וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעשות עם המכונית הישנה? שאלנו את שלמה ביל

בשיתוף שלמה ביל

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 10:27

הרכב עבר טוטאל לוס? שוכב לצד המדרכה וצובר אבק ודוחות? כנראה שהגיע הזמן להיפרד ממנו. שלמה ביל קונה רכבים לפירוק - כולל הובלה מבית הלקוח

גריטת רכב ישן. ShutterStock
רכבים לפירוק/ShutterStock

רבים מאיתנו מכירים את האנשים האלה המחוברים למכונית שלהם קצת יותר מדי. אנחנו אומרים להם, "אולי הגיע הזמן להיפרד?", אך הם בשלהם. הם טרם הבינו שהמכונית עשתה את שלה, המכונית יכולה ללכת. הם טרם הגיעו לשלב בו הם מבינים למה לשחרר, ומה לעשות עם המכונית, אם הם באמת ישחררו. וכן, זה נוגע לשלל סוגי המכוניות - אלו שחוו תאונה, וכעת אינן בשימוש או פשוט מוגדרות כטוטאל לוס. אלו הישנות במיוחד, ואולי יושבות לצד הכביש ללא טסט, ואולי אפילו ללא מנוע תקין. למעשה, ייתכן שהן פשוט לא כשירות לנסיעה מכל סיבה שלא תהיה.

וכמובן, גרוטאות. אך האנשים שמחזיקים אותן קרוב ללב, לא יחשבו עליהן כגרוטאות. הן לא ייחשבו כחתיכת אשפה לא רלוונטית, אלא כדבר מה יקר ובעל ערך. ועם זאת, אם מדובר ברכבים שפשוט יושבים בחנייה, מעלים אבק, או פשוט כאלה שננטשו בצידי הדרך או פשוט ברחוב, בלי שניתן יהיה לעשות איתם דבר מלבד לתפוס מקום חנייה - ייתכן שאפשר פשוט לקרוא להם גרוטאות. וזה בסדר. זה לא מוריד מערכן. גם אם משתמשים בהן כחלל אחסון לצנצנות קפה ותו לא.

הערך שבקניית רכבים לפירוק

ובכן, נניח שאותם אנשים הגיעו להבנה שהגיע הזמן להיפרד מהמכונית הישנה שלהם, והם שוקלים אפשרויות. על מה נוכל להמליץ להם? אחת הדרכים לתת מענה למצב, מציע "שלמה ביל", היא למכור את הרכב לפירוק. ויש לכך יתרונות רבים. ראשית כל, מי שמוכר את הרכב לפירוק, יכול להימנע מעלויות התיקון שיש בגינו - הוא פשוט לא צריך לתקן רכב לא תקין, שלא נוסע ולא עובד מסיבה כלשהי. כך שבמקום לצבור אבק, ואולי גם דו"חות חנייה - שלמה ביל קונה רכבים לפירוק ובכך חוסך לאנשים את הצורך להתעסק עם הרכב החונה שלהם.

יתרון נוסף שמציעה חברת שלמה ביל, הוא עשיית השימוש בחלקיו השונים של הרכב, כל עוד יש לו חלקים לגיטימיים שניתן לעשות בהם שימוש. ובכך בעל הרכב יכול לתרום לאיכות הסביבה, שכן כעת יש חלקים זמינים יותר להפיק מהם מוצרים נוספים. נוסף על כך, קיים יתרון ממשי בהורדת מכונית לא תקינה מהכביש. הן ברמת הזיהום הסביבתי שזו מייצרת כדרך רכיבי צריכת דלק שלא בהכרח מותאמים לעידן החדש, והן ברמת הבטיחות המתאפשרת ברכיבים בטיחותיים ישנים. ומעבר להכל, חברת שלמה ביל תשלם לבעלי המכונית, או הגרוטאה, על המכונית הישנה שלהם, בהתאם למחירון בהיר ושקוף. ולא רק זה, תשאף להגיע לכל מקום בארץ בו המכונית נמצאת, ולאסוף אותה באמצעות גרר מתאים, חזרה למגרש הביתי כדי לפרקה.

עסקת חבילה: שירות גרר וחילוץ שטח

שיחה פשוטה עם צוות חברת שלמה ביל תפיק מספר תובנות על הדרך שבה הם עובדים. מלבד המחירון השקוף והמובנה שתיארנו קודם, כך שכל לקוח פוטנציאלי יכול לזהות מבעוד מועד כמה הוא יכול לקבל עבור מכירת מכוניתו למגרש, קיימים גם שירותי גרר וחילוץ שטח. למעשה, אם אדם תוהה לעצמו איך הוא ימכור לשלמה ביל את מכוניתו, אם זו פשוט אינו זזה, אז הוא יכול להפסיק לתהות. צוות חברת שלמה ביל יגיע עד אליו, עם שירותי גרירה וחילוץ. כמובן, שניתן להזעיק את הצוות גם למקרים שאינם בגדר מכירת מכונית למגרש הביתי שלהם, כמו באם באמת רוצים פשוט לקבל שירותי גרר וחילוץ.

אלא שבמקרה זה, מדובר בחבילת שירות שלמה המאפשרת לאנשים להיפרד מן המכונית הישנה שלהם מבלי לעשות דבר, מלבד לקרוא לצוות החברה ולקבל תשלום על המתנה ששלמה ביל נותנים להם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מגרש רכבים של שלמה ביל: לפירוק, גריטה ומחזור רכבים שעבר זמנם

כך שאם נרצה לסכם את מהות השירותים שחברת שלמה ביל מעניקה, נוכל לזהות מספר מגמות מהותיות:

1. מחזור רכבים לברזל
2. פירוק רכבים עבור החלקים החלופיים שלהם
3. שירותי גרר וחילוץ

"מחזור רכבים לברזל"? כן, גם זה מתאפשר במסגרת העבודה עם חברת שלמה ביל. שכן, במקרים בהם לא ניתן, או לא ראוי או רצוי, להפיק חלקים חלופיים ממכונית נתונה, אפשר פשוט לקחת את כל הרכב לגריטה ולהשתמש בחלקיו הברזליים למחזור עתידי. הדבר יכול לתרום רבות לאיכות הסביבה.

כך שהשאלה היחידה שנותרה היא, מה לעשות עם הרכב הישן? האם לנסות לתקן אותו, או למכור אותו כמות שהוא למוכר פרטי? באם משתלם לתקן אותו, או אפילו למכור אותו - ייתכן שהתשובה היא כן. אך אם עבר זמנו, ואין אפשרות למכור או לא משתלם לתקן, חברת שלמה ביל יכולה לקחת אחריות על הורדתו מהכביש (ומהחנייה), ותגמול הבעלים בסכום ידוע מראש (לאחר הסכמה על פרטי הרכב וערכו בפירוק/גריטה).

בשיתוף שלמה ביל
  • עוד באותו נושא:
  • גרוטאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully