וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי טיפוח שכל אחת חייבת להכיר

בשיתוף Kérastase

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 15:19

בכדי לסגל שגרת טיפוח איכותית ויעילה וליהנות גם מאיכות וגם תוצאה טובה, ישנם מספר מוצרי טיפוח איכותיים ויעלים שחשוב שכל אישה תכיר. להלן חלק קטן מאותם מוצרי טיפוח מומלצים

ערימת איפור. ofra cosmetics usa, ShutterStock
איפור/ShutterStock, ofra cosmetics usa

שמפו סילבר

שמפו סילבר מאפשר לנטרל גוונים צהבהבים - כתומים אשר משתלטים לעיתים על שיער בלונדיני, פלטינה ועל שיער כסוף. השימוש בשמפו יכול להתאים לנשים וגברים בכל הגילאים שיש להם את גוון השיער המתאים.

השמפו מכיל פיגמנט כחול, אפור או סגול וזה מה שמאפשר לו למעשה לבצע את נטרול הגוונים הלא רצויים. מכיוון שכל שמפו סילבר יכול להכיל פיגמנט אחר וכחלק מכך, להתאים לאנשים אחרים, חשוב מאוד לשים דגש על הנושא הזה בהליך בחירת השמפו - כאשר מעבר לכך, ההמלצה היא לבחור בשמפו מבית מותג אשר נחשב לבעל שם ומוניטין בתחום.

מסכות בד לטיפוח העור

בעידן הקורונה, כאשר אנחנו שומעות את צמד המילים "מסכות בד" אנחנו מיד חושבות על אותן המסכות אותן אנו מחויבות לעטות במקומות סגורים. אבל, בעוד שמסכות אלו לא עושות חסד עם עור הפנים, ישנן מסכות בד, שהתפקיד שלהן דווקא הפוך והוא לטפח ולשמור על עור הפנים.

מסכות בד לטיפוח עור הפנים מוצעות על ידי מספר חברות והן מותאמות לכל סוגי העור. מסכות אלו עשירות ברכיבים טבעיים וצמחיים אשר מסייעים בניקוי, הרגעה, מיצוק, אנטי אייג'ינג ובמתן לחות לעור הפנים.

ישנן מסכות המיועדות לשימוש יומיומי ואחרות לשימוש שבועי או אפילו חודשי - כאשר כל סוג של מסכות כאלו יכול להכיל חומרים אחרים, להתאים לגילאים אחרים ולמצבי עור שונים וכמובן, גם לסייע בהשגת מטרות שונות - לכן, בהליך בחירת המסכות, חשוב לוודא שהן אכן מתאימות.

רולרים לחידוש העור

כל מי שמעוניינת בחידוש ושיקום עור הפנים, חשוב שתכיר את הרולרים הביתיים - אשר נועדו בדיוק למטרה זו. הרולרים מתאפיינים בצורת גליל, אליו מחוברות מחטים דקיקות - יש לקחת בחשבון שבהליך השימוש ברולרים, המחטים פוצעות בצורה קלה ועדינה את הפנים, כאשר, המטרה היא לאפשר חדירה מיטבית של הרכיבים.

הרולרים אומנם נחשבים כאמצעי יעיל ובעל יכולות להשיג תוצאות טובות יותר בכל מה שקשור לשיקום עור הפנים, יחד עם זאת, מדובר באמצעי שלא מתאים לכל אחת - כך שבטרם השימוש, מומלץ להיוועץ עם קוסמטיקאית רפואית או אפילו עם רופא עור, האם כדאי ומומלץ להשתמש באותו מוצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סבון פנים עץ התה

סבון פנים עץ התה מבוסס על רכיבים טבעיים, כאשר, הרכיב המרכזי הוא שמן עץ התה. בכוחו של סבון זה, לנקות בצורה יסודית תאים מתים ועודפי שומן ולבצע פעולות אלו, תוך שמירה על הלחות ועל החומציות הטבעית של העור.

סבון פנים עץ התה יכול להתאים לאנשים בכל הגילאים אבל בעיקר, בני נוער ולבעלי עור שמן ועור מעורב. כל מי שתר אחר סבון עץ התה, עתיד לגלות שיש לא מעט מותגים אשר מציעים את הסבון הזה ובהליך הבחירה, ההמלצה היא לשים דגש על הרכיבים (ועל מקורם) כמו גם על המותג אשר עומד מאחוריו.

איפור מינרלי

איפור מינרלי הוא איפור טבעי המתבסס על מוצרי איפור, שהבסיס שלהם הוא אבנים המצויות באדמה ושרוסקו לכדי אבקה. איפור מינרלי מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד ולכן בשנים האחרונות לא מעט נשים בוחרות לעבור ולהשתמש בו. יחד עם זאת, חשוב שכל מי שמבקשת לעבור לאיפור מינרלי תקרא בעיון את רשימת הרכיבים של האיפור - על מנת לוודא שאכן מדובר ברכיבים טבעיים.

בשיתוף Kérastase
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully