב ועם חיוך. המטופלים שלנו חוזרים לד"ר פרידמן בגלל היחס האישי שלו ושל הצוות, המקצועיות והתוצאות.

מעוניינים בפרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בשיתוף ד"ר מוני פרידמן
  • עוד באותו נושא:
  • חיטוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully