וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גיבוי העסק שלכם באמת יעיל מפני מתקפת הסייבר הבאה?

בשיתוף טרהסייף

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 12:44

גיבוי מנוהל למידע הארגוני שלכם הוא הכרחי וחשוב בעידן מתקפות הסייבר. לגיבוי הענן של טרהסייף מספר יתרונות שהופכים אותו לגיבוי המוצלח ביותר כיום. "שיא הקדמה והטכנולוגיה בתחום של גיבוי ענן מנוהל באחריות". בעזרת גיבוי ענן טרהסייף תהיו מוגנים במאה אחוז!

מחשוב ענן. ShutterStock
גיבוי ענן/ShutterStock

גניבת נתונים עסקיים ונתוני לקוחות לצרכים זדוניים בחברות וארגונים היא דבר חמור מאוד ומדאיג! לאחרונה ראינו זאת בתקיפת הסייבר האיראנית, שפגעה במספר ארגונים גדולים במשק הישראלי. לארגונים אלו היו גיבויים למידע שלהם, אך האם הם ידעו בוודאות שהגיבוי שלהם תקין ועובד? ארגונים רבים מגלים בזמן אמת כי הגיבוי שלהם אינו מגובה בכל שעות היממה והמחיר שהם משלמים על כך הוא כבד.

בכתבה הבאה תוכלו להבין מהו גיבוי ענן מנוהל עם אחריות, במה הוא שונה מגיבויים אחרים המוצעים בשוק ולמה גיבוי הענן של טרהסייף (TerraSafe) הוא הגיבוי שישמור לכם על המידע בצורה הטובה ביותר.

גיבוי מנוהל באחריות, גיבוי הענן הטוב בישראל

לגיבוי הענן של טרהסייף מספר יתרונות שהופכים אותו לגיבוי המוצלח ביותר כיום:

● הגיבוי הוא חיצוני ומאפשר לכם להמשיך לעבוד בזמן שמומחי החברה שומרים על המידע בשגרה ומשחזרים אותו בעת ניסיונות פריצה.

● הגיבוי מוצפן, מאובטח ומוגן על ידי אלגוריתם חזק שנעשו עליו בדיקות חוזרות ונשנות טרם כניסתו לשוק.

● על הגיבוי מתבצעות בדיקות יומיות באמצעות תוכנה שיודעת להתריע על ליקויים במערכת בזמן אמת.

● לחברה צוות טכנאים שערוכים לפתרון בעיות בכל שעות היממה ואתם יכולים לקבל מענה מיידי.

● לחברה חוות שרתים גדולות וחזקות בארץ ובחו"ל.

טכנולוגיית גיבוי הענן המתקדמת בישראל

חברת Terrasafe מביאה כיום את שיא הקדמה והטכנולוגיה בתחום של גיבוי ענן מנוהל באחריות עבור חברות וארגונים. לחברה ניסיון של 13 שנים בתחום אבטחת מידע ותחת אחריותה נמצאות כיום החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי כמו: "מי שמש", "ההסתדרות הרפואית בישראל", "סלקום", "נטוויז'ן" ועוד.

הגיבוי של חברת טרהסייף מתבסס על טכנולוגיית ענן המנוהלת על ידי מומחי החברה לאורך כל היממה. לחברה טכנאים מומחים שנותנים מענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע והם מבצעים מעקב על שמירת המידע וטיפול במידע שאבד מרחוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מי בודק כיום את הגיבויים שלכם?

ארגונים, חברות ועסקים דואגים לגבות את המידע שלהם בצורות שונות ובדרך כלל הם לא יודעים איך מתנהל הגיבוי והאם בזמן אמת הנתונים שלהם שמורים ומוגנים. רוב החברות מגנות על נתוני החברה באמצעות ספקי גיבוי המאפשרים להם גיבוי המידע בחוות שרתים, אך הם לא נותנים להם גיבוי באחריות מלאה, תמיד יהיה קיים מרכיב שבו הם יצטרכו לוודא את הגיבויים שלהם בעצמם.

גיבוי נתונים בחברות, ארגונים וגם עסקים הוא הכרחי, גם עבור מקרים חמורים של גורמים עוינים וגם כאשר מדובר במידע שאבד בטעות עקב מחיקה, תקלות חומרה, וירוסים ואפילו נזקים של שריפה או הצפה שפגעו במחשבים. בשורה התחתונה, כל עסק חייב שיהיו לו גיבויים כדי להמשיך את עבודתו באופן תקין ולדאוג למידע הרגיש!

כיום לרוב החברות קיים גיבוי ענן שלא מספק עבורם עותקי גיבוי לנתונים ולמידע, לא מספק בדיקות יומיות באופן אוטומטי ופעולת הבדיקה תלויה בחברה עצמה. כמו כן, ברוב החברות אין שרתים מספיק חזקים.

כדי לשמור את המידע שלכם בצורה הטובה ביותר, אתם זקוקים לגיבוי בחוות שרתים גדולות וחזקות בארץ ובחו"ל ועם מערך RAID יעיל ואיכותי. כיום טרהסייף היא החברה החזקה ביותר בתחום של גיבוי נתונים על גבי ענן והיא גם החברה היחידה שמבטיחה לכם הגנה על המידע שלכם עם אחריות ובדיקות קבועות באופן יומי.

לשמירת המידע שלכם באמצעות גיבוי הענן של "טרהסייף", המנוהל באחריות, לחצו כאן:

בשיתוף טרהסייף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully