וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שיירכז לכם את כל הצעות העבודה במקום אחד

בשיתוף MPLOY

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 10:49

שוק חיפוש העבודה של היום דינמי יותר מתמיד. אתר MPLOY מרכז לכם בנוחות את כל המשרות מרחבי האינטרנט - כולל מרשתות חברתיות ועוזר לכם למצוא את המשרה המתאימה לכם בדיוק

חיפוש עבודה אונליין. ShutterStock
חיפוש עבודה/ShutterStock

שוק העבודה השתנה בצורה מהותית מאוד בשנים האחרונות והפך להרבה יותר דינמי. אם בעבר אנשים היו נשארים באותו מקום עבודה למשך הרבה שנים, וכלל לא חושבים לשדרג את עצמם, לעבור מקום או להתרענן במקום עבודה חדש, הרי שכיום, יש חיפוש מתמיד אחרי מקום יותר טוב, שכולל שכר טוב יותר ותנאים איכותיים יותר. אנשים לא תמיד מוצאים את עצמם ובמיוחד לאחר הקורונה, נראה שהשוק נכנס למעצור מסוים, שלאט לאט הולך ומשתחרר.

נושא חיפוש העבודה היה מאז ומתמיד רלוונטי, אך בשנים האחרונות הפך להרבה יותר חשוב ומהותי. יש כיום המון דרכים לחפש עבודה ולהצליח להתמקד במקומות האיכותיים יותר, ובכך להצליח להתפקס ולסנן את מה שלא חשוב.

ממוקד ואיכותי יותר

חיפוש עבודה כיום הוא שונה וצריך להיות ממוקד יותר, לאור השפע הגדול והנישות השונות. בגלל שיש הצעות עבודה בכל כך הרבה מקומות ברשת, צריך לעשות סדר, וזה בדיוק מה שעושים באתר MPLOY. האתר מרכז אלפי משרות מהרשת, כולל מהמדיה החברתית והרשתות השונות, ומקבץ אותן למקום אחד. התוכן לא סתם נמצא ברשת, אלא מתעדכן בכל שלוש שעות, כאשר אפשר לראות עוד ועוד משרות, וגם להימנע ממשרות שאינן רלוונטיות יותר. אחד היתרונות הגדולים של MPLOY זה הסוכן החכם. הסוכן החכם מאפשר לכם לסמן את ההעדפות הבולטות שלכם בנוגע למשרה, כולל מיקום, תפקיד ותחומי עניין, ולקבל את המודעות הרלוונטיות היישר למייל.

התנאים הם חשובים

אופציה מעניינת נוספת היא זו שמאפשרת לחפש משרות קרובות לבית. בין אם מדובר במשרות זמניות או פרויקטים חד פעמיים, ועד משרות מלאות, שנמצאות ממש מתחת לאף שלכם. החיפוש הוא לגמרי חינמי והחידוש הוא, שבניגוד לעבר יש הרבה יותר משרות בהן ניתן לעבוד מהבית. עבודה מהבית נחשבה למותרות בלתי נתפסת עד לפני מגפת הקורונה, אך כיום יש הרבה מאוד מעסיקים שהבינו את היתרונות של עבודה מהבית עבור העובדים שלהם. כך, הם לא צריכים לבזבז כסף על משרד וציוד, ולגרום לאנשים לבזבז הרבה זמן בפקקים. הם פשוט קמים בבוקר, פותחים את המחשב, ומתחילים לעבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לחסוך זמן ותסכול

חיפוש עבודה ממוקד מאפשר לאנשים לחסוך זמן ולמצוא בדיוק את מה שהם מחפשים. יש לאנשים כיום הרבה דרישות ואילוצים שמאלצים אותם להתאים את המשרה אליהם. יש אנשים שלא יכולים או לא רוצים לנסוע רחוק, אחרים שצריכים להוציא את הילדים מוקדם מהגן, או אנשים שמחפשים אחר פרויקטים קצרי מועד מאשר עבודות במשרה מלאה.

אופי העבודה במקומות שונים הוא שונה, וההתאמה היא קריטית, עוד לפני שמתחילים לדבר על התוכן והשכר. המטרה היא למצוא תנאים טובים, לא פחות מאשר שכר טוב, שכן יש לזה משמעות גדולה, לבטח עבור הורים לילדים. מודעות דרושים כיום הן הרבה יותר ספציפיות, וצריך לדעת לעבוד סביב זה, ולנצל את הנושא לטובתכם. ב-MPLOY מייצרים את האפשרות לסנן את האופציות הטובות ביותר עבורכם.

מגוון עצום של עבודות

ב-MPLOY תמצאו מגוון עצום של עבודות מכל הסוגים, כולל עבודות אדמיניסטרציה לצד עבודות בעולם של שליחים או נהגים מקצועיים. כמובן שבתוך העולם של מכירות יש הרבה מאוד אופציה, שכן כמעט כל עסק צריך סוכן מכירות טוב שיעזור לו להגיע להרבה יותר לקוחות. העבודות המבוקשות ביותר מגיעות מז'אנר של תוכנה ותכנות, שכן מדובר בתחום מבוקש עם שכר גבוה במיוחד. ב-MPLOY תוכלו למצוא הכל מהכל, וליהנות משירות איכותי לאנשים שנמצאים במצב בו הם רוצים או צריכים למצוא עבודה בדחיפות.

בשיתוף MPLOY
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully