וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלמיטינג: הדרך שלכם למילוי היומן בפגישות עסקיות לפני סוף השנה

בשיתוף Wecall

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 10:12

מקבלים הרבה לידים אבל אין לכם זמן לחזור לכולם? קורסים תחת הצורך לעסוק בתיאום פגישות עם לקוחות? חברת Wecall תעשה זאת בשבילכם ותעזור לכם למקסם את ביצועי העסק

אילוסטרציה. ShutterStock
מתאם פגישות/ShutterStock

שנת 2021 מתקרבת לסיומה ואתם רוצים לסיים אותה ברווחיות הגבוהה ביותר שניתן, מצד אחד לגייס כמה שיותר לקוחות ומצד שני להראות כמה שיותר הוצאות. הגיע הזמן להפסיק לשבור את הראש בנושאי גיוס כוח אדם שלא מתאים או עוזב אחרי יומיים שלושה. נמאס לך מכוח אדם לא מקצועי שלא עומד ביעדים, אתה מפיל על המזכירה משימות להשגת לקוחות שלא תואמות את היכולות שלה ורק מדכאות אותה? שובר את הראש מהיכן להשיג מאגר לקוחות?

תיאום פגישות מכירה במיקור־חוץ הוא התשובה.

עכשיו זה הזמן לבחון את הנושא ולהפנות חלק מהרווחים לבחינת האופציה הזו: חברות המעוניינות להתייעל משלבות מיקור־חוץ כחלק מכוח העבודה בעסק. כמו שאתם לא מעצבים לבד את כרטיסי הביקור של העסק, ולא בונים את אתר האינטרנט בעצמכם, כך גם אין סיבה שאתם תשקיעו בשיחות טלפוניות ללידים, כדי לקבוע פגישות מכירה. טלפנים מנוסים העובדים בחברת טלמרקטינג מקצועית יכולים לעשות זאת עבורכם.

תוך שבוע, אתם יכולים למלא את היומן בפגישות עבודה איכותיות ולהתחיל לממש את הפוטנציאל העצום של העסק שלכם. רק דמיינו כמה מכירות ניתן לבצע אם יש לכם שלוש או ארבע פגישות עם לקוחות חדשים ביום.

פגישות זום ופגישות פרונטליות

אחד מהיתרונות הבולטים של השנה הזו היא ההכרה ביכולתן של פגישות וירטואליות לחסוך עלויות. במקום להיתקע בפקקים ולבזבז זמן יקר ודלק בדרך ללקוח, אתם יכולים לקבוע פגישת זום מקצועית ולהקליטה. בפגישה זו תוכלו להציג את יתרונות החברה, לדון עם הלקוח על הצרכים שלו, ולהתאים לו את הצעת המחיר הטובה ביותר. את הפגישות הללו הטלפנים יכולים לקבוע עבורכם, ולמלא את היומן ללא הפסקות כלל. אם לא נוסעים לפגישה, אפשר לתאם יותר פגישות כל יום.

אם תרצו, כמובן, ניתן גם לתאם פגישות פרונטליות עם לקוחות גדולים. אם אתם מוכרים מוצרים בסיטונאות או מבצעים עסקאות בהיקף גדול תרצו שהלקוח יכיר אתכם. ניתן כמובן לשלב פגישות פרונטליות בתוך היום שלכם, תוך שמירה קפדנית על הלו"ז שהועבר לטלפן. למשל, אם אתם פנויים רק בימי חמישי ושני בבוקר לפגישות פרונטליות, שתפו את היומן עם הטלפן שלכם והוא יתאם את הפגישות בהתאם לרצונכם.

אל תפספסו אף ליד

אחד מהקשיים שחברות רבות מדווחות עליהם בשנים האחרונות הוא קבלת כמות פניות גדולה מפרסום מקוון, ללא יכולת להתקשר ולטפל בכל הלידים בזמן ולבצע תיאום פגישות. ידוע, כי אם לא מתקשרים ללקוח מתעניין באותו יום או ביום שאחרי, הוא פונה למתחרים או מתקרר ואינו זקוק לשירות, וכך אתם עשויים להחמיצו.

למרבה המזל, כאשר משתמשים במיקור־חוץ אינכם מוגבלים במספר הטלפנים שיכולים להתקשר ללידים. אתם יכולים להפעיל שלושה או ארבעה טלפנים במקביל, שיחזרו לכל הלקוחות שהגיעו מהקמפיין המקוון, יתאמו עבורכם פגישות וימקסמו את ההחזר על ההשקעה בפרסום. כך לא תפספסו אפילו לקוח אחד רק בגלל מחסור בזמן.

מלבד זאת, אתם יכולים גם ליזום פניות ללקוחות עסקיים חדשים או ולקוחות שרכשו מכם בעבר, ולספר להם על יתרונות העבודה עימכם, מוצרים ושירותים חדשים או הטבות נוספות. שיחות אלה יכולות להוביל לפגישות מכירה ללקוחות שיחזרו לרכוש מכם שוב ושוב לאורך השנים הבאות.

לסיכום, אם אתם עדיין נלחמים לחזור לכל הלידים בעצמכם, וחוששים לבצע שיחות קרות ללקוחות עסקיים פוטנציאליים, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש בעסק. שכרו חברה מקצועית המתמחה בתיאום פגישות, שיכולה למקסם את תקציב הפרסום שלכם ולהעלות משמעותית את יחס ההמרה של ליד - ללקוח.

חברת WeCall מציעה שירותי טלמרקטינג/ תיאום פגישות המבוצע על ידי טלפנים מקצועיים ומנוסים. התקשרו עוד היום למספר 8335* וגלו כיצד גם העסק שלכם יכול לנסוק לגבהים שלא הכרתם עוד לפני סוף השנה!

בשיתוף Wecall
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully